Akşam ağlayarak teyzemi uğurladım ve ruhsuz konumuna geri döndüm bi ara babam ateşim varmı diye kontrol etti. Annem ne olduğunu anlatmamı istesede anlatmadan annemi geçiştirdim. Saat 10'da uyumak istediğim için uyudum.Xx
Rahat bir uyku çekememiştim arada sırada uyandım. Sabah yüzümü yıkadım soğuk suyla gözlerimi ovuşturdum, odama geçmeden aşağı indim "anneee!" Annem terliğini göstererek "bağırma bana, ne var?" Anneme sakinleşmesi için havadan öpücük attım, kraliçe arı herzaman terliğini gösteriyor ama atmıyor bende anlayamadım "ben yemekten sonra Yasemin ablama yardıma gidebilirmiyim?" Annem bu haberi bekliyormuşçasına "tamam, tamam" dedi kraliçe arının amacı beni kovmak.
Kahvaltı olarak 2 zeytin 1 yumurta yedim, saat 9'du Yasemin ablam hazırlığa başlamıştır. Üstüme askılı beyaz sıfır kollu badi altıma yırtmaçı olan kırmızı beyaz benekli etek giyindim, bugün Yasemin abloşumun günü vardı ayol, hazırlanmıyayım mı ben?
Dişlerimi fırçaladım ve telefonumu alıp çıktım. Yasemin ablam yapmıştır zaten herşeyi, kapıyı çaldım ve açılmadı içerden bağrış sesleri geliyor "Meriç, oğlum gel bak şu kapıya" Yasemin ablam yine başı örgülü bir şekilde bulacağım muhtemelen "tamam anne, tamam" kapı hızlı bir şekilde açıldı, ne bu hız yaprraağğam deeermişim, Meriç abi açtı kapıyı, zaten kimin açmasını bekliyorumda "kolay gelsin Yasemin abla, yardıma gelmiştim" Yasemin abla havadan öpücük gönderdi, öpücüğü havada kapıp kalbime koydum, Yasemin abla ile birlikte kıkırdadık "Mira şimdi Merve'nin kıyafetlerinden rahat olanı al Meriç'in odasında giyin" dedi Yasemin abla peki neden Meriç abinin odasında giyiniyorum? Namusum elden gidiyeh.
Merve'nin odasında makarna seriliydi, kendime eşorfman aldım üstüme tişört aldım ve Meriç abinin odasının kapısını tıkladım ve içeri girdim. "Meriç abi çıkabilirmisin?" Dedim adam yatağa yatmış bana bakıyor "dün niye öyleydin?" Dedi biraz anlamzlığa yatmak istiyordum "nasıl?" Biraz intikam alabilirdim "annen mahalle grubuna 'benim kız ruhsuz, ruhsuz geziyor ne oldu bilen var mı?' Diye mesaj atmış, niye öyleydin?" Hay anne ne yaptın ya öf "kişisel konu Meriç abi askere gideceklere anlatılmaz, izninle üstümü değiştireceğim" dedim kapıyı göstererek, yine kırılmıştım.
Meriç abi dışarı çıktığında hızlı bir şekilde üstümü değiştirdim ve dışarı çıktım eşyalarım Meriç abinin odasına bırakacaktım.
Xx
Üstüm başım un olmuş bir şekilde ofladım bana kek işi verilmişti bende ne yapayım, hem yaptım hem de üstümü başımı batırdım ama çok güzel oldu ha, "benim işim bittiii" dedim saçım un olmadığı için şanslıyım kolum ve yüzüm olmuştu yüzüne, Meriç abi geldi ve yüzüme un sürdü, ay bak sinirlendim iyice ama ben kimim? Mira Afra'yım intikamım acı olacak.
Yasemin abladan izin alıp elimi, kolumu, yüzümü yıkadım. Meriç abinin odasına girdim üstümü değiştirdim ve eşyalarını kuşurmaya başladım.
İşime odaklanmışken kafama vuruldu, hih Meriç abim beni basmıştı, yavaş bir şekilde arkama döndüm ve 1,75 olan Meriç abime kafamı kaldırıp baktım. Yüzlerimiz çok yakındı ben geri adım attı ve ders çalışma masasına yapıştım Meriç abim bi ileri adım attı "sen benim eşyalarımı mı karıştırıyorsun bücür?" Meriç abim sinirli bir şekilde konuştu, ne demiştik Mira intikamım acı olacak "evet Meriç Bey!" Meriç abim gülümsedi ve dahada yakınlaştı "Bey! Demek ha, gösteririm ben sana beyi" Meriç abim sözünü bitirir bitirmez beni kucağına aldı yatağına attı ve gıdıklamaya başladı "hahaha M-meriç ab-abi hahaha aaaa tam-am tamam" Meriç abim beni gıdıklamayı bıraktı neden mi?
