•Tanıtım•

10.1K 669 442
                                    

༄༄༄

Bundan tam 360 yıl önce yani 1660 yılında, herkesin iliklerine kadar korkmasına sebep olan birtakım varlıklar varmış.

Bunlardan en güçlüleri ise, 'Melezler' olarak adlandırılırmış. Varlıkların çoğu, onlardan çekinseler bile, yine de onlara karşı çok büyük bir saygı duyarlarmış ve onları efendileri olarak görürlermiş.

En kudretli varlıklar olarak bilinen bu Melezler, farklı farklı simgeleri temsil ederlermiş. Aşk'tan Savaş'a kadar olan bu simgeler ise, onları en güçlü kılan yönleriymiş.

Tabii onların bu kudretli gücü, bazı kötü varlıkların hiç hoşuna gitmezmiş. Bu kötü varlıkların en korkunç olanları ise, 'İskeletler' olarak adlandırılırmış ve bu korkunç varlıklar da, yüzyıllar boyunca Melezler'in ezeli düşmanları olmuşlar.

İskeletler'in başında olan kişi yani Kim Hyung Shik, bir gün onları nasıl yenebileceğine dair birtakım şeyler aramaya başlamış ve sonunda da kötü bir cadının söyledikleriyle beraber bir şey bulmuş.

Uzun bir süredir onları yok etmek için uğraşmış fakat becerememişken, bu bulduğu yöntemin etkili olabileceğine de pek inancı yokmuş açıkçası.

Ama hayalinin de ötesinde bir şey gerçekleşmiş ve bulduğu şeyle beraber de, Melezler'in yok olmalarını sağlamış.

Sahi ya, neymiş Melezler'den bile daha güçlü olabilen ve onları yok edebilen bu şey?

Aşk Zehri...

Bulduğu şey, Aşk Zehri adında bir kara büyüymüş ve bu kara büyü, kimsenin yok edemediği Melezler'in sonu olmuş. Birbirlerine ya da ölümlülere aşık olan Melezler, kısa bir sürede sonra zehirlendikleri bu aşk sebebiyle yok olmuşlar.

İskeletler ve diğer kötü varlıklar, alemin sahibi haline gelmişken; iyilikten yana olanlara eziyet etmişler ve çoğunu da katletmişler.

Geriye kalan iyiler ise, hiç bilmedikleri bir yere gidip orada kendilerine yeni bir hayat kurmaya çalışmışlar.

Yüzyıllar böylece birbirini kovalarken, bir gün kimsenin bilmediği ve tahmin dahi edemeyeceği bir şey gerçekleşmiş.

Aşk Zehri'nin etkisi tuzla buz olmuş ve çok güçlü olan bu mühür kırılmış. Melezler ise, dünyada hiç bilmedikleri bedenlerde ve hiç bilmedikleri hayatlarda tekrardan canlanmışlar.

Ama bu yeniden canlanan Melezler, aslında kim olduklarının ve de ne kadar güçlü olduklarının farkında bile değillermiş.

༄༄༄

Evet, yepyeni bir kurguyla daha yanınıza geldim canlarım.

Tanıtım yazısını nasıl buldunuz, beğendiniz mi?

Kafanızda neler olacağına dair birtakım şeyler canlandı mı?

Her neyse, yorumlarınızı bekliyorum canlarım çünkü düşünceleriniz benim için çok önemli. Ayrıca, daha şimdiden de hepinize çok teşekkür ediyorum.

Hepinize kocaman sarıldığımı varsayın olur mu? ❤️

Love PoisonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin