"အင့်!......'' အာမေဋိတ် အသံသေးသေးသာသာ ထွက်လိုက်ရသော ဘန်နီ။ နေ့လည်ပိုင်းဖစ်သော်လည်း ရှိုင်းထိုင်သောနေရာမှာ အပင်အောက်တွင်ဖစ်သောကြောင့် လေပြေအေးအေးလေးများက နွေးထွေးသော အနမ်းတစ်စုံဖန်တီးရန်အတွက် အကောင်းဆုံးအနေအထားတစ်ခုအဖစ် တစ်ဖက်တစ်နေရာမှ ထောက်ပံ့နေသလိုပင်။ သစ်ပင်ကြောင့် လူမမြင်ရသည်ဖစ်၍ ရှိုင်း၏မသိစိတ်က အခြေအနေတစ်ခုကို ဆက်တိုးရန် နှိုးဆော်နေလေသည်။ ချိုမြန်သော နှုတ်ခမ်းပါးတို့အား စိတ်ကြိုက်စွာသုံးဆောင်ရန် ရှေ့ဆက်တိုးနေသည့် အချိန်မှပင်~~~~~~
အချိန်အခါကောင်းရင် အနှောက်အယှက်တို့က ဝင်လာစမြဲပင်။ ဘန်နီ့စီမှ ဖုန်းတစ်ခု ဝင်လာလေသည်။ထိုအခါမှ ဘန်နီက ရှိုင်းဝေခကို လက်ဖြင့် တွန်းဖယ်လိုက်ကာ ''Pansy🍭'' ဆိုသော အဝင်callလေးအား ကိုင်လိုက်လေသည်။..."Hello...pansy..''
"Hello....အေး... ဘန်နီ...။နင်ဘယ်မှာလဲ...။ငါမတွေ့ဘူး..။''
"Awww.. ဒီဘက်အခြမ်း...သစ်ပင်အောက်က ခုံလေးမှာလေ...ဟို....ဟို....မသိရင်လဲ...ငါလာခေါ်မယ်ဟာ...'' ယခုအခြေအနေကို နည်းနည်းလေး တုန်လှုပ်သွားသော ဘန်နီတို့ ရှိုင်းကို မကြည့်ရဲပဲ ထွက်သွားလေသည်။ အချိန်အခါကောင်းမှ ဖုန်းဝင်လာသောကြောင့် pansyကို ဒေါသထွက်နေသော ရှိုင်းတစ်ယောက်။ အခွင့်အရေးလေး ရကာမှ ဆုံးရှုံးလိုက်ရပြန်သည်။"ဟက်...ဟိုမှာ ဘန်နီ'' pansy ဟိန်းဇေကို လက်တို့ကာ bunnyဆီသွား လျှောက်သွားလေသည်။ ရဲတွက်နေသော မျက်နာကြီးနဲ့ ဘန်နီ့အား pansyနဲ့ဟိန်းဇေတို့က တအံ့တသြ ကြည့်ကာ...
"ဟေး....bunny...နင်...အစပ်တွေစားထားတာလား....မျက်နာကြီး....တစ်ခုလုံးလဲ...ရဲတွတ်နေတာပဲ..''
"အေးလေ.... အစပ်စားတာလဲ တော်ရုံစားပေါ့...ဒီလောက်ကြီးရဲအောင်စားရလား'' အခြေအနေကို မသိသော pansyနဲ့ ဟိန်းဇေတို့ ဘန်နီအား အစပ်တွေ စားထားသည်လို့ပဲ ထင်မြင်နေမိသည်။သို့သော် ဘန်နီ့အကြောင်းသိသော pansyက.....
"မဟုတ်တေးပါဘူး...နင်အစပ်မစားနိုင်ဘူးလေ..နင့်မှာ...အစာအိမ်ရောဂါ...ရှိနေတာ..ဘာလို့အစပ်တွေစားနေရတာလဲ..။ငါ့မျက်စိရှေ့ကနေ ပျောက်သွားတာနဲ့ လုပ်ချင်ရာလုပ်တာပဲနော်။....'' pansyတို့တော့ ဆူဖို့ ရခဲ့ပီလေ။ ''ရော့...ဒီမှာ...milo..အစပ်စားထားတယ်ဆိုလဲ...ဆေးလေးတော့သောက်ထား..။ကြားလား..ငါပြောတာ...'' pansyတစ်ယောက် စိတ်ပူကာ အော်မိလိုက်သည်။...
ESTÁS LEYENDO
Invisible love (Uni+zawgyi)(complete)
Romanceမိန်းကလေးတွေကိုပဲ ကြိုက်လာသော ရှိုင်းဝေခတစ်ယောက် ချစ်စရာသဖွယ် နုနုယွယွဆန်သော bunnyနဲ့ တွေ့တဲ့အခါမှာ သူ့ကို သူ လက်ခံနိုင်မှာလား... တစ်ဖက်မှာလဲ ပန်စီဆိုသော မိန်းကလေးဟာ bunnyနဲ့ ငယ်ငယ်ခတည်းက ပေါင်းသင်းလာသော မောင်နှမလိုဖစ်နေသော သူငယ်ချင်း။ ငယ်ငယ်ကတည်းက...