Chanyeol's Pov:
Son zamanlarda nedenini anlayamadığım şekilde çok huzurlu hissediyordum sanki kafamda bir türlü hatırlayıp bir araya getiremediğim o büyük soru işaretleri kaybolmuş , zihnimin beni yine nedenini anlayamadığım şekilde uyutmayan o ücra köşelerindeki düşünceler son bulmuştu .
Şeftali ağaçlarının kokusu çimenlerinkine karışmış , köpeğim Light biraz oyun amaçlı Sehun ve Kai ile beraber oturduğum masanın etrafından dolanıp yanıma gelerek bana havlamaya başlamıştı .Elimdeki biten limonatamı alıp tazelemek için mutfağa döndüğümde annem veranda da oturan Kai ve Sehun' a bakıp
"Kız kılıklı arkadaşın nerde ?" Diye sormuştu .
"Hangisi ?"
"Hani şu üniversite arkadaşın olan var ya sarı saçlı ."
Dediği kişiyi tarif eden bir üniversite arkadaşı hatırlamıyordum .
"Doğru hatırladığına emin misin ? Pek çıkaramadım ."
"Ah galiba benim hatam . Pek hatırlayamıyorum . Biri ile karıştırdım sanırım ."
Kendi kendine konuşup içeri gittiğinde bizimkilerin yanıma döndüm . Sehun :
"Chanyeol acaba Amerika'ya gitmesen mi ? Biliyorum bu iş senin için çok önemli ama ..."
"Ne o Sehun ? Beni mi özlersin yoksa gece uyuyamaz mısın ? Ne zamandan beri bana platoniksin. Doğruyu söyle ."
Diye dalga geçtiğimde Kai de benimle beraber gülmüştü .
"Of ! Ne halin varsa gör be ! Seni düşünende kabahat ."
Kai'nin ona "sus" dercesine bakması ve geldiklerinden beri sürekli diken üstünde durmaları gözümden kaçmamıştı ama irdelemedim .
"Sehun . Ben küçüklüğümden beri oraya gidip doktora yaptıktan sonra babam gibi NASA' da çalışmanın hayalini kurdum . Beni özleyeceğini biliyorum ama yüzüp yüzüp kuyruğuna geldiğim bir işten vazgeçemem."Küçüklüğümden beri babam gibi hep uzaya meraklıydım . Ailem de iyi bir gelire sahip olmanın sayesinde beni ve uzay projelerimi hep desteklemiş , NASA' da çalışan bazı bilim adamları sunumlarımı çok sevmişler ve beni NASA genç kollarında aday olarak göstermişlerdi . Bende Amerika'ya gidip elime altın tepsi de sunulan bu şansı değerlendirecektim elbet .
"Çocuklar ,, çocuklar ! Geçen gün başıma gelen şeye inanamayacaksınız . Annemle beraber barbekü yapma kararı aldık . Bir ara barbekünün önünde dengemi kaybettim ve elim barbekünün içine girdi yanlışlıkla . Korkuyla hemen elimi çektim ama gram acı hissetmedim . Yanmadı bile bakın !" Diyerek elimi gösterdim . İkisi de önce korku ile birbirine bakmış sonra yerlere yatıncaya kadar gülmeye başlamışlardı .
Kai "Ben de zaten ışınlanabiliyorum . Sehun da rüzgar kontrolcüsü ."
Dalga geçtiklerini anladığımda
"Hey ! Şaka yapmıyorum . Ciddiyim size söylüyorum bana inanmalısınız çocuklar !"
Sehun
"Chan ah dostum ! Hayal gücünün gelişmiş olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu . Marvel karakteri misin sen? Az sıkta inanalım ."
Diyerek benle dalga geçmeye devam etti . İçimde gereksiz bir öfke tohumu vardı . Alt tarafı dalga geçiyordu . Niye sinirlenmiştim ki ?
"Kapa çeneni Sehun ."Kai ve Sehun endişe ile birlikte yalnız konuşabilecekleri bir yere gittiler . D.o ve Luhan da yanlarındaydı ve suratlarındaki endişeyi fark etmişlerdi .
"Yüzünüzden düşen bin parça . Yoksa Baekhyun' u mu hatırladı ?" (Luhan)
"Hayır ama Amerika'ya gitme niyetinde ."(Sehun)
"Boşa endişe ediyorsun . Kocaman eyalette birbirleri ile karşılaşacak değiller ya." (D.o)
"Sorun sadece bu da değil D.o . Güçlerinin farkında olmasa bile hala o güce sahip . Bu gün Sehun onla dalga geçince aşırı öfkelendi . Bir an , sadece bir an bile olsa gözelerinin içinin alev aldığını gördük ."(Kai)" O an ödüm bokuma kaçtı . Bir şeyler yapacak diye çok korktuk . Ya gücünü keşfederse ? En ufak bir şeyde bile öylesine öfkeleniyor ki ...Onu anlamakta zorlanıyorum ."(Sehun)
"Gücünü kontrol edemiyor ." Dedi D.o .
"Ateş tehlikeli bir güç . Güçlerimiz içimizde biriken enerjilerin açığa çıkması ile ortaya çıkar . Chanyeol'ün ateşinin kaynağı ise öfke . Sadece aşırı öfkeli olduğunda gücünü kullanabilir hale geliyor . Ama bu doğru ya da mantığa yatan bir şey değil . O güce her daim ihtiyacı olacak . Yani ateşin kaynağı öfke olmamalı . Ama ne ? Bilseydim ona yardım edebilirdim ama ateşin kaynağı ne bilmiyorum . O yüzdem onun gitmesine izin verdim zaten . Uzun süre kendi dünyası ile meşgul olmalı . Kendi ile baş başa kalıp gücünün doğru kaynağını bulmalı ." (D.o)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Fiksi IlmiahExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...