14.Bölüm

1.2K 48 0
                                    


Zeynep bizi karşıladı ve tedirgin kızlar günü başladı. Biraz ilk başlarda tedirgin olduk ama yemek yerken unuttuk.

Xx

1 ay sonra
3 ay, 3 ay olmuştu Ankaraya geleli, okulun 15 tatile girmesine 5 gün kalmıştı, bugün biz okula şarkımızı söylüyeceğiz. Edirne'de abimle Merve sevgili oldular. Meriç abim askerden 1 hafta önce geldi ve Yasemin ablamgile sevgilisini tanıştırmış 1 hafta sonra istemeye gideceklermiş. Uyanmıştım ve soyunma odasında elbise bakıyorum kendime, şimdi hemen giyineceğiz ve öğle teneffüsünde söyleyeceğiz. Üstüme beyaz, uzun, sade bir elbise ayakkabı olarak babet bir ayakkabı giyindim. Saçımı maşa ile dalgalandırdım. Saçımı 1 ay önce omzuna kada kestirmiş ve geri kalanını lösemli çocuklara bağışlamışdım, şimdi kalçama gelmelerine 1 karış vardı. Dudağıma parlatıcı sürdüm ve gözüme kalem çektim.

Aşağı indiğimde Araf beni bekliyordu, hızlıca yanına gittim ve koluna girdim. Sevgili falan değildik sadece abi kardeşdende yakındık. Halama hoşçakal dedim ve dışarı çıktık. Araf'ın yanından ayrılarak arabasına bindim. Erkekler siyah pantolon ve gri tişört giyiniyorlardı. Arabaya binince Araf yanağını gösterince öptüm bende Araf'a yanağımı gösterdim sulu bir öpücük kondurunca yanağımı sildim. Araf'a kızgın bakışlar atarak gelmiştik ve Araf arabayı durdurunca kaşımı düzeltti.

Araba'dan inince bizim sınıf iki bankı birleştirmişlerdi. Sınıfın yanına gelince herkesin dudağında tebessüm vardı. Bazı erkekler sevgililerini kolunun altına almış etrafı kolcan ediyorlardı. "Hazır mısınız?" diye bağırdım, herkes bana bakarak yeni şarkımızı söylemeye başladık.

Şarkıyı açınız
Hayattan dışarı çıkıp soluklansam diyorsun
Bilmediğin onlarca şeyin peşinden koşuyorsun
Hatır için yaşamaktan fazlasını yapmalısın
Yoksa gece boyunca kapkaranlık olacaksın

Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum işte
Yüzüme vuruyor arada fırtınası korkuyorum ne var
Düşe kalka büyüyorum işte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle

Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum işte
Yüzüme vuruyor arada fırtınası korkuyorum ne var
Düşe kalka büyüyorum işte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle

Ne filmler görüp ne şarkılarda kaybolacak aklın
Ne yağmurlar ne yazılmış kitaplar okuyacaksın
Nereye giderse gitsin bu yol benimle yanıt değil
Kafan eserse çantanı almadan kaçacaksın

Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum işte
Yüzüme vuruyor arada fırtınası korkuyorum ne var
Düşe kalka büyüyorum işte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle

Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum işte
Yüzüme vuruyor arada fırtınası korkuyorum ne var
Düşe kalka büyüyorum işte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle

Bu şarkının anlamını sadece 12/A biliyor. Aslında 5 tane daha şarkı ezberleyip söylemiştik, Seni seviyorum, Levla vazgeçti, Dönme, Darniere Danse,  Perdenin Ardındakiler şarkılarını ezberleyip söylemiştik aynı zamanda deli gibi ders çalışmıştık.

Ders zili çalınca içeriye girdik. Sırada beklememiz gereken öğle teneffüsü vardı.

Xx

Öğle teneffüsü gelmişti şarkıyı dışarda söylüyecektik ve 3 tane şarkı söylyeceğiz sonra ben, Kader ve Zeynep başka bir şarkı söyleyeceğiz ve bitti. Herkes dışarı çıktı ve kendi sıra yerlerine geçtiler. Asıl bomba magazinciler bile burdaydı müdür ve birkaç hoca canlı yayın açacaklardı ce okul hesaplarımızda yayınlanacaktı. Annemgilin haberi yoktu ve sadece bugün magazin haberine bakmalarını istemiştim.

Naber? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin