"bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum dahyun"
"hadi ama ten boyayı hazırladık bile"
"pes etmeyeceksin değil mi?"
"hayır" chittaphon göz devirip aynadaki yansımasına baktığında dahyun kendisine gülümseyerek bakan bedene döndü. "öncelikle sizi tanıştırayım. bu seok jin bu da onun ayakçısı chanyeol"
"ayakçı mıyım ben? şuradaki koca diploma 'ayakçı' kelimesi için mi asılı?"
"evet" chanyeol dil çıkardığında dahyun da aynı şekikde karşılık vermişti. "gençler didişmeyi bırakında yardım edin. bu saçlara boya sürmeye kıyamadım açıkçası"
"insanların saçını acımasızca kesen sen mi diyorsun bunu?"
"kimse benden yakışıklı olamaz" chittaphon dahil olmak üzere hepsi güldüğünde seok jin sandalyeyi çevirdi ve ellerini dizine koyup eğildi. chittaphon şaşkınca bakarken gülümsedi. "bu değişimi görmeni istemiyorum"
"ne? ama merak ederim"
"bize güven. yani bana güven ama chanyeol'dan şüphe edebilirsin"
"benimle alıp veremediğiniz ne tanrı aşkına?!" uzun olanın sorusu üzerine dahyun kıkırdadı. "sevgimizden hepsi"
"nefret olmasın o?"
"aşk olsun chanyeol bunca yıldır birlikteyiz hala anlamadın mı?"
"neyi?"
"seni sevdiğimiz için uğraştığımızı?" dahyun aniden söylediğinde chanyeol ağlamış gibi yaptı. "bu sevgi beni duygulandırıyor" chittaphon olanları gülerek izlerken seok jin karıştırdığı boyayı eline aldı ve dahyun'a uzattı. "karıştır"
"peki majestem" seok jin chittaphon'un saçına birkaç şey yaptıktan sonra beklemeye başladı. açıkçası chittaphon hala emin değildi ama artık dönmek için çok geçti.
"bu arada saçımı hangi renge boyuyorsunuz?" seok jin fırçayla eline aldığı saç tutamını boyarken konuştu. "bir renk söylemedin bizde sana yakışacağını düşünüp pembe seçtik"
"ne?" genç oğlan'ın yüksek çıkan sesi üzerine chanyeol kahkaha attı. "korkma sadece bekle. pişman olmayacağına eminim" bakışları dahyun'u bulduğunda genç kız, arkadaşına en içten şekilde gülümsemişti.
saçları kurutulup fön çekildikten sonra nihayet kendisini görmek için aynanın karşısına geçecekti ki chanyeol hızla gelip onu itti. "özür dilerim ama bu anı bekledim"
chittaphon'un arkasına geçip omzularından tuttuğunda sırtını aynaya dönmüştü. diğer ikili geldiğinde chanyeol yavaşça omzularından tuttuğu bedeni dönderdi. "hazır mısın?"
"evet"
"emin misin?"
"eminim"
"son kararın mı?"
"son kararım"
"joker hakkını kullanabilirsin istersen"
"tamam o zaman annemi arayalım"
"siz ikiniz ne saçmalıyorsunuz?" dahyun ve seok jin ikiliye garip bakışlarından sunarken chanyeol boğazını temizledi ve chittaphon'un önünden çekildi.
genç oğlan yeni saçlarına bakarken gözleri şaşkınlıkla aralanmıştı. bunu cidden beklemiyordu. "wow" dedi sessizce. "beğendin mi?" dahyun'un sorusu ile ona döndüğünde gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. "çok güzel olmuş. teşekkür ederim"
"sen güzel olduğundan güzel duruyor. aslında normal bir renk" dedi seok jin önlüğü çıkarırken. ayrıca kesinlikle haklıydı. tekrar aynaya dönüp baktı kendisine. bu farklılık cidden güzel olmuştu. "abimin de şaşıracağına eminim"
"abin neden şaşırsın k-" chanyeol cümlesini yarıda kesip gözlerini kocamanca araladığında chittaphon hızla dahyun'a döndü. "ne? bir dakika o açıdan demedim ben"
"hangi açıdan dedin?"
"onun bir nevi öğrencisi sayılıyorum ve beni böyle gördüğünde şaşıracak bu açıdan söylemiş olabilir mesela"
"çok açıklayıcıydı. teşekkürler" chanyeol tekrardan yerinde sıyrılarak oturduğunda dahyun çantasını aldı. "her şey için teşekkürler ama artık gitmeliyiz"
"dikkat edin" chittaphon ne olduğunu anlamaya çalışırken dahyun'un peşinden gitmeye başladı. "bir şey soracağım ama dürüst bir şekilde cevapla" dahyun yanındaki bedene bakarak yürümeye devam etti.
"bu hayatta en çok ne istiyorsun?" chittaphon yöneltilen soru ile durdu ve hafif kararmaya başlayan gökyüzüne baktı. "dürüst olmak gerekirse.." dedi ardından dudaklarını birbirine bastırdı. "bunun bir sır olarak kalacağına yemin et"
"en değerli varlığım olan abim üzerine yemin ederim ki bu ikimizin arasında bir sır olarak kalacak"
"abinin alt dudağının köşesinde bir beni var, sol tarafta. onu ve yüzündeki hiç kimsenin öpmediği benlerini öpmek istiyorum"
-
ne boş bir bölüm lan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
singularity -taeten
Fanfictiongenç oğlan elindeki notu dikkatle okudu, 'eskiden bir inanışa göre benleriniz, önceki hayatınızda en çok öpüldüğünüz yerleri gösterir' •Lee Taeyong x Ten Lee |10.05.20 |20.05.20 ©chxsewonu