(Lütfen müziği açın yazdığım an açınız)
Sandığınızın aksine M değildir.
"Chanyeol gel buraya!"
"Baekhyun hayır!"
"Chanyeol buraya gel dedim sana!"
"Olmaz diyorum Baek . Antlaşma yapmıştık.Benim hazır olmamı bekleyecektin!"
"Hadi ama dünyanın geleceği bizim sevişmemize bağlı! Hemen güçlerime kavuşmak istiyorum . Ve bunun içinde sevişmemiz gerekli!" Tamam sizlere dürüst olacağım bu isteğimin güçle falan alakası yoktu. Ancak Chanyeol ile sevişmek için elime bir koz geçmişti. Ve elbetteki bu kozu kullanacaktım.
"Ha-yır! Hayır diyorum sana!"
"Ya off kaçma ! Aç şu kapıyı Chanyeol . Isırmam korkma ya da şimdi düşündüm de belki ısırabilirim...öhm "
"Hoşt ! Gelme."
Benden kaçtığı üçüncü gündü. Çıldıracaktım. Dünyayı kurtarmak için sevişmemiz gerektiğini öğrendiği günden beri-bunu demek bile gülesimi getiriyor- evde bile durmuyor , çok geç saatlerde gelip ben uyurken geri gidiyordu. Maalesef uykuya çok düşkün olan benim onu yakalamam mümkün olmuyordu. Erken gelirse de, aynı şimdi yaptığı gibi , mutfağa kapanıyor saatlerce yemek yapıyordu. Bir orduyu besleyeme yetecek kadar yemek yaptıktan sonra da gidiyordu. Artık çıldırma derecesine gelmiştim.
Hologramımdan yanıp sönen ışığı büyüttüğümde Luhan'ın aradığını fark ettim.D.O bütün arızalı yerlerimi düzeltmişti.Buna görüntülü hologram yansıması da dahildi.
Belki onunla konuşmak çökmüş olan moralimi düzeltirdi.
"Alo Baek. Nasılsın?"
"İyi değilim Luhan . Bu gidişle de olamayacağım."
"Neden?"
"Chanyeol merkeze gittiğimiz günden beri benden kaçıyor. Ya eve gelmiyor ya da gelip kendini bir odaya kapatıyor . Onunla sevişmek istiyorum. Üstelik yaşamama gerekli olan öz miktarı git gide azalıyor . Ama onu bir türlü ikna edemiyorum .İlk atağı benden bekle diyor ama yanımda bile durmazsa nasıl bir atak yapabilir ki? Tanrım Luhan o bu konularda çok utangaç.Ve ben ne yapacağımı bilmiyorum!"
"Acaba aleti mi kısa?"
"Ne ?! Hayır. Onu kontrol ettim ben. Dev mutantların ki gibi mübarek."
"O zaman sorun ne?"
"Bilmiyorum! çıldıracağım."
"Baekhyun D.O bütün sistemlerini düzeltti değil mi?"
"Evet."
"O halde neden koku programını denemiyorsun? Ben Sehun'u bu şekilde avladım."
"O da ne?"
"Senin çok güçlü ve mıknatıs gibi çeken bir koku yaymanı sağlayan sürüm. Sahibinde de afrodizyak etkisi yaratıyor."
"Vay canına !Dostum böyle bir programım olduğunu bilmiyordum."
"Önemli değil."
"Ee gücün ortaya çıktımı peki?"
"Hayır daha dün işte ... anladın sen . Ortaya çıkması an meselesi."
"Peki diğer varisler hakkında bir gelişme var mı*"
"O konuda D.O; Chanyeol , Sehun ve Jongin'in , üçününde sevdiği ve uzaya ilgisi olan kişiler hakkında bir liste çıkardı. Ancak liste hala kabarık.Bulunması henüz zor görünüyor. İnsanlara da direk 'bahçenize bir uzaylı geldi mi? 'diye soramıyorsun maalesef. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-04 ➰ Chanbaek
Fiksi IlmiahExo Planette ki insanlar , yarı insan-yarı robotlar , mutantlar , özel savaş robotları ve siması bile aklınıza gelmeyecek Exo planet yaratıklarının her türlü kişisel ihtiyacını gidermek ve onları motive etmek amacıyla üretilip piyasaya sürülen B-04...