Baekhyun's pov:
Vücudumdaki bütün enerji güneylerime çekilirken sıcaklığımın düşmeyeceğini bildiğim halde yüzüme birkaç kez daha su çarptım.
Bu fırtına öncesi sessizliğin tek sebebi içkinin etkisi değildi , siz çiftlerin balayındaki heyecanınız ve elinizin ayağınızın birbirine dönüşme sebebinizdi. Kendinizi sevdiğiniz kişiye sunacakken içinizi yakacak ateşin korlarıydı . O içinizdeki korkuyu , heyecanı , 'yeterli gelir miyim ?' ya da 'orantılarımı sever mi?' kaygılarınızı yaşadığım içindi bu. Kendinize yaptığınız cesaret konuşmalarını yapmak istediğim ama bir türlü beceremediğim o an derin nefes alarak hologramımdaki programı açtım.
Bu uygulama sahiplerin mutlaka haberleri olduğu ve ne giymemize karar verdiği uygulamaydı. Ancak benim sahibim bundan bihaberdi ve ben ona bu uygulamayı bu şekilde göstermeyi düşünüyordum. En sonunda içlerinden bir tanesine karar verdim. Otomatik makyaja bile sahip oluyordum kızlar kıskanmakta serbestsiniz.
En büyük kaygılarınızdan biri de 'o doğru kişi mi?' korkusuydu . Maalesef bunu hiçbir zaman bilemeyecektiniz. Benim tek isteğim ruhuma dokunabilecek biriydi. Beni sadece bedenim için isteyen yaratıklardan farklı olan , farklı hissettiren biri. Şehvetin ön planda olmayıp , duyguların bedenleri sardığı masum bir şeylerdi işte. Sadece bedenimin değil , duygularımın da bir kıza benzediğini söylemiş miydim ?
Banyodan çıkıp odaya giden koridorun önünde durdum.
Siz bakmayın iyi gibi göründüğüme . Ruhum paramparçaydı ve gözlerimin dolmasını önleyemiyordum. Hiçbiriniz tahmin etmiyordunuz bunu değil mi? Ancak kolay değildi 'orospuluk' yapmak için üretildiğimi öğrenmem.
Şimdi ise elimde bulunan tek nimetin , Chanyeol'un de onunla olduktan sonra değişmesinden korkuyordum. Bu öyle bir korkuydu ki değil düşer toparlarım, nefes bile alamazdım. O benim küllerimden yeniden doğmamı sağlayan kişiydi.
Kendimi toparlamam gerekliydi .Er ya da geç gelecekti zaten bu gün , ben sadece biraz erkene alıyordum.
Gözyaşlarımı silip yerden kalktım . O odaya varana kadar Chanyeol'le yaşadığım bütün anılar gözümün önünden film şeridi gibi geçiyordu. Ona nasıl davranmalıydım bir sahibin kölesi gibi mi ? Yoksa sevdiğim erkeğe kavuşan bir kız gibi mi?' Sende benim sahibimsin' derken ciddi miydi? yoksa o işi yaptıktan sonra başka bir yüzle mi karşılaşacaktım? Kalbim ona tamamen güvenirken , beynimin en ücra köşeleri ondan şüpheleniyordu ve ben bu şüpheyi engelleyemiyordum . Eğer ondan şüphelendiğimi bilse kızar mıydı bana?
Sakin ol Baekhyun ! Onun sana öğrettiklerini hatırla ; Ne kadar masum olduğunu , güzelliğine rağmen iradesini zorlayarak 'Sana istemediğin sürece dokunmayacağım' kuralına nasıl uyduğunu . Sana 'sevgi nedir bilir misin?' diyerek sevgiyi nasıl öğrettiğini , seni o yaratıklardan nasıl kurtardığını , sana nasıl baktığını hatırla ... O doğru kişiydi .
Odanın kapısını kırarcasına açtığımda yerinde sıçrayan ve pijamaları arasında 9 yaşındaki bir çocuğu andıran Sahip'imi görünce sırıttım. Gece daha yeni başlıyordu.
Chanyeol's pov:
Baekhyun'un " seni istiyorum sahip." demesi ile gözlerimin karardığını hissettim. Ancak bu yalnızca birkaç saniye sürdü. Baekhyun'un kızarmış gözleri ve titreyen ellerini fark ettiğimde hızla yanına çöktüm.
"Baekhyun sana ne oldu böyle ?" Onu kucaklayıp yatağa alırken ellerini tuttum.
"Sahip dokun bana lütfen ... Çok zor durumdayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Ciencia FicciónExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...