Malzemeler geldi, yarın öğlen açabilirmiyim?" Babama yalvaran gözlerle baktım "tamam ama aşçı yapacak yemekleri sen kendini yorma" dedi babamı onayladım ve yemeğimi yedim.Xx
1 ay sonra
1 ay geçmişti Meriç ile nişanlı olalı, bu zaman içinde ben dükkanımı açmıştım, babamın tanıdığı bir aşçı gelmişti, ben ve Merve garsonluk yapıyoruz zaten dükkan küçükdü o yüzden ikimiz yeteriz diye düşündük. Ev bitmişti annem, ben, Merve, Yasemin ablam ve tanıdığımız 3 akrabam ile birlikte evi temizledik. Bu arada Nur Teyze din nikahınıda burada yapılmasını istemişti.Bugün Meriç, annem, Yasemin ablam ve ben mutfak için alışverişe çıkacağız. Mutfağın dolapları bembeyaz, tezgah siyah olmasını istedim. Masamı ve diğer mutfak eşyalarını oraya gidince bakacağım ama düşündüğüm var.
Alışveriş merkezine gelince annemgil önde biz arkada girdik. "Nasıl almak istediğini düşündün mü kelebeğim?" dedi Meriç, kafamı onaylanan biçimde salladım. "Meriç ben çocuk odasınıda düzenlemek istiyorum" dedim kafamı Meriç'e çevirdim. Gözlerim dolmuştu Meriç gülümsedi ve onayladı.
Güzel bir yere girince ilk başta masaya baktık. "Nasıl bir masa istiyorsunuz?" dedi görevli, gözlerimi masadan ayırıp görevliye baktım. "Beyaz" görevli kafasıyla onayladı ve ilerledi. Eliyle beyaz masaları gösterdi. Papatyalı bir beyaz masa görünce yanına gittim.
Tam mutfak için idealdi, 6 adet gri renkte koltuğu vardı ve fazladan açılıyordu. "Ben bunu çok sevdim, siz nasıl buldunuz?" dedim elimi masada gezdirerek annemgil geldi ve ve masaya ve baktılar "çok güzelmiş kızım ev sizin sizin kararınız halıyıda beyaz alın" annemin kararına saygı duydum ve beyaz halı almaya karar verdim. "Tamam biz bunu alıyoruz" dedi Meriç, halıların yanına gittiğimizde güzel beyaz gri halı aldık ve diğer mutfak eşyaları aldık.
Mutfak yerinden 3 saat sonra çıktık! "Annecim biz acıktık siz toksanız oturma odası için bakın hadi" Yasemin ablayı onayladık ve el ele oturma odası için dükkana girdik.
"Nasıl bir koltuk istiyorsun kelebeğim?" dedi Meriç tebessüm ettim ve anlatmaya başladım. "Şimdi L koltuk istiyorum, lacivert olacak. Diğer boş kalan yere lacivert olacak ortaya beyaz halı üstüne güzel bir sehpa, sonra televizyonun olduğu kısmın duvarına beyaz, lacivert duvar kağıdı olacak. Televizyon köşesine gezdiğimiz yerlerdeki süslerden koyacağız. Televizyona Playstation köşesi yapacağız. Nasıl?" ben anlatana kadar L koltuklarının yanına gelmiştik.
Tam istediğim gibi lacivert koltuk bulduk. "çok güzel olur hayatım" dedi Meriç, koltuğun yanına gittim. İstediğim gibi koltuktu, halısı ve sehpasıda hayalindeki gibiydi. "Meriç bu tam istediğim gibi, alalım mı?" arkama döndüğümde abimle Merve'yi gördüm. "Oo benim kardeşime bakın siz" abime dil çıkardım ve görevlinin yanına gittim. "Merhaba biz bu takımı alacağız" dedim görevli koltuğun yanına gitti. "Tamam daha alacağınız var mı?" koltuk takımından bir şeyi çıkardı "evet" dedi Meriç, kız bize döndü "tamam siz bakınız lütfen ben kasanın orada olacağım" dedi ve arkasını dönüp gitti.
Abimgille birlikte duvar kağıdına kadar aldık birkaç tanede televizyon köşesi boş kalmasın diye süs aldık. Buradan 2 saate çıktık. Şimdi annemgil yanımıza gelmişti ve misafir odasına bakacağız sonra yarın yine geleceğiz, o zamana kadar bitiririz diye düşünüyorum.
Yine bi yere girdik ve koltuk takımlarına bakmaya başladık. Buraya krem ve gri renkleri istiyorum. "Anne buldum" annemgile seslendim. Krem rengi bir koltuk takımı bulmuştum sadece halıyı beğenmemiştim. "Kızım bu güzelde halıyı beğenmedim ben" dedi annem "annecim halıyı bende beğenmedim onu değiştiririz" dedim koltuğa oturdum. Meriç herşeyi bana bırakmıştı sadece yatak odasını o dizyan edecek, ben perdeleri ayarlıyacağım.
Herşey tamamdı yarın Meriç'le birlikte yatak odası için alacağız. Perdeler hazırdı, mutfak hazırdı, oturma odası hazırdı, misafir odası hazırdı sadece yatak odası kalmıştı. Çocuk odasını düğünden sonra haledeceğiz.
Bizim eve küçük eşyalarımızı yereştirdik.
Şimdi eve gelmiştik. Saat 7'ydi annem hemen mutfağa geçti bende odama çıktım. Akşam mahallenin delikanlıları ve genç kızları parkta buluşacağız.
Düğün için mekan, organizasyon, damatlık ve gelinlik hazır.
Xx
Yemeğimizi yedik ve üstüme hırkamı alıp abimgilin evin yolunu tuttum. Aparatmana girdim, üst kata çıktım. Kapıyı çalınca abim açtı. "Gel Mira, Merve hazırlamaya başladı" dedi kapıyı açtı. İçeri girdim, abimgilin evi bizimki gibi çok güzeldi.
Oturma odasına geçmeden hemen Merve geldi. "Hah geldim hadi abimi almaya gidelim" Merve hırkasını geçirdi ve Meriç'i almak için yola çıktık.
Meriç'i aldık ve parka doğru yola koyulduk. "Ya Mira'm hadi göster bana gelinliğini" Meriç gelinliği seçtiğimden beri tutturmuştu banada göster diyordu ama tabii ki de ben göstermiyordum "hayır Meriç'im" diye yine Meriç'i geçiştirdim.
Park'a geldiğimizde hemen abimin yanına oturdum ve Merve'ye dil çıkardım. Abim dilimi tuttu "ya ayi ya" benim sözümle herkes bana güldü. Abim benim dilimi bıraktı ve saçımdan öptü.
"Ee ne yapıyorsunuz gencolar?" dedim çocuksu halime güldüler ve konuşmaya başladılar.
Xx
Sabah gözümü mutlulukla açtım. Dün gece uyumadan önce Meriç'le sohbet etmiştik. O bana küçüklük hayallerini anlattı, benden hoşlandığı zamanları anlattı. Çok komik zamanlarmış.
Bugün hem yatak odasını hazırlayacağız hemde eşyaların bazıları gelecek.
Yataktan kalktım ve hemen gardolapın önüne geçtim. Bu arada kendim uyanıyorum, bu büyük bir başarı.
Üstüme asker yeşili, diz kapağımın üstünde, gömlek elbise giydim. Kahverengi kemer taktım ve dudaklarıma nemlendirici sürdüm. Aşağı indiğimde annemgil çayını içiyorlardı. Masaya oturdum ve jet hızıyla kahvaltımı yapmaya başladım. "Kızım yavaş ol" babamın uyarısıyla yavaşladım.
Yemeğimi yedikten sonra izin aldım ve Yasemin ablamgilin evini gittim. Kapıyı açtım ve Meriç açtı. "Hadi çıkalım" dedi ayakkabısını giyerek. Elimi tuttu ve arabasına ilerledik. "Meriç benim arabamla gidelim mi?" Meriç bana sorar gözlerle bakınca yeniden söze girdim "eğer böyle giderse benim arabam paslanacak ve ben araba sürmeyi unutacağım yakında" Meriç kahkaha attı ve bizim garajı gösterdi. "Bekle sen ben hemen anahtarı alayayım" dedim ve eve doğru koştum.
Alışveriş merkezine geldiğimizde yine bir yere girdik. "Evet hadi bakalım Meriç Bey" Meriç bana iddialı bir şekilde baktı ve gezmeye başladı.
Meriç rahat bir yatak seçti bende yatak örtüsü seçtim. Büyük bir makyaj masası seçti, ikimizde kendi bakım ürünlerimizi koyacağız. Büyük bir ayna ve gardolap aldık. Gardolap beyaz, yatak gri, perde gri, masa beyaz, ve duvar beyaz sadece yatağın üstünü cd ve resimlerimizle süsledik.
"Hadi eve gidelim artık" dedim, Meriç elimi tuttu ve alışveriş merkezinden çıktık. Kendi evimize girdikten 5 dakika sonra eşyaları getiren adamlar geldi. Ne kadar mantıklı cümle kurdum ya!
Mutfağın masa ve sandalyesini getirmişlerdi, diğer eşyaları biz getirmiş ve yerleştirmiştik.
Adamlar eşyaları koydular ve çıktılar. Meriç ile masanın poşetini yırttık ve istediğim yere koyduk. Sandalyenin 3 tanesini yapmışken kapı çaldı. Oturma odası için gelmişlerdi. "Şu tarafa geçin" dedim elimle oturma odasını göstererek. Adamlar L koltuğu yerleştirdiler ve televizyonu kurdular. O sırada biz mutfağı hallettik.
Adamları geçirdim sanki misafir geçiriyormuş gibi, sonra hemen misafir odası için geldiler. Yine kanepeleri falan yerleştirdiler televizyonu kurdular ve ben geçirdim.
"Meriç yatak odasını yarın halletsek olur mu?" dedim yorgun bir şekilde, Meriç mutfaktan çıktı ve yanıma geldi. "Tamam kelebeğim hadi gidelim" dedi ve evden çıkıp evlerimize gittik. Akşam yine aynı geçti...
Selam, kitabın 2.'si olacak ama 30.Bölümde kitap bitecek sizi çok seviyorum♥ Oy ve yorum yapınız♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naber?
Romance"Nereye gidiyoruz kelebek" dedi Meriç abim "Meriç abi neden bana 'kelebek' diyorsun?" diye sordum. "Çünkü sen kısacık ömründe herkese iyilik yapmaya çalışıyorsun. Çünkü sen kısacık ömründe herşeyi tatmak istiyorsun. Çünkü sen kısacık ömründe her yer...