/31/İYİ Kİ SEN...

784 37 56
                                    

ÖNCELİKLE HERKESİN 19 MAYISI KUTLU OLSUN :)


DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM :)


İYİ OKUMALAR...

*************************

Asya sabah erken kalkıp, Demir için kahvaltı hazırlamıştı. ''Ondan nasıl şüphe etim ki?'' diye düşünüyordu.

Elini karnına koyarak ''Sence baba, anneyi affeder mi?'' diye sormuştu karnındaki bebeğe yüzü gülüyordu. Ayaz'a da bu gün okul çıkışın da söyleyeceklerdi.

''Ben seni çoktan affettim güzelim.'' Asya beline sarılan eller ile ilk irkilse de duyduğu ses ile korkusu geçmişti.

Arkasını dönerek ''Ne zamandır buradasın?'' 

''Sen bebeğimizle konuşurken geldim.'' elini Asya'nın karnına koymuştu. ''Ben anneni affettim ufaklık.'' demişti.

Asya gülümseyerek ''Bu kadar kolay mı?'' demişti.

Demir biraz düşünerek ''Eğer seninle küs kalırsam kendime ceza veriyor gibi olurum.''

Asya tam cevap veriyorken ''ANNE!'' diye bağıran Ayaz ile yukarıya koşarak çıkmıştı. Demir de arkasından çıkmıştı.

Ayaz yatağında dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu. Demir bu duruma anlam veremiyorken ''Annesinin bir tanesi yine mi?'' diye sormuştu.

''Evet anne beni bırakma. Lütfen beni bırakma, anne.'' Ayaz durmadan ağlıyor annesi onu bırakmasın diye alıyordu. 

Minik Ayaz ara ara annesini bıçakladığı günü görüyordu rüyalarında bu gün de görmüştü.

Demir de olanları anlamaya çalışıyordu. Ayaz ara ara uykudan uyanıp kıyameti koparıyordu. Sebebini sorduğu zaman cevap alamıyordu.

Asya'nın, Ayan'ı sakinleştirmesini izledi bir süre, Ayaz'ın ağlamaları iç çekişlere döndüğü zaman yanlarına yaklaştı. 

''Yakışıklı oğlum benim ağlamak yakışır mı sana?'' 

Ayaz başını iki yana sallayarak ''Annem beni bırakmasın diye, ağlamam gerekiyorsa her gün ağlarım.'' Demir içinin burkulduğunu hisseti.

Az çok anlıyordu İsmet yüzünden ağladığını ama ne yaşatmış olabilirdi bu kadar ne yapmıştı sevdiği kadına ki oğlu bu kadar etkilenmişti.

Asya'nın ona net bir şekilde açıklamayacağını bildiği için araştırma kararı alıştı. Asya ile ne kadar uzun süredir birlikte olsalar bile, Asya hayla Ayaz hakkın da olan bir çok şeyi ona açıklamamıştı.

Demir oğlunu kucağına alarak aşağıya indi. Ayaz'a da özür borcu vardı biliyordu. ''Oğlum, dün için özür dileriz, annenle bir işimiz vardı. Telafi için bu gün seni okuldan erken alıp pizza yemeye gidelim mi?''

Ayaz büyük bir sevinç ile ''Olur hem seni affederim.'' Demir gözünü kısıp ''Anneni affetmez misin?''

Ayaz neşeyle gülerek ''Ben anneme küs kalamam ki ama sana kalırım! Beni bir daha unutursan seninle lunaparka gideriz ve benimle her şeye binmek  zorunda kalırsın. Buna atlı karıncalar da dahil.'' diyip kötü adam kahkahası atmıştı.

Asya da kıkırdarken, Demir tövbe duası ediyordu. ''Annecim gerçekten süper fikir hata samba balona da binin.'' 

Demir dehşetle gözlerini açarken ''Hey ama bu kadarda olmaz, zaten lunapark bana göre bir yer değil.''

''Öyle mi?'' demişti Ayaz. Demir yutkunup ''Öyle beyefendi'' Asya kocasına ecel terleri döktüren oğluna baktı ve bir kez daha gurur duydu.

''Tamam seni affetmemi istiyorsan benimle lunaparka gitmek zorundasın.'' Asya kendini tutamayarak kahkaha atmaya başlamıştı.

BANA AŞKI ÖĞRET ! {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin