Ep 14 Kurtarış

80 10 2
                                    




Chanyeol onun ne kast ettiğini anlamaya çalışırken B-04 onu yatağa itip üzerine çıkmıştı bile.

"Baekhyun napıyorsun-" demeye kalmadan onu içine almıştı.

"Kapa çeneni! Yifan'ın düşmanı olan kişiler  öldürülmeli!" Kızıl gözler altındaki yatan çaresiz bedeni öldürmeye çalışırken Chanyeol'ün kokusu onun kafasını karıştırıyordu. Sıcak varlığın her şeyi çok tanıdık geliyordu ona . Kokusu , sıcakklığı , sesi ...

Normal bir ilişkiye göre oldukça sert atışlar yaparken Chanyeol'ün ağlama sesi ile durmuştu.

"Baekhyun dur! Benim Chanyeol! Lütfen dur!" O ağlayan yıldızlı karalara baktığında durdu. Gözleri anında o ağlamaklı sesle kızıldan griye dönerken , kalbi ansızın atmaya ve benliği bir bir anılarını hatırlamaya başlamıştı.

Nasıl yaratıldığını , test edilirken uğradığı tecavüzleri , dünyayı ve biricik sahibi olan Chanyeol'ü ...

"Bak dosttum . Kimsin nesin bilmiyorum ama seni sokağa atacak kadar da adi bir insan değilim. İyileşene kadar benim yanımda kalacaksın."

"Senin adın Baekhyun olsun."

"Sevmek nasıl olur bilir misin Baek?"

"Sana sevgiyi öğreteceğim Baekhyun."

"Ben o işi sevdiğim kişi ile yapmak istiyorum.Kendimi ona saklıyorum."

"Eğer şimdi senle o işi yaparsak benim diğer yaratıklardan ne farkım kalacak !"

"Sevginden emin olduğumda söz buna müsaade edeceğim."

"C-chanyeol ... " O buradaydı . Kalbini attıran kişi , ruhu ...

"Baekhyun?" B-04 içinden çıkıp ona sarıldı.

"Ben b-bana ne oldu bilmiyorum. Çok üzgünüm. Yaptığım hareketlerin bilincinde değildim ve-"

"Şşh Geçti . Ben artık buradayım ve seni kurtarmaya geldik.  Sana her şeyi anlatacağım ama önce buradan gitmeliyiz."

Duydukları alkış sesi ile ikisi de o tarafa döndü. Yifan hayranlıkla ,en yüksek dozda öz giderici vermelerine rağmen Chanyeol'ü tanımıştı , ellerini çırpmaya devam ediyordu.

"Bravo B-04 . Chanyeol'ü o halde olmana rağmen tanıdıysan gerçekten de senin için önemli biri olmalı."

"Öyle. Ne istiyorsun Yifan. Planların işe yaramadı . Özümü alamadın.  Hala pes etmeyecek misin?"

"Siz çifte kumruların birbirine kavuşma sahnesi çok güzeldi. Ama maalesef uzun sürmeyecek."

"Bence işe yaramayacak." Yifan alaylı çıkan tanıdık sesle arkasını döndüğünde şok olmuş bir şekilde karşısındaki bedene baktı.

"Tao?"

"Seni tekrardan görmek güzel Yifan . Ancak fazla kalamayacağız ." Diyerek zamanı dondurdu. Chanyeol ve Baekhyun'u ve yıllardır aradığı sevgilisini geldikleri uzay aracına bindirip Yifan'ı bağladığına ve bütün korumaları etkisiz hale getirdiğine emin olduktan sonra dondurduğu zamanı tekrardan akıttı.





Yifan bir anda nasıl bağlandığını anlamadığı elleri ve ayakları ile afallasa da Tao'nun işi olduğunu anlaması uzun sürmedi.

"Tao çöz beni ! Neredeyim ben! Tao!"  Tao ona yaklaştı ve özlediği dudaklara bir buse koydu. Sonra da suratıma bir tokat geçirdi.

"Bu benden sonra birlikte olduğun robotların içindi. Nasıl seni unuttuğumu düşünürsün?" Yifan'ın sorusunu duymazdan gelerek sorduğu soruyla ve yaptığı hareketlerin dengesizliği ile kafası iyice karışmıştı.

B-04  ➰  ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin