Ep 12 YİFAN'IN İNTİKA(M)I

90 12 0
                                    

"Onun da altında böyle yatıyor muydun ha?Pis sürtük! Eğil ve daha hızlı yala! " deyip ensesindeki eliyle ona daha çok bastırdı.

Baekhyun o an güldü ve Chanyeol'un onu nasıl sevdiğini hatırladı. Dokunmaya bile kıyamıyor , bir yerini incitirim diye korkuyordu. O her zaman nazikti ve duygularını hissettirirdi. Onu severken heyecanlanan kalbini ve yıldızlardan oluşan karaların ona nasıl aşkla baktığını hatırladı.

"Sevgi 'seni seviyorum' demekle olmaz hissettirilir Baekhyun derdi hep. Şimdi anlıyordu nasıl hissettirdiğini. Nasıl onu sevmediğini düşünmüştü?

"Y-yifan lütfen- bğğh!"

"Kapa çeneni!" diyerek onu altına aldı. Chanyeol gibi nazik değildi. Onun gibi aşkla bakmıyordu. Sert ve ruhzuzdu. Dokunuşları onun gibi hissettirmiyor , kendini kirlenmiş hissediyordu. Öyleki metalik midesi bulanmıştı.








Yifan B-04'u zorla gemiye sürükleyip kendi odasına götürdüğünde zihninde o ikisinin , ona iğrenç gelen çıplak sahneleri canlanıyordu. B-04 onundu. O onundu ve kimse onun olana dokunamazdı.

"Onun da altında arsızca inledin mi ha!" Elindeki kırbaçla ona vurduğunda kızaran teni ona sadistçe bir zevk veriyordu. Ağzına kendini daha sert bastırıp becermeye devam etti.

Baekhyun düşündü. Chanyeol öyle ince düşünceli bir insandı ki değil onun altında inlemek , duygularından emin olmadan ona bakamazdı bile. İlişkiye girmenin bedenleri değil ruhları birleştiren bir şey olduğuna inanırdı. Bu soğuk varlık nereden bilecekti ki bütün bu duyguların önemini . Sıcaklığı bile onun gibi hissettirmiyordu. Sesini ne de özlüyordu Sahibinin...

"Sana kimin sahibin olduğunu öyle bir öğreteceğim ki B-04, benden kaçtığın her bir günün hesabını ayrı ayrı vereceksin . Sana bunun bedelini öyle ağır ödeteceğim ki sonunda seni sikmem için yalvaracaksın ve bende dileğini zevkle yerine getireceğim. "

"Asla!" O mu sahibiydi. Merhamet nedir bilmeyen , binlerce kez tecavüze uğramış birine hiç düşünmeden dokunan yaratık mıydı? Onun sahibi olmasını kabul etmektense ölmeyi yeğlerdi.

"Ne dedin sen?" Baekhyun tüm gücünü toplayarak kızarmış gözlerini açtı.

"Dedim ki asla sahibim olamayacaksın. Benim tek sahibim var . O da Chanyeol.

Asla sana beni becermen için yalvarmayacağım. Hiç bir zaman seni sevmeyeceğim. Hiçbir zaman sana aşık olmayacağım! Bundan ötürü de asla özümü alamayacaksın Yifan.

Değil sahibim, sen Chanyeol'ün zerresi bile değilsin. Olamazsında çünkü sevgi nedir bilmiyorsun. Biolojik olarak insan olman seni insan yapmaz . Benim gözümde o yaratıklardan hiçbir farkın yok. Senin gibi bir yaratık mı özümü alacak? Hah güldürme beni . Ben senin yanında daha insan kalıyorum be! "

Yifan'ın gözlerini öfke bürümüştü.Dediklerini sindirmeyi geçtin , anlamakta zorlanıyordu. O istediği her şeyi elde ederdi. Onun özünü de elde edecekti . Birleşmeleri yeterliydi.

"Göreceğiz B-04."

Ona yeterince acı çektirdiğine emin oldu ve ağlamaktan gözleri şişmiş olan bedeni yatağa bıraktı . Acıdan bayılmak üzereydi. Zayıf , ağlamaklı inlemeleri odada yankılanıyordu. Ancak Yifan'ın ona acı çektirmesi değildi canını yakan . Yifan ona dokundukça hatırladığı kalbinin sahibinin dokunuşlarıydı. Sesini bile özlemişti. O derin bakan gözlerini , bilerek utandırdığında hemen ondan kaçan utangaç adamı özlemişti. Ona dokunmaya kıyamayan ve dokunduğunda bu ruhsuz yaratığın aksine harika hissettiren adamı . Şimdi anlıyordu Chanyeol'ün " Eğer şimdi yaparsak benim o yaratıklardan ne farkım kalır?" Sözünü. Şimdi anlıyordu Sahibini...









B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin