𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
Siapa tidak kenal Nur Alia Natasha, si gadis sangat gila - gila orangnya? Maklumlah gadis periang yang dikenali semua.
Tetapi siapa sangka dia terjebak dalam satu masalah yang besar apabila terdapat seseorang ingin membunuh dia?
Senyuman sinis terbit pada wajah lelaki itu. "Panggil aku E.R. Kau akan selamat, jangan risau."
Pemuda yang dikenali dengan gelaran E.R berkata dia dalam bahaya kerana terdapat seseorang yang memburu nyawanya! Memang gila dan tidak masuk akal!
Siapa sangka hal akan menjadi lebih teruk, bukan?
" Saya rasa saya sayangkan dia," luah Alia. Air mata itu mengalir laju, membenarkan kata - kata yang baru diucapkan itu. "Sangat - sangat."
Kan?
"Aku nak kau cari perempuan tu!" Meja yang tidak bersalah itu dicampakkan.
"Sekarang!" Kelam - kabut mereka berdua keluar dari situ setelah ditengking secara tiba - tiba.
"Kadang - kadang orang yang buat baik pada kau, tidak mempunyai niat yang baik. Tapi tak bermaksud kau kena jadi salah seorang seperti diorang."
Alia mengetap bibirnya sebelum memandang ke arah lain.
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
PEMUDA E.R
He might be cheerful
But he dangerous𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
Genre : Romance, Action, Mystery/Thiller
Language :Malay
Author : Nooroo_Edayu03
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
Timeline
Start : 17 May 2020
End : 22 Julai 2020𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
REVIEW
"Cerita awak best siut! Alia tu memang gila ek? 🤣 Lawak siriess!"
- Nana_norfa𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
COVER COLLECTION:
By: Me
...
By: mochii_66
Lawo!...
By: mochii_66
𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎𒊹︎︎︎
Note from Author
Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Ini novel pertama saya berkisarkan romance dan aksi.
Hahaha, jadi kalau terdapat kesilapan, saya minta maaf awal - awal.
Terima kasih sebab membaca!
YOU ARE READING
Pemuda E.R
ActionPEMUDA E.R He might be cheerful But he is dangerous 🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️🕶️ Nur Alia Natasha? Siapakah dia? Ya, dia seorang anak bongsu daripada tiga orang adik beradik yang juga kehilangan ayahnya ketika usia masih muda. Kerja...