Bölümü geciktirdiğim için üzgünüm . Ebebeyninizin bölye bir kurgu yazdığınızı öğrenip ağzınıza sıçtığını hayal edin .Tebrikler artık beni anladınız.
Bu bölümde bir sürü ayrıntı ve kafanızı karıştıracak bilgi vardır . İyi okumalar!
Tao's Pov:
"Sizce uyanacak mı?"(jongin)
" Her uyandığında baba olacağını hatırlayıp tekrar bayılıyor."(D.o)
"Sehun bile hamile olduğumu öğrendiğinde bu kadar çok şaşırmamıştı."(Luhan)
"Bence biz içeri geçip şu bizim durumu konuşalım. Uyanınca da Baek'in yanına göndeririz."(Suho)
Onaylayan bakışlar arasında merkezin en büyük odalarından olan 'Büyük Salon'a geçtik. Toplantılar burada yapılıyor, önemli kararlar burada alınıyordu. Sizi büyük otomatik kapıdan girdiğinizde gri ve yeşil renklerle kombine edilmiş bir oda karşılıyordu. Ortada ise Exo Planet'i andıran büyük, altıgen gri ve siyah renklerden oluşan bir masa vardı. Hepimiz masanın etrafında dizildiğimizde Yixing söze girdi.
"Ben şunu merak ediyorum Tao . Neden bir robot olduğunu bizden daha doğrusu benden sakladın? En azından bana söyleyebilirdin. Kardeş olduğumuzu sanıyordum..."Abim siteminde haklıydı.
"Biolojik olmasak bile kardeşiz. Annen ve baban evlatlık olduğumu başından beri biliyordu. Robot olduğumu da . Beni biri teslim etti çünkü onlara. Çok sevdikleri ve zor durumda kaldıklarında yardım eden biri. Beni onlardan başkasına emanet edemezdi.
Sizden bunu sakladım çünkü ben Yifan'ın ürettiği bir denek değilim. Yifan'dan daha güçlü olan , çok daha karanlık biri üretti beni. Belki Baekhyun ilk denek olduğunu sanabilir ancak ondan yıllar önce uzaya kaçırılan bir bilim adamıydı beni üreten kişi.
O Exo planete kaçırılmış ilk kadındı. Ona belki Yifan'dan ve belki de Baek'ten çok daha fazla zülmettiler. Baekhyun'dan önce de bir sürü denek yapıldı ancak hepsi de imha edildi . Ben hariç. Ben hizmet için üretilen bir robot değilim benim amacım korumaktı.
O gizlice doğurduğu kişiyi korumam için beni üretti . O kadın Yİfan ... senin annendi. Ve senin varis olduğunu, bir gün Exo Planeti kurtaracağını da biliyordu.
Başta iyi biriydi. Onu çok seviyordum. Ancak sonra Yifan ve beni gizlice dünyaya sürdüğünü öğrenen Exo Planet canlıları yaşamlarının öğrenilme riskini arttıran ve kurallara karşı koyan bu kişiyi öldürmek istediğinde annen onlara saldırıp kaçtı. Ve geri geldiğinde Exo planeti yok etmeye yemin etti. Yaptığı tüm robotları imha etti. Bunu nasıl yaptı bilmiyorum, Tek tuşla. Bütün arkadaşlarım öldü. Ve bende hepsinin ölümünü seyrettim bu lanet hologramdan.
Asıl konu bir gün geri dönüp Exo Planeti yok etmek isteyen o kadının , oğlunun varis olduğu gerçeğini bile hiçe sayarak o gezegeni yok etmek için büyük planlar kurması. O sıradan biri değil , Yifan zekasını ondan aldı. Ve bu şekilde düşünmek istemiyorum ama o gezegeni yok etmek için belki oğlunu bile karşısına alabilir . Yani anlayacağınız bizi çok büyük bir savaş bekliyor . Ve ben bile o kadını nasıl yenebileceğimizi bilmiyorum...
Sizin aksinize benim yaşamak için öze ihtiyacım yok. Yifanlayım çünkü onu doğduğundan beri korumak hep benim görevimdi.Liseye başlayana kadar onu uzaktan korurken onunla aynı liseye gidip samimi olarak görevimi yerine getirmeye devam ettim.Ancak aramızdaki bağın büyüyeceğini ve ona aşık olacağımı hiç düşünmezdim. Hele ki benim varis olacağımı hiç düşünmezdim. Şimdi ise o çaresiz kadının bir düşmana dönüşmesini ve dahası da belki de bir gün beni yok edecek olmasını elim kolum bağlı izliyorum. En kötüsü de onun beni üreten kişi olması . Ben ona karşı nasıl savaşacağım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Science FictionExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...