Ep 8 Antlaşma

118 14 12
                                    

Yanımda yatan güzelliğe bakarak derin bir iç geçirdim . Dün gecenin aksine bir bebek kadar masum bir şekilde uyuyordu. Dün gece ahh dün geceyi hatırlayıp bu küçük kedinin koca bir kaplana dönüştüğünü hatırladıkça kötü oluyordum. B-04'ün çok karanlık bir yüzü vardı ve bazen çok tehlikeli olabiliyordu. Ancak beni sakın küçümsemeyin . Sonuçta o robotları da bir insan beyni üretiyordu.

Flashback


"Ve biliyor musun kızıllardan griye dönmek için hala bol miktarda öze ihtiyacım var." diyerek üzerime yürüdüğünde :

"Hayır." dedim. 

"Ne?" Anlamayarak bana baktı.

"Sana hayır diyorum B-04. Sana sahibin olarak emrediyorum : İlkimi bu şekilde yaşamak istemiyorum! Ben masum Baekhyun'u istiyorum . Bu ... Bu sen değilsin ! Sen kimsin ve benim Baekhyun'uma ne yaptın?" 

Gerçekten ağır geliyordu o masum şeyin bir anda böyle karanlık bir şeye dönüşmesi . Halbuki ben  masum , tatlı öpücüklerin  ve uzun bir ön sevişmenin olduğu bir ilk hayal etmiştim. O ise çok hızlı gidiyordu ve bu kadarını benim kalbim kaldırmıyordu. 

"Daha iki gün öncesinde seni uyardım Baekhyun . Ben seni o haz için istemiyorum. Seni mutlu etmek , bulutlarda uçuyormuş gibi hissettirmek istiyorum. Ama bu şekilde değil . Bu şekilde birlikte olursak benim o yaratıklardan ne farkım kalır ki?"

Hüzünlü bakışlarımı ona diktiğimde onda da aynı hüznün olduğunu fark ettim. Boğazından kaçan hıçkırığı ile ağlayacağını fark ettiğimde onu göğsüme çektim.

"Ö-özür dilerim Sahip . Ben böyle düşüneceğini bilmiyordum . Ben sadece ... korktum. Seni kaybetmekten korktum. Değişmenden korktum. Sana yeterli gelmemekten korktum. Senden bile şüphe ettim Chanyeol. Ne kadar aşağılıkça değil mi?  Ve enerjim de azalınca *hıck* "

"Tamam Baekhyun sakinleş. Sana kızmadım . Şaşırdım sadece çünkü bu beklenmedikti. Ve kalbim bu hızı kaldırmadı . 

Bak Baekhyun . Ben şehvetin esiri olmak istemiyorum . Yani bu tür şeyler aceleye gelmemeli. Şimdi senle bir antlaşma yapalım. İlk atağı benden bekle. Benim hazır olmamı bekle çünkü senin gibi bir afeti kalbim kaldırmıyor. Bu zaman zarfında sana dokunmayacağım demiyorum ; elbette seni bu gece de yapacağım gibi seveceğim . Ancak işleri yavaştan alıyorum diye kendinde kusur arama . Eğer bana olan aşkından ve bağlılığından emin olursam söz bu tür şeylere müsaade edeceğim . Ancak emin olmadan benden bir şeyler bekleme."

Düşündü , derin nefes aldı ve yine düşündü.

"Senin o tür biri olmadığını bilmek inan ki beni çok mutlu ediyor Chanyeol . Ancak  benimde elimde olmayan bazı şeyler var. Anlaşmanı kabul ediyorum ancak bir şartım var. Gözlerim kızıl renge bürünene kadar süren var Chanyeol. Bu zaman zarfında bir atıfta bulunmazsan ve gözlerim kızıla bürünürse bu sefer kendimi tutmayacağım .Bundan emin olabilirsin Chanyeol.  Çünkü yaşamam gerekli , senden ayrılmak istemiyorum..."

Sona doğru fısıltı ile çıkan cümlesini duyduğumda gülümsedim. 

"Kabul ediyorum. Şimdi buraya gel."  

Onu kucağıma çekip kehribar toz bulutlarının griye dönmesini seyrederken saçlarını okşadım. 

"Gözlerin çok güzel." Düşüncelerim dışarı yansıdığında aradaki mesafeyi kapatıp dudaklarına yapıştım . Madem sevgi istiyordu ona bunu seve seve verirdim. 

Size ilişkimiz fazla vıcık vıcık gelebilir ancak her gün önünüze Baekhyun kadar güzel bir robot çıkmıyordu. Hele ki kalpli olanlardan.

B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin