Baekhyun's Pov:Yaşamım boyunca ilk kez bu kadar mutluydum. Çünkü hayallerimin biri gerçekleşecek , Chanyeol'e bir varis bahşedecektim. Üstelik D.o'nun dediğine göre de verdiğim varis bir insan olup büyüdüğünde çok güçlü olacak ve Exo Planet 'teki düzene yardım edecekmiş.
Aslında bakarsanız Exo Planet'te yaşamayı istemiyordum. Oranın yanından bile geçmek istemiyordum. Ama bir yandan da oradaki düzeni değiştirip huzuru getirmek bana değişik bir ferahlama hissi verecekti , biliyordum.
Şuanda merkezde Chanyeol'ün yanı başındaydım. Duyduğuma göre beni endişe ile buraya getirmiş ve baba olacağı müjdesini verdiklerinden beri kendinde değilmiş. Saçlarını okşadığım bedene daha da yaklaşıp kokusunu içime çektim.
Belkide kendimi insan gibi hissettiğim ilk andı bu. Çünkü sizin tabirinizle bir 'anne' olacaktım. Çok heyecanlıydım çünkü bu diğer üç saniyede doğurduğum yaratıklar gibi olmayacaktı. En basitinden ona baktığımda midem bulanmayacaktı. Ya da kendimden iğrenmeyecektim. Ve en önemlisi aramızda bir bağ olacaktı ; metal vücudumda etten bir parça olacaktı. En güzeli de bunun Chanyeol'den de bir parça olmasıydı.
Beni anne gibi hissettirecek asıl şey sanki bebek değilde Chanyeol'ün sevinci , benimle zaten ilgiliyken üzerime daha çok düşecek olması ve eğer olur da 'aşerme ' duygusunu hissedersem, bu gece yarısında bile olacak olsa koşarak bana aşereceğim şeyi getirecek olmasıydı. Ve eminim her gece karnımı okşayarak uyuyacak , arada bebeğimi karnımı açıp sevmeyi ihmal etmeyecekti.
"Chanyeol . Bebeğim uyan artık." Sevimli bir sesle kulağına fısıldadığım zaman önce huylanarak kulağını kaşımış ve gözlerini kıprıştırmıştı.
Kulağı onun en hassas yerlerinden biriydi , bunu ilk seviştiğimiz gün keşfetmiş ve onu sürekli kulağını ısırarak tahrik etmeyi aklıma not etmiştim. Şimdi hatırladım da biz denekler hamilelik günlerimizde daha azgın oluyorduk. Şimdiden geceyi iple çekiyordum.
Sandığınızın aksine kadın vücudundan farklı olarak dayanıklı üretilen vücudum hamileyken sert fanfinfonlara müsaitti. Ne kadar dayanıklı olduğumu zaten test edildiğim gün yaşadıklarımdan biliyordunuz. Ayrıca bebeğim biz birleşirsek Chanyeol'ün özünden tıpkı benim gibi beslenebilecek ve bu da onun özel bir gücü olmasını sağlayacaktı. Bu gezegendeki dengeyi sağlayabilmesi için ruhların varislere bir armağanıydı.
"Chanyeol uyan artık." Tekrar kulağına fısıldayıp onu alnından öptüğümde uyanma belirtisi gösterip gözlerini açmıştı.
"Baekhyun." Çatallaşmış sesi ile şaşkın şaşkın bana bakmaya başladığında gülümsedim. Uykudan uyandığı zaman çocuk gibi oluyordu. Herhalde onunla biraz dalga geçmemin sorunu olmazdı.
"Chanyeol her ne kadar çocuk sahibi olmak istesem de seninle uzun süre sevişemeyecek olmak beni delirtiyor. Daha şimdiden seni istiyorum." Diyerek kucağına çıktığımda gözleri korkuyla açılmıştı.
"Seni istiyorum . Bebeğin canının acıyacak olması umurumda değil." Diyerek kendimi ona sürttüm.
"B-baek! Baek! Saçmalama ! Hayır kes şunu. Olmaz istemiyorum!"
"Hadi ama Chanyeol! Yenisini yaparız fena mı?"Gözleri dolmuştu . O kadar ciddi mi duruyordum?
"Sadece şaka yapıyorum Sahip. Hem ayrıca yapsak bile bu bebeğe zarar vermez, aksine özünle beslenip güçlenmesini sağlar. Bunun doğruluğunu D.O'dan teyit edebilirsin."Önce bana bunun doğruluğunu sorgularcasına bakmış ardından:
"Yüreğime iniyordu Baekhyun." Nefes alışverişleri yavaşlayıp korkusu dinmesine rağmen hala kucağından inmemiştim.
"Bebeğinde bende seni çok özledik. Akşam ..." diyip kıkırdadım. Devamını getirmediğim cümleyi hepiniz telepatik yolla anlamıştınız. Chanyeol gülümseyip başını olumlu anlamda salladı. Üzerine eğilip ona bir buse verecekken odanın kapısının pat diye açılması ile D.O'nun neredeyse yuvalarından çıkacak bir şekilde gözlerini büyütüp utanmasını izliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Science FictionExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...