Pochopil, že adopcia ju ochránila pred človekom, ktorý jej zrejme chce ublížiť, nepochyboval o tom, že aspoň v tejto veci sa jeho rodičia určite nemýlia. Obaja mali bohaté skúsenosti s podobným typom ľudí.
Chcel im pomôcť, aspoň čo sa týkalo tejto záležitosti, nemal v úmysle im spôsobovať žiadne problémy, práve naopak.
Urobí všetko, aby tá osoba Rey v žiadnom prípade nenašla a aby mala Rey pokojné a šťastné detstvo.
Možno práve pod vplyvom týchto nových predsavzatí bol pripravený aspoň čiastočne vziať rodičov na milosť.
„Prajem dobré ráno," pozdravil otca, ktorý práve ako mal nanešťastie možnosť vidieť takmer opäť objal jeho matku.
„Ahoj, Ben."
Otec pristúpil k nemu a chvíľu naňho skúmavo hľadel, čo bolo aspoň v jeho prípade mimoriadne zvláštne.
„Rád ťa opäť vidím, synak."
Dodal, keď bol už Ben takmer pri stole, kým jeho matka ukladala na tácku raňajky pre Rey.
„Boli ste dlho preč, už som sa o vás takmer začínal báť. Je všetko v poriadku?"
„Áno, teraz už je."
„Sme radi, že sme opäť s vami, Ben. Mrzí ma, že včera som pri vás nebola, keď Rey nemohla dýchať, zlatko."
„Zvládol som to, teda obaja sme to zvládli a Yaxley nám tiež pomohol," hlesol napol zahanbený tým, do akej situácie práve teraz smeroval.
Matka ho tak už dávno nenazvala, pripadalo mu to zvláštne, rovnako ako aj to, keď sa mu ušlo objatie od otca.
Čo radšej nijak zvlášť nekomentoval. Táto jeho náhla vrelosť zrejme svedčila o tom, že sa dostali do skutočne vážnych problémov.
„Dokonca ste urobili aj raňajky, tak to muselo byť skutočne veľmi vážne."
„Aj bolo, Ben," pripustila Leia napokon, „no teraz je už všetko v poriadku. Vzhľadom na to, že sa veci tak skomplikovali, rozhodla som sa, že ti vrátim mobilný telefón a takisto môžeš opäť používať svoje auto."
Zatiaľ sa rozhodol mlčať o tom, že si ich vypočul, nechcel zbytočne prilievať olej do ohňa, aspoň nie teraz, keď sa jeho trest zrejme skončil.
„Výborne, mami, to som veľmi rád, lebo potrebujem ísť do práce, teraz keď si tu, rád by som sa dostal aj k tomu, aby som dokončil tú záležitosť."
Predpokladal, že Rey bude pár dní chorá a tak či tak nebude možné nikam ísť, preto sa rozhodol, že dobehne zameškané.
Nevedel či je otec informovaný o tom, ako sa mu podarilo mimoriadne kvalitne a doslova precízne rozbiť okná na strýkovom aute. No predpokladal, že sa mu to nebude páčiť a už vôbec nie dôvody, ktoré k tomu viedli.
„Ty si si už stihol nájsť prácu?" opýtala sa ho Leia.
„Zavolám starým kontaktom. Predpokladám, že sa niečo pre mňa nájde."
Aspoň Pán Snoke bol vždy pripravený ho zamestnať, zatiaľ len pri nakládkach a vykládkach tovaru, no predpokladal, že neskôr bude ochotný dať mu aj viac právomocí.
Dúfal len, že tentoraz bude jeho práca aj oficiálnou brigádou, no aj keby to ak nebolo, nemal vôbec chuť nikomu nič dokazovať.
„Dobre, tak pokojne choď, ja dnes ostanem celý deň s Rey, no ak by sa čokoľvek vyskytlo, kedykoľvek nám zavolaj."
„Dobre, mami, neboj sa."
Tešil sa za svojej momentálnej slobody, čo však neznamenalo, že veľká časť jeho srdca neostane pri Rey.
Bolo ťažké od nej odísť, no musel dať aj matke priestor, aby sa jej venovala, nechcel, aby naňho bola naviazaná až natoľko, aby sa vôbec nemohol vzdialiť z domu. Nič to však nemenilo na jeho plánoch starať sa o ňu a vziať ju kamkoľvek len bude chcieť, keď bude zdravá.
Včerajší večer však bol preňho ťažkou skúškou a musel žiaľ myslieť aj na svoje povinnosti.
***
Po zapnutí mobilu takmer polhodinu nemohol zastaviť to pípanie, ktoré naňho útočilo zo všetkých strán.
Prišli mu aj správy od priateľov, ktoré si čítal potom, ako kontaktoval Snoka a dostal správu, že mu čoskoro dá vedieť o tom, v ktorom sklade bude potrebovať pracovníka.
To, že mal opäť po ruke svoje auto, to bol neskutočný pocit, zdalo sa mu, akoby mu chýbala dôležitá časť jeho samého, keď bolo doslova uväznené v garáži.
Bol to takmer pôžitok môcť sa v ňom opäť previesť po meste, hoci aj len kvôli tomu, aby mohol ísť do práce.
Čítať popritom správy od priateľov a známych, bolo čiastočne oslobodzujúce tiež, aj keď nie na všetky sