8.Bölüm

Okul eşyaları için çantam hazırdı zaten başkada bir şey kalmadı. Gözlerim acıdığı için uyuma kararı aldım ve gözlerimi kapattım.

Xx

Yavaş bir şekilde gözümü açtım, gözüm çok acıyordu "ahh" dedim acı dolu inlemeyle, zor bela gözümü açtım, hiçbir şey rüya değildi. Günlük rutinimi gerçekleştirdim, mutfağa indiğimde buzluktan buz aldım ve ikiz gözüme tuttum göz torbalarım şişmişti buz tutarak anda olsa inmesini ümit ediyorum.

Kahvaltı yapmadım, Yasemin ablamgil yemek verdiriyorlar, Meriç malı ne kadar istemesede gizlice yaptırmışlardır. Üst kata odama çıktım 6 saat otobüsde duracaktım bu nedenle rahat kıyafet giyinmem lazım, üstüme beyaz  yarım kollu 'Is My Color' yazan kıyafet giyindim. Altına siyah yanları beyaz rahat bir eşofman giyindim.

Kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı 1 tane balık sırtı ördüm, makyaj çantasını valizden çıkardım ve göz torbalarıma kapatıcı sürdüm, gözlerime kalem çektim son olarak dudağıma nemlendirici sürdüm. Saat 1'di hemen yemeğimi yiyip çıkyayım.

Bugün için giymeyi planladığım siyah deri ceketimi ve siyah spor ayakkabımı giyindim. Kapıyı yavaş şekilde kapattım daha kapının önndeyken gürültü sesleri gelmişti ki bu dışarı çıkınca daha fazla oldu. Evimizin önünde kurulmuş çadırın içine girdim. Erkekler ve kadınlar karışık oturuyordu ben bizim mahallenin çocuklarını görünce onların yanına oturdum. Gelirken anneme görünmüşdüm.

Yemekte hem sohbet etmiş hemde çorba ile pilav yemiştim, kalkmadan çocuklara Meriç abinin yerini sormuştum evde olduğunu söylemişlerdi. İçeri girdiğimde içeride ayrı bir kargaşa olduğunu görmüştüm Meriç abi bu zamanda tek olmayacağını düşündüğüm için salona doğru yürüdüm, kapıyı tıklayıp içeri girdim. Meriç abim, abim ve birkaç kişi olduğunu gördüm.

Meriç abimin yanına gittim beni görünce ayağa kalktı ve kollarını kaldırdı ve kardeşi gibi sarıldım "görüşürüz Mira" dedi üzgün bir sesle bende "görüşürüz abim" dedim üzgün, kırgın, sinirli bir sesle ama Meriç abim sadece üzgün olduğumu anlardı. Meriç abimden ayrılıp abime döndüm "abim" dedim üzgün bir şekilde "gel kız buraya biz otogarda ayılırız. Ben yine senin yanına uğrarım Meriç" dedi abim, ne güzel ağlıyacaktım.

Abimle dışarı çıktık ve abim annemle babama haber vermeye gitti bende son kontrollerime bakmaya gittim.

Her şey hazırdı... Daha 4 gün önce geldiğim mahallemi geri bırakacaktım...

Orta boy valizimi aldım ve arkamı döndüm annem, babam, abim kapıda bana bakıyorlardı. Abimin elinde büyük valizim benim sırtımda çantam elimde valiz dışarı kapının önüne çıktık Meriç abim ve arkadaşları dışarıda bana bakıyorlar Merve'm yanımda "annem sizinle burada vedalaşalım otogarda vedalaşamayız yanımda abimle Merve gelir" dedim anneme ve babama bakarak, babam kucağını açmış bana bakıyor ben nasıl dayanırım 3 ay, babamın kollarına bıraktım kendimi ve ellerimi beline doladım. Annemede sarıldım ve Meriç abimin kulağına yükselerek "gelecek nişanlınla iyi saatler, nişanınıza gelirim inşallah" dedim fısıltılı bir şekilde geri çekildiğimde Meriç abim donmuş bir şekilde bana baktı.

Abimin arabasına bindik ve mahalleden çıkış yaptık. Doğduğum... Büyüdüğüm... Ağladığım... Güldüğüm... Mahalleden yeniden ayrıldım...

Otopark'a gelene kadar hiç konuşmamışdık ama şimdi otopark'da iki değerlimden ayrılacağım abime sarıldım, yanaklarını öptüm abimde benim anlımı öptü arkama dönüp Merve'me baktım, sıkıca sarıldım "lan ölüyorum" dedi Merve bağırarak kafasına vurdum ve daha sıkı sarıldım "eğer enişte bulursan bana haber et" dedim ve sol yanağında akan gözyaşını öptüm, Merve'de beni yanaklarımdan öptü. Arkamı döndüm ve otobüse bindim, eğer arkama bakarsam ağlıyacağımı biliyorum o yüzden arkama bakmadan otobüsdeki yerime geçtim. Otobüs hareket etmeye başlayınca karşımdaki tv'den İnanılmaz aileyi açtım. Başlasın 6 saatlik yolculuk.

Xx

3 saatlik yolculuğu bitirmiştik şu anda Eskişehir'deyiz ve Istanbul'da biraz trafiğe yakalnmıştık ve herhalde 10'da halamın yanına gidebilirim. Bir tane kek aldım ve otobüse geri bindim.

Xx

Biri beni dürdüklüyor "hımm" dedim rahatsız olmuş bir sesle "hanımefendi Ankara'ya geldik" dedi birisi, ne Ankara'ya geldik mi? Gözlerimi açtım etrafıma bakındım "kusura bakmayınm uyanamımşım" dedim karşımdaki şöfere, "sorun değil, buyrun" dedi eliyle otobüs çıkışını göstererek, ayağa kalktım ve yanımdaki çantamı aldım. Kolumdaki saate baktığımda saat 10:17'ydi, otobüsten çıktım ve valizlerimi aldım. Otogarın içine girdim, Nihal halam ve Osman abimi gördüm, onlara doğru ilerledim. "Hala!" Diye bağırdım halam ve Osman abim beni fark ettiklerinde halam kollarını açtı bende halamın kollarına valizle koştum tabii ne kadar koşabildiysem.

"Halam sen ne kadar güzelleşmişsin böyle, Allahım kem gözlerden korusun" dedi halam "amin hala" dedim şimdi bazı kızlar kıskanır falanda aman, Allahım korusun. "Arda'm ne yapıyor?" Dedim meraklı çıkan sesimle, Arda halamın 3 yaşındaki çocuğuydu. "Ne yapsın halam, aynı oynuyor" dedi halam.

Eve gelmiştik Arda yan komşunun oğluyla oynuyormuş halam benim odamı gösterip oraya Arda'yı almaya gitti. Bende odamı inceledim banyo ve giyinme odası vardı. Çift kişilik yatak üstünde birkaç yatak süsü yan taraflarında küçük dolap üstünde gece lambaları, yatağın biraz ilerisinde ders çalışma masası yan tarafında 1 gözlü masa boyunda dolap var, yatağın üstünde cam var, masanın üstünde de güzel bir tablo. Masanın yan tarafında giyinme odası karşısında da banyo var.  Giyinme odasında bir kaç tane mont, bot, kazak vb. Kışlık kıyafetler var benim genellikle yazlık var.

Odası

Halamın beni aşağı çağırmasıyla aşağı indim. "Mira, gel bak Arda geldi" dedi halam ve elinde araba olan yakışıklı mı yakışıklı Arda'mı gördüm.  Koşarak Arda'nın yanına gittim ve kucaklayıp öptüm. "Arda'm" dedim daha sıkı sarılarak "Miya ablam" dedi Arda küçük ama tatlı kıkırdadı.

Saat 12'ye kadar halamla oturduk ve birkaç konuştuk. 'Özel Atakan Koleji' gideceğim ek olarak tekrar amaçlı okul 3 gün önceden okul açılıyormuş ve biz yarın yan komşuyla alışverişe gideceğiz aslında halamla gidecektik ama  şirket müdürü izin vermememiş. Halama 15 tatilde gideceğimi 2. Dönem için geri geleceğimi söyledim daha doğrusu izin aldım ve halam bu fikre bayıldı hatta 3 gün sonra benim gelişimi kutlamak için parti var. Okula arabayla gideceğim halam bana araba alacakmış, ne kadar itiraz etsemde  kabul etmedi. Şükürler olsun ki araba sürmesini 16 yaşında alışmıştım ve birkaç kere yanlız başıma sürmüştüm.

Çok uykum geldiği için pjamalarımı giydim ve yatağıma yatıp uyudum.

Roman'da 39'a yükselmişiz çok mutlu oldum.♥ Ayrıca abikardeşde'de 5 yükselmişiz.♥

Taslakta yeni bölüm hazır duruyor ama yarın yayınlayacağım ndndn. Şarkıyı dinleyin lütfen... Oy ve yorum yapınız♡