Çünkü kankam geldi. Kenkamla beraber Meriç abiyi yatağa yatırdık Merve ellerini tuttu bende Meriç abimi gıdıklamayı başladım "demek beni gıdıklamak ha Meriç Bey!" En sonunda yoruldum ve Merve'ye kaçalım işareti verdim son gaz kaçtık daha doğrusu ben kaçtım Merve yakalandı Meriç abim onu gıdıklayıp öptü bana baktı bende dışarı kaçtım. 10 dakikadır ben kaçıyorum Meriç abi kovalıyor, son çare olarak yan taraftaki duvar arasına kaçtım, "oh kurtuldum oh" dedim, ellerimi dizlerime koydum nefes alıp vermeye başladım.
Kucağa alınma hissiyle reflex olarak ellerimi ve bacaklarımı sardım "aaaa kaçırılıyorum" dedim, bacaklarımı geri indirdim Meriç abinin olduğunu kokusundan anladım, benim ona aldığım parfüm kokusu. Meriç abi bana kızıp geri indirdi ve beni yanağımdan öptü, öptü öptü, Meriç abim beni yanağımdan öptü.
Gün bitmişti bizim evde Merve, ben, annem ve Yasemin ablam dedikodu yapıyoruz daha doğrusu onlar bana 3 aylık dedikoduyu anlatıyorlar. "Ay kız şu Aylin var ya evlenecek olan ha o annesiyle kavga etmiş" genelde böyle dedikodular vardı ben pek dinlemezdim ama merak ettiklerimi dinlerim tabii annem arada sırada yanıma gelir bak şu şu olmuş derdi hatta bi ara tam uykuya dalacağım sırada geldi ban dedikoduyu anlattı, gerisini siz düşünün.
"Neyse hanımlar sizin dedikodunuza doyum olmuyor ama saat 7'ye geliyor az sonra babalarımız gelecek yemeğe başlayalım bence, sizce?" Annemgil beni onayladı, "Yasemin abla biz yarın Merve ile birlikte alışverişe gidebilirmiyiz hem düğün için hemde benim şimdiki halim için az kıyafetim var. Gidebilirmiyiz?" Dedim izin verirler ama 1 şartla, şart herzaman değişiyor "benim için uygun ama 1 şartla girebilirsiniz" dedi Yasemin abloşum, ben ne demiştim illaki 1 şartı olacak, Merve'nin işine gelmişti bu alışveriş "hıhı şartnız nedir?" Dedi Mervom, annem derin nefes aldı aha geliyor kraliçe arı destanı "size 600 TL vereceğiz siz onunla iki tane çeyrek altın alacaksınız, eğer bi kaybedeyim diyin sizi kıtır kıtır doğrayıp sıcak ateşe atarım anladınız mı? Onunlada kalmaz sizi ..." dedi kötü kraliçe arı, bizde el mecbur onayladık.
Akşam yemeğinde 2 kaşık etli pilav 1 kase ekmeksiz çorba yedim. Çay içerken zil çaldı, kapıyı ben açtığımda kargocu gelmiş "abiii yardım et!" Koşu bandımı kendim taşıyamazdım malesef "ne oldu Mira?" Abim kapıdaki adama ve önündeki koşu bandına baktı "tamam ben taşırım sen imzayı at parasını öde" dedi ve koşu bandını içeriye koydu "kaç TL acaba?" Diye sordum abiye abi imzalamam için defteri uzatırken konuştu "parası ödendi, şurayı imzalarmısınız ve adınızı soyadınızı yazınız lütfen" dedi adam herhalde teyzem ödemişti parayı, adımı soyadımı ve imzamı attıktan sonra abi gitti.
Babamdan izin alıp koşu bandında koşmaya gittim. Yarım saat koştuktan sonra yoruldum ve uykum geldiği için duş aldım, maske yaptım. Telefona bakarken maskenin kurumasını bekledim çıkarmadan hemen dişlerimi fırçaladım, maskeyi çıkardım ve sonunda uyudum.
Hey selam, ay Meriç'in Mira'yı kıstırırken çok heycanlandım. Üzgünüm ki Meriçle Mira'yı hemen sevgili yapmıyacağım, Meriç'in doğum günü bir gelsin o zamandan sonra bana kızabilirsiniz. Şimdilik aralarında birşey yok, belkide Meriçle Mira olmayacak kim bilir. Oy ve yorum yapınız ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naber?
Romance"Nereye gidiyoruz kelebek" dedi Meriç abim "Meriç abi neden bana 'kelebek' diyorsun?" diye sordum. "Çünkü sen kısacık ömründe herkese iyilik yapmaya çalışıyorsun. Çünkü sen kısacık ömründe herşeyi tatmak istiyorsun. Çünkü sen kısacık ömründe her yer...