(medyayı lütfen dediğim yerde açınız . )
"Anne!?"
Onun burada ne işi vardı? Gelecek bu günümü bulmuştu? Lanet!
"Oğlum bu kız kim?" Baek yüzü dönük uyuduğundan kız gibi duruyordu.
"Bu ne hal!" Etrafta dağılmış kıyafetlere bakarak boxerımı bulmaya çalıştım. Ancak kapının orada bana sırıtan boxer annemin yanında giyinmek için pek uygun bir yerde değildi. Yatağın sağ tarafındaki çekmeceyi açıp altıma bir havlu alırken Baekhyun'un uyanmaması için sessizce annemi odadan çıkardım.
"Chanyeol seni Velet! Biz seni büyü de eve kız at diye mi yetiştirdik!" diyerek enseme bir tane geçirdi.
"Anne sandığın gibi değil a-açıklayabilirim..." Ona bu durumu nasıl açıklayacaktım ki? Baek'in öze ihtiyacı vardı ondan şey ettik mi diyecektim.
"Her şey ortada işte daha neyi açıklayacaksın! "
"Anne gerçekten sandığın gibi değil."
"Chanyeol kim gelmiş?" Baekhyun üstü giyinik bir şekilde odanın kapısını açıp konuşmuştu. Şuan dağılmış saçları ve köpek yavrusu bakışları ile çok tatlıydı. Odaklan Chanyeol! Şu an kıçını kurtaracak bir şeyler düşünmen gerek!
Baekhyun elini midesine götürüp :
"Chanyeol çok fena midem bulanıyor. Daha ilk seferde beni hamile mi bıraktın ?" diyerek güldüğünde annemle göz göze gelmiştik. İşte şimdi sıçmıştım.
Annem gözüme "O ne diyor eşşeksıpası!" dermiş gibi baktığında yutkundum.
"Sadece şaka yapıyorum efendim. Ben Baekhyun . Chanyeol'ün üniversiteden arkadaşıyım. Dün gece ikimizde son sınavlardan yüksek aldığımız için kutlama amacıyla baya bir içtik. O sarhoşlukla da bilinç-dışı şeyler yaptık. Yanlış anlaşılma yüzünden üzgünüz. Bu arada Chanyeol gerçekten midem bulanıyor. Dün gece o son birayı içmeyecektim. Bana bir ağrı kesici versene."
Baekhyun'un ikna edici açıklaması ile derin bir oh çekerken kıçımı kurtarmanın verdiği rahatlıkla konuştum:
"Tabi hemen. Ah şey Baekhyun'un ayılması için ona duş aldırdım .Erkek olduğu için de sorun etmeyeceğini düşündüm. Sonrada giydirmeye çalıştım ama direnince boşverdim. Sonuçta ikimizde erkeğiz.O şekilde de yatınca işte yanlış anlaşılmaya müsait bir görüntü ortaya çıktı."
Annem bir süre tek kaşını kaldırıp ikimizi süzmüş , daha sonra da:
"Arkadaşın bir kıza benzediğini için , bir de yere dağılmış kıyafetleri görünce bende sandım ki... Neyse üzgünüm çocuklar . Galiba fazla amerikan dizisi izliyorum. Arkadaşının o tür biri olmadığına sevindim Chanyeol. Çünkü bu gün seninle tanışması için bir kız ayarladım. Bence artık evlenme yaşın geldi de geçiyor. Hayatında da bildiğim kadarıyla biri olmadığına göre bir uçtan kız aramaya başlamak lazım değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Science FictionExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...