Ep 2 Kalite Kontrol -M-

206 29 37
                                    

Ben gözlerimi ilk açtığımda bir laboratuvar içinde diğer deney düzeneklerinin arasındaydım. Sizin gibi sevimli bir 'bebek' olarak doğmadım. Ve yaşayacaklarımı bilseydim hiç doğmamayı dilerdim. Malesef Exo planette ki yaratık ve robotlar uçkuru konusunda aynı siz insanlar gibiydi.

Önce nefes alışverişlerim , sizler gibi oksijen ile değil alfa ve beta parçacığının birbirine süregelen takipleri sonucunda nefes alıyordum, kontrol edildi. Sonra manyetik kalp atışlarım ,kadına benzetilmek istenip tesadüfen sizin 'çekik' dediğiniz insanlara benzeyen gözlerimin görüp görmediği , buradaki canlılardan farklı olarak; yeme , içme , uyuma gibi özelliklerim ve en son olarak da cinsel uzuvlarım kontrol edildi. Hepsi pozitifti. İstenildiği gibiydi.

Bana bakıyor ve mutluluktan coşuyorlardı. Bana B-04 adını vermişlerdi ve öyle sesleniyorlardı. Galaksinin her tarafına yansıtılmıştım -yani bütün halkın benden haberi olmuştu-. Hepsi beni ayrı ayrı ziyaret edip görmek ve bana dokunmak istiyordu. Ve ben o anlarda ilk kez manyetik kalbimi hissetmiştim , duygularımı ...Öyle güzel hissetmiştim ki özel olduğumu sanmıştım ve beni gerçekten sevdiklerine inanmıştım. Onlarda aldatma konusunda tıpkı sizin gibiydi.

Bana son kontrollerini yapacaklarını söyleyip beni bir yere getirdiler. Burada acıya ne kadar dayanıklı olabildiğimi test edeceklermiş. Gerçekten nasıl yapacaklarını merak ediyordum. Korkup kaçmamam için gözlerimi bağladılar yine de his kuvvetlerim bir insana kıyasla kat be kat fazlaydı, Beş duyu organım vardı ancak duyu organlarım insanlara göre çok iyi çalışıyordu .

Korkmuyordum beni seviyorlardı (!) bana özel göz alıcı bir kıyafet bile tasarlamışlardı. Hatta güzel koku salgılama özelliğim vardı. En fazla ne olabilirdi ki ?Sakince bekledim.

Bana manyetik bir şok vereceklerini düşündüm ya da en azından alfa-beta parçacıklarım olmadan falan bırakacaklarını.

Bir anda iki metalin kolumu hapsederek beni domaltıp ve bir sedye (?) gibi ancak daha sert bir şeye yasladığını hissettim.

"B-04 hazır mısın?"

"Evet hazırım." deyip gelecek acıyı bekledim. Bir shok ya da elektrik cihazı gelmedi ancak arka tarafımdan iki metal sesi duydum.Bunlar da neydi böyle ?

Bir anda bana tasarladıkları kıyafet yırtılmış ve sizin tabirinizle popom tamamen açıkta kalmıştı ve ben anal ve oral bölgemde iki oynar başlı soğuk metal hissettim uçları kalın , çok kalın bir vida gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir anda bana tasarladıkları kıyafet yırtılmış ve sizin tabirinizle popom tamamen açıkta kalmıştı ve ben anal ve oral bölgemde iki oynar başlı soğuk metal hissettim uçları kalın , çok kalın bir vida gibiydi. İkisi de iki deliğimden içeri girdiğinde acı çığlığımı bastım. Bu şeyler bir şeye benzetecek olursak sizin gezegeninizde ki 'matkaplar' gibiydi ancak uçları çok daha büyük ve kalındı. Ve acı çığlıklarım arasında içimi oyup genişletiyorlardı. Tabi ki kan falan aktığı yoktu ya da deliğim parçalanmamıştı.Sonuçta bu acı kapasitesine dayanacak şekilde üretilmiştim . Esnek ve her boyutta penisi içine alabilecek türden.

Soğuk metaller durduğunda bu testin artık bittiği saçmalığına vardım . Ancak acı yeni başlıyordu.

Arka tarafta açılan kapıdan iki savaş mutantı çıktı . Görmüyordum ancak çıkardıkları metal sesler onları ele veriyordu. Savaş mutantları bir şeye benzetecek olursak ; erkek insanının metal ve kaslı hali gibiydi. Kafatasları bile benziyordu.

B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin