Son söz

81 34 4
                                    

Elfaz EREN;

Dokuz yaşında iken yetimler şehrine atılıp terk edildi. On iki yaşına kadar sokak araları ve harabe binalarda yaşamaya çalıştı. On iki yaşına geldiğinde şehrin sınırlarında dolanırken uçan bir arabanın küçük bir kız çocuğunu yere atıp gittiklerini gördü. Küçücük yüreği ile onu koruyacağına kendine söz verdi. Daha sonrasında adını Efza olduğunu öğrendiği kız çocuğunu da alarak harabe bir evi düzenleyebildiği kadar düzenleyip sahiplendi. Çok zeki bir çocuk olan Elfaz zamanlarını şehrin sınırındaki çöplüğe giderek oraya atılan parçalardan bir şeyler öğrenmek ile geçirdi. Öğrendiği bilgiler sayesinde Efza ile birlikte bir laboratuvar kurup şehri için en iyisini yapmaya çalıştı. Zaman geçtikçe tek gayesi Efza'yı ve Yetimler Şehrini korumak oldu. Genç bir yetişkin olduğunda Efza ile evlenip, bu evlilikten bir kızları dünyaya geldi. Kızlarının felçli olduğunu öğrenen çift ne yaptılarsa bir çare bulamadılar. En sonunda Elpida isimli bir makine yapıp kızlarının sanal gerçeklikte normal bir insan gibi yaşamasını sağladılar. Kırmızı Kod adlı zorba bir şirketin kurduğu bir pusuda Efza Eren ile beraber hayata gözlerini yumdu.

Efza EREN;

Dokuz yaşında Yetimler Şehrine atıldı. Hiç kimsesi olmadığına inandığı anda gelen Elfaz ile tüm hayatı değişti. Her zorluğa onun için katlandı. Çünkü en ihtiyacı olan şeyi sevgiyi bulmuştu. Karşılarında durmaya kalkışan herkesin önünde büyük bir cesaretle durdu. Elfaz ve Yetimler Şehri için her türlü fedakarlığı yaptı. Yıllar sonra bir kızı dünyaya geldiğinde ilk defa korktuğunu hissetti. Küçük kızını koruyamamaktan ölesiye korktu. Bu yüzden tasarladıkları makinenin koruma kalkanını ve yapay zekasını bizzat kendi yaptı. Kırmızı Kod'un pususunda Elfaz ile beraber hayatını kaybetti.

Erva EREN;

Elfaz ve Efza EREN çiftinin felçli doğan kızıdır. Elpida sayesinde bedeni yaşlansada bunu fark etmeden çok mutlu bir hayat geçirdi. Kırmızı Kod'un sisteme sızması sonucu hayatı bir anda alt üst oldu. Her şeyini kaybedip kendini savaş alanında bulan Erva kararlığı ve zekasıyla Codered'i yendi. Elli yaşında Yetimler Şehrinde hayata gözlerini yumdu.

Buse ÖZŞAHİN;

Elpida'nın Erva için oluşturduğu en yakın dostu. Her konuda Erva'ya yol gösterip yanında oldu. Codered'in onu silmesi ile hayatını kaybetti.

Aylin ALAY;

Elpida'nın Erva için oluşturduğu hem arkadaşı hem de kardeşiydi. Erva'ya sevdiklerini koruma iç güdüsünü öğretmekte en büyük etken oldu. Codered'in onu silmesi ile hayatını kaybetti.

Ali ALAY;

Elpida'nın Erva için oluşturduğu arkadaşı. Erva'ya aşkı ve sahiplenmeyi öğretti. Codered'in kendisini silmesi ile hayatını kaybetti.

Kaan SESSİZ;

Elpida'nın Erva için oluşturduğu arkadaşı. Erva'ya yardımlaşmayı öğretti. Elpida'nın patlaması ile hayatını kaybetti.

Yetimler Şehri;

Elfaz, Efza ve Erva'nın yaşadığı ve teknolojinin gelişmesi ile ayak bağı gibi görünen yetimlerin ölüme terk edildikleri yer. İlk başlarda yıkılmış ve harabe bir yer olan bu şehir Elfaz ve Efza'nın çabaları ve tüm yetimlerin destekleri ile kendilerini yok sayanların en büyük kabusu haline geldi. Elpida'nın patlaması ile şehirde hiç kimse kalmadı.

Kırmızı Kod;

Önüne çıkan ve kendinden üstün gördükleri herkesi ezerek zirveye oturmaya çalışan kötü niyetli bir şirketti. Elpida'nın patlaması ile yok oldular.

Kırmızı Kod'un Lideri;

Hırsı ve üstün olma sevdası gözünü bürümüş olan orta yaşlı bir adamdı. Önüne çıkan kim varsa ezmekten çekinmedi. Tek yenemediği kişi Elfaz ve Efza'ydı. Onları pusuya düşürerek hayatlarına son verdiğinde Yetimler şehrini ele geçirebileceğini düşündü. Tüm çabalarına rağmen Elpida'yı yenemeyince kendisi de bir makine yapmaya karar verdi. Codered koydu. Daha sonra Codered'i kendi vücuduna bağlayıp bizzat kendi yönetmeye başladı. Bir süre sonra gücün yetersiz olduğunu anlayınca kendi kızını da tüm karşı koymalarına rağmen Codered'e bağladı. Elpida'nın patlaması sonucu hayatını kaybetti.

Yeşim ASOĞLU;

Kırmızı Kod'un liderinin tek kızıydı. Babasının hırsı yüzünden zorla Codered'e bağlanıp kukla olarak kullanıldı. Erva'nın onu öldürmesi sonucu hayatını kaybetti. 

Temsilci;

Yetimler tarafından yönetim için seçilen orta yaşlı bir adamdı. Kendisine Yönetici, Vali veya Başkan denmesini sevmezdi. Ona göre kimse birbirinden üstün değildi. Yaşadığı müddetçe Elfaz ve Efza'ya minnettar oldu. Elpida'nın patlama anında sadakatinin göstergesi olarak yanı başında durup hayatını kaybetti.

Bu hikayede kimse kazanmadı. Ne gözünü hırs bürümüş kötüler, ne de kendini sevdiklerine adamış iyiler. Hiç biri kazanmadı. Tek kazanan sevgi ve sadakatti...

                                                             -SON-

ElPİDA- TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin