-Ne aggódj Draco. Nagyon úriasan festesz....szólalt meg Blaise, miközben próbálta elfojtani a fel-feltörő kuncogását. A fiú már legalább fél órája figyelte a szőke produkcióját, ami abban merült ki, hogy különböző ingeket próbált a nadrágjához párosítani, de sehogy sem találta, a szerinte tökéletes kombinációt, így egyre bosszúsabban rótta a köröket a szekrénye, és a tükör között.
Barátja szavaira csak egy gyilkos pillantás volt a válasz, majd az elégedetlen Malfoy lerángatta magáról a századik inget is, és félmeztelenül meredt a maga előtt tornyosuló ruhakupacra.
-Picsába mostmár!
Morogta összeráncolt szemöldökkökkel és akár egy kisgyerek, belehuppant a puha anyag fészekbe. Majd hallva, hogy a másik jól szórakozik a kínlódásán, durcás hangon ráförmedt.
- Tudod hogy ez fontos! Jól kell kinéznem...egy Malfoynak mindig makulátlanul kell megjelennie!
-Üdv újra köztünk!
Vágta rá vidáman Zambini, és nem is tagadhatta volna hogy mennyire megkönnyebült.
Az elmúlt időszak aggasztó állapota csak súlyosbodott az iskolába való visszatérésük után, és a fiú komolyan kezdett aggódni barátjáért. Mi sem mutathatta jobban a helyzet komolyságát, minthogy Draco hanyagolni kezdte a külsejét. Ugyan ez csak annyit jelentett, egy külső szemlélő számára, hogy az ifjú herceg nem tölt órákat készülődéssel, de akik ismerték Dracót, láthatták az apró változást, és felmérhették a problémái súlyosságát.
-Szóval, hol találkoztok?
Faggatózott Blaise. Tinilányokat meghazudtoló szemekkel meredt a szőkére, várva, hogy beavassa az izgalmas részletekbe.
-Itt találkozunk. 11 kor.
-Itt? Hol?
Értetlenkedett Blaise.
-Eljön értem na... aztán Roxmortba megyünk.
Próbált kitérni Draco a további kérdések elől, és most egy törtfehér inget kezdett el végiggombolni a mellkasa előtt. Mikor végzett, elfogadhatónak találta a látványt, és mégegyszer a füle mögé simította a haját.
" Jót tesz neki Potter " méllyül el Zambini a gondolataiban.
Az ifjú Draco Malfoy csodásan festett.
~~~
Harry komótosan a szekrényéhez sétált, és a fekete nadrágjához illő póló után kutatott. Végül egy sötétszürke darabra esett a választása, mert egy szagpróba után tisztának ítélte meg.
Eszébe sem jutott többet foglalkozni a megjelenésével, így szabadon hagyta a fényes fekete tincseit, melyek szépen keretezték az arcát, és egy pulóver után kezdett kutatni.
Magához vett némi pénzt, magára rángatta a fent említett pulóvert, majd kilépve a griffendél klubhelyiségéből, és a pince felé vette az irányt.
YOU ARE READING
A Mardekár Hercege (befejezett)
FanfictionKészülőben a történet bővített változata! Kedves Olvasó! 😊 A sorok amiket olvasni készülsz azért születtek, hogy egy olyan történet bontakozhasson ki, amely a kedvenc Drarry eseményeim, szereplőim, szituációim, kapcsolataim egyvelege, saját ötlete...