A fiú a ládája előtt térdepelt,és elégedetten hümmögött. Fejében a nyár eseményei játszódtak újra. Ahogy csomagolt, tekintete végigpásztázta a jól megszokott szobát, és megakadt egy tükröződő felületen. Homályos tükörképe, saját mélybarna szemeibe bámult, és kissé félrepillentette a fejét. Fekete tincsei az arcába hullottak, és eltakarták a nyáron oly sokat változott vonásokat, a sebhelyet a homlokán . Tekintete lassan tovább mozdult, és amint meglátta a földre ejtett hajgumit, megszakította a bambulást, és mintegy mellékesen, gyakorlott mozdulatokkal, kis copfot biggyesztett a tarkója közelébe. Egy pillantra felhúzta fél szemöldökét, és megállapította, hogy jó pár centit nőhetett a haja, mióta utoljára fodrásznál járt, mert nem szabadultak ki az első tincsei a kócos frizurából.
Rengeteg dolgot kellett még bepakolni a holnapi indulásra, de nem sürgette magát. Idén minden más lesz a Roxfortban, ebben az egyben biztos volt. Hagyta, hogy a gondolatai el-el tévedjenek, és visszarepítsék őt az időben. Szabadnak érezte magát, végre nem nehezedett a vállaira az egész varázsvilág sorsa. Ahogy felbukkant az emlékei között a háború, elkomorodott és sötét szemei megcsillantak, de nem gubbaszthatott sokáig magába elmélkedve, mert egy nem várt esemény dúlta fel, a hosszúra nyúlt pillanatot.
~~~
-Össze van csomagolva?
Szegezte neki Perselus Piton a kérdést, bárminemű magyarázat nélkül.
A zavarodottság helyét, lassan átvette a megdöbbenés, majd Piton végigpillantott a szobán, és egy két varázslatot elmotyogva, nyugtázta, hogy minden fontos a ládában landolt. A fedele hangos csattanással, majd kattanással zaródott le. Harry próbálta összeszedni magát, hogy miértek után kutasson, de csupán egy rövidke mondat hagyta el a száját.
-Mi a picsát keres itt?
Meredt a betolakodóra, értetlen arcal.
-Beszélnem kell magával. Ez minden? Húzta fel enyhe undorral az orrát. -Lehangoló ez a lyuk.
A fiú bólintott és jobbnak látta ha nem felel. Kivancsivá tette a váratlan fordulat.
YOU ARE READING
A Mardekár Hercege (befejezett)
FanfictionKészülőben a történet bővített változata! Kedves Olvasó! 😊 A sorok amiket olvasni készülsz azért születtek, hogy egy olyan történet bontakozhasson ki, amely a kedvenc Drarry eseményeim, szereplőim, szituációim, kapcsolataim egyvelege, saját ötlete...