13.fejezet

785 53 3
                                    

Az ősz lassan télbe fordult át, és az első nagy hidegek, a kastély falai közé űzték a Roxfort lakóit. A zimankó nyugodt drámaiságával tökéletes kontrasztot alkotó, meleg fényű termeket, pezsgő élet töltötte meg. Ilyenkor az udvaron eltöltött szabadidő, a kastély falai közé kényszerült, türelmet és megértést kérve a diákoktól.

A szeptember váratlan eseményei óta, mintegy két hónap telt el.
Az újdonsült szerepeikbe lassan beleszokva, Harry és Piton, szoros és őszinte kötődést alakított ki. Talán tisztább és sallangoktól mentesebb volt sok kapcsolatnál, de a múltjukat tekintve, gyakran kemény megpróbáltatásokat is okozott, viszont a családi burkolat dédelgetésében, minden édesebbnek látszott.
Ők ketten szinte, minden második estéjüket  együtt töltötték, melyekhez idővel Draco is csatlakozott.

A két fiú elválaszthatatlanabb lett mint a kifli és a tej.
~~~
A reggeli áradattal sodródva egy kis csapat haladt a nagyterem felé. Harry Hermione és Ron csapatát, újabban Draco és Blaise tarkította, a vöröske őszinte tiltakozása ellenére. A fiú az év kezdete óta ellenségesen viselkedett Harryvel, de mióta Hermione és Blaise egy párt alkottak a helyzet mindinkább elmérgesedett.
Talán már csak a megszokás tartotta össze hármukat.
~~~
Az eleinte gyanakvóan figyelt barátságok és kapcsolatok, már nem okoztak fennakadást a mindennapokban, sőt, azok elengedhetetlen részeivé váltak.

A Mardekár Hercege (befejezett)Kde žijí příběhy. Začni objevovat