Никога не съм разбирала какво е нужно, за да се направи един филм, но сега бях в звукозаписното студио и слушах Кав и другите актьори, които повтаряха репликите си, за да може гласовете им да бъдат монтирани върху картината на филма, където микрофоните са се прецакали.
„Казабланка".
Как така нямах никаква идея, че се прави римейк на този филм? Това бе класика очевидно. Не бях очаквала да видя Кав в подобен филм. И все пак, от него излизаше перфектен Рик. Уиндзор бе перфектната Лиза, и тук бе Пейтън де Лонг, когото намразих от пръв поглед, макар да мислех, че е сладък, като го гледах в последната му романтична комедия. Но щом Кав бе решил, че физиономията му имаше нужда от ремоделиране, тъй като бе говорил простотии за мен, нямах никаква нужда да се запознавам с него.
Но Пейтън пръв приключи с репликите си на Виктор Ласло и излезе от стаята, в която записваха.
Насочих вниманието си към ноктите си, които изведнъж се превърнаха в най-интересното нещо на планетата. Гледах към тях, когато краката му влязоха в полезрението ми. Или по-скоро мокасините му. От онзи тип обувки, които виждаме в колекциите на „Долче и Габана", но сме смятали, че никой истински мъж не би ги обул. Очевидно Пейтън де Лонг не се тревожеше, че някой може да реши, че не е истински мъж.
- Писна ли ти да яздиш пишката му? Защото имам едни петнадесет сантиметра, които те очакват.
Задавих се от думите „петнадесет сантиметра" и вдигнах поглед, втренчвайки се директно под колана на панталона му. След това вдигнах поглед нагоре, за да срещна неговия.
- Съжалявам, май не ви чух правилно.
Нима той наистина си мислеше, че ще стоя тук и ще му позволявам да ми говори така? Знаех, че сама се направих мишена на подобни гнусни коментари, след съобщението си в _Туитър_, но не мислех, че мъж, спечелил наградата за избор на тийнейджърите и статуетка за ролята си на модел за подражание на младото общество, би се държал по такъв начин.
И все пак се оказа, че греша.
- Само от това се интересуваш, нали? Защо вие, богатите момиченца, винаги се насочвате към боклука, преди да намерите някой, който ви е равен на социално ниво? Почва да ни писва от втора ръка мацки, да знаеш.
О. Боже. Мой. Той сериозно ли? Този път Кав щеше да направи много повече от това да му разбие физиономията.
BINABASA MO ANG
Порочна любов
RomanceКНИГАТА НЕ Е МОЯ Гриър Карас беше моя от първия ден, в който я видях. Напуснах я, защото тя заслужаваше повече от това, което можех да й предложа, но винаги съм планирал да си я върна, щом дойде подходящия за това момент. Но се оказа, че Гриър няма...