Ep 20 Kaybolan Umutlar

68 7 2
                                    



(Baekhyun ve Chanyeol'ün tartışmaları yaşanmadan önce )

Merkez

D.o's pov:

"Hayır bu da değil!" Sinirle elimdeki kağıt parçasını yere attım.

"D.o sakin ol onu bulacağız."(Jongin)

"Şuraya göz attınız mı?"(Sehun)

"Hayır o bölüm Exo Planetin genel özellikleri hakkında."(Jongin)

Geldiğimizden beri Yifan'ın üvey babasının bize verdiği parşömenleri anlamaya çalışıyorduk. Bazı bölümleri Exo Planet dilinde ve bunları okumamızda sorun yok ancak okuyabildiğimiz bölüm zaten bizim keşfettiğimiz şeyler olan varisler ve güçleri hakkında . Bizim işimize yarıyacak olan asıl yer şifrelenmiş bölümlerdi. Yifan'ın annesi bu bölümü öyle bir şifrelemişti ki bir türlü çözemiyorduk.

"Lanet! Yok işte yok! Olmuyor!"

"Sakin ol D.o bize sadece matematikten anlayan birisi lazım." (Sehun)

Sehun ve Jongin birbirlerine bakıp aynı anda:

"Chanyeol!" diye bağırmıştı.







Chanyeol'ü arayıp merkeze getirirken Yifan öz babası hakkında bir ipucu bulmaya çalışıyordu.

"Yifan öz babanın hala dünyada olduğuna emin misin?"

"Ben bilmiyorum..."

"Eğer hayattaysa ve senin de varis olduğunu biliyorsa arkasında onu bulabileceğimiz bir iz bırakması gerekmez miydi?"

"Ne gibi? "

"Ya da hayatta ise ve o varis robot onu koruyor ise beni bulması gerekmez mi? Biz ne ara tanışıp aşık olacağız." Xiumin dertli dertli yakındığında hepimiz gülmüştük.

"Bunu sorun etme çünkü o kişi seni yani sahibini bulduğunda ..." Bir süre duraksayıp Jongin'e baktım. "Zaten o kişiye tutulacaksın. Gördüğün ilk anda."

"Konuya odaklanalım burada bulmamız gereken bir baba ve çözmemiz gereken bir şifre var." O sırada Chanyeol'e baktım.

Chanyeol parşömendeki dizilmiş rakamları bir süre inceledi.

"Bu zor gibi görünse de aslında oldukça basit . Binary Kodu diye bir şey duydunuz mu hiç?"

"O da ne?"(Luhan)

"Aptal matematik felsefelerini sevmiyorum dostum. "(Sehun)

"Binary kodu bir dildir. Matematikçilerin mutlaka severek okuduğu bir dil."

"Bence saçma bir şekilde dizilmiş rakamlardan başka bir şey değil."(Tao)

"Kapa çeneni Tao. Şimdi bu kod sıfır (0) ve bir (1) rakamlarınından oluşan bir sayı dilidir. Yifan'ın annesi de pisagorun bazı teoremleri ile bu kodu birleştirmiş ve yeni , çözmesi çok daha zevkli bir dil icat etmiş. Önce sayı tablosunda birlerin sırasına ve sayısına bakıyorsun. Sonra onların pisagorunu alıyorsun. Sonra da yepyeni bir alfabe oluşuyor."

"Anladık matematikte iyisin."(Suho)

"Benim iki gündür çözmeye çalıştığım şeyi yarım saatte çözdü ya lan!"(Jongin)

"Bir şey değil."

"Her neyse şu parşömende ne yazdığını çözsün de geri kalanı önemli değil."







B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin