Delirmek

103 41 69
                                    

ERVA

Saatlerdir izlediğim tavandan gözlerimi ayırıp uzandığım yataktan doğruldum. Saate bakmak için telefonu elime alıp 03.27 olduğunu gördüğümde sıkıntılı bir nefes verip lavaboya doğru yürüdüm. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra başımı kaldırıp aynaya baktığımda ne kadar acınası bir halde olduğumu yeni fark ediyormuş gibi bir süre kendimi izledim. Uykusuzluktan kızaran gözlerim, moraran göz altlarım ile gerçekten korkunç görünüyordum. Sahi en son ne zaman uyumuştum? O korkunç olayı düşündüm. Buse'yi... Onu nasıl kaybettiğimi... Ne zaman Gökyüzüne geldiğimi... Kaç gün geçmişti üzerinden? İki mi? Yoksa üç mü? Bu geçen günler içerisinde neler yapmıştım? Neler düşünmüştüm? Aylin'in iyileşmesine bile sevinememiştim ki. Sadece yas tutmuştum. Sessizce, hiç konuşmadan ve hiç ağlamadan. Bu kadar acıya nasıl katlanmış, nasıl ayak uydurmuştum? Sahi ben ne zaman bu kadar zayıf oluştum? Önümde yapmam gereken onca şey varken, öğrenmem gereken o kadar şey varken nasıl günlerdir kabuğuma çekilip bir korkak gibi her şeyden kaçmış, saklanmıştım? Evet yapmam gereken çok şey vardı, korumam gereken kişiler vardı ve bu yüzden toparlanmalı ve işe koyulmalıydım. İlk olarak ne kadar canımı yaksa da annemin ölümünü araştırmalı ve arkasında kimlerin olduğunu anlamalıydım. Annem kazara ölmemişti. Onu biri öldürmüştü ve ben bunu o aşağılık Yeşim'den öğrenmiştim. Benimle ne alıp veremediği vardı bilmiyordum ama madem savaş istiyordu, savaşacaktım. Aynada ki görüntüme son kez bakıp odama geçerek laptopumu elime aldım. Arama kısmına Yeşim Asoğlu yazarak araştırdım. Madem bu bir savaştı düşmanım hakkında bir şeyler öğrenmem gerekiyordu. Karşıma çıkan bir kaç sonucu atlayıp bir tanesine tıkladım.

'Avukat Levent Asoğlu Türkiye'nin sayılı zenginlerinden olup iş camiasında çok önemli bir konuma sahiptir. Eşi Hale Asoğlu'nun 21.05.2010 da ki ölümünden sonra bir süre ortalıkta görünmeyen Levent Asoğlu geri dönüşü ile herkesi şaşkınlığa uğratmayı başardı. Rakipleri artık onun iş camiasına geri dönmeyeceğini düşünürken herkesi şaşırtan dönüşü ile tekrardan manşetlere konu oldu. Levent Asoğlu hakkındaki manşetlere ulaşmak için tıklayınız.' Hemen ekrana tıklayıp manşetlere ulaştıktan sonra bir süre göz gezdirdim.

'Levent Asoğlu'nun olay yaratan geri dönüşü'

'Levent Asoğlu'nun eşi neden öldü?'

'Levent Asoğlu'nun tek varisi olan Yeşim Asoğlu hakkında söylentiler neler?'

En sondaki manşete tıklayıp beklemeye başladım. Umarım işime yarayacak bir kaç bilgi öğrenmeyi başarabilirdim.

'Avukat Levent Asoğlu'nun tek çocuğu olan Yeşim Asoğlu gece kulübünde yanında genç bir beyefendi ile yakalandı. Kameralardan kaçmaya çalışan çift yeni dedikoduların ilgi odağı olmakta gecikmedi...'

Bunun gibi bir kaç tane haberi atlarken dikkatimi çeken bir haberle durdum. Sanırım aradığım şeyi bulmuştum, gerçi ne aradığımı ben bile bilmiyordum ya neyse.

Geçtiğimiz günlerde Tokat'ta bir okulda meydana gelen patlama sonucu bir çok öğrenci ve öğretim görevlisinin hayatını kaybettiği olayda Yeşim Asoğlu'nun da orada olduğu dikkatlerden kaçmadı. Söylentilere göre okulun Yeşim Hanım'ın öğrenim gördüğü okul olması ve patlamadan hiç yara almadan kurtulmuş olması dikkatleri çeken asıl konu olmuştu. Bazıları Yeşim Hanım'ın yara almadan kurtulmasını şansa bağlarken bazıları ise ona düzenlenen bir suikast olduğu ve bunun zamanında haber verilmiş olduğu görüşünde. Yeşim Hanım'ın bu kadar zenginken neden bir devlet okulunda okuduğu da merak konusu olmuş durumda. Sorulan soruları yanıtsız bırakan Asoğlu Ailesi basın toplantısını da reddederek sessizliklerini korumaya kararlı görünüyor.'

Okuduğum şeyler ile sinir kat sayım artarken derin bir nefes aldım. Tabi ki de yara almayacaktı. Çünkü o patlamayı ayarlayan kendisiydi zaten. Bu şekilde bir yere varamayacağımı anlayarak laptopu bir kenara bıraktım ve yatağıma uzandım. Biraz olsun uyumayı umut ederek gözlerimi kapattım. Sabah kesinlikle çok yorucu bir gün olacaktı.

ElPİDA- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin