Ep 9 Varisler

111 11 6
                                    

(Buluşmadan iki gün önce)

Chanyeol's pov: 

"Dostum sana doğruyu söylüyorum diyorum. " Sehun'un telefondan gelen ağlamaklı sesine güldüm.

"Hadi ya ? Demek bahçende bir robot buldun Sehun ve erkekliği olmasına rağmen bir kız gibi. Üstelik sana 'Sahip' diye sesleniyor."

"Yemin ederim Chanyeol . Onun vajinası bile var.Ben erkek değilim dedi ve gösterdi. Görünce şok oldum . Onu bahçemde yara bere içinde buldum ve çok güzel kokuyordu . Chanyeol o öyle güzel ki...bla bla bla."

"Bu anlattığın şeyler bana çok tanıdık geldi Sehun. Sanki daha önce görmüş ya da duymuş gibi ,daha çok yaşamış."

"Ne ? Chanyeol dizi senaryosu anlatmıyorum .-"

"Hayır dostum ciddiyim. Bak garip bir tesadüf ama ben de buna benzer bir olay yaşadım. Böyle minik cüsseli kıza benzeyen birisi. Tek farkı o kişiyi köpek kulübesinde bulmam. Ve işte tam bu yaşadıklarının benzerlerini sana anlatacakken sen bana anlatıyorsun."

"İşte bu çok garip..." Aramızda bir sessizlik oldu . Sadece nefes alma sesleri duyuluyordu.

"Neden onları bir araya getirip bu meseleyi çözmüyoruz?Belki de birbirlerini tanıyorlardır?"

"Bu çok iyi bir fikir . O zaman senin robotun uyandığında ona B-04 adlı bir robot tanıyıp tanımadığını sor. "

"Tamam . Haber vereceğim." Telefon kapanma sesiyle düşündüm. Gerçekten de şaşkınlık içindeydim . Şaşırdığım şey dünya da başka bir robot olması değil , o robotu benim arkadaşımın bulmuş olmasıydı .İşte bu büyük bir tesadüftü . Belki de kaderin bir işiydi.





(ertesi gün)

"Dostum onu tanıyormuş. "

"Ne sen ciddi misin Sehun?"

"Evet . Buraya gelirken aynı gemidelermiş ve kısa sürede çok yakınlaştıklarını dost olduklarını söyledi . Onla mutlaka görüşmeliymiş."

"Dostum Baek buna acayip sevinecek. Bu harika!"

"Evet bir sorunumuz ve büyük bir tesadüfümüz daha var."

"Nedir o?"

" Jongin de benzer bir olay yaşamış..."





(Buluşma günü)


"Dostum dün gece bana o gemide çok güzel dostluklar kurduğunu ve dostlarını çok özlediğini söyledi. Buluşturduğumuz zaman Baek'in yüzünün alacağı ifade için sabırsızlanıyorum."

"Birbirlerini görünce çok sevinecekler . Jongin'nin robotu ile Luhan birbirini tanıyorlarmış. Ve onları da davet ettim. "

"Anladım kapatmalıyım . Buluşma yerinde görüşürüz."




(Ve buluşma anı)

B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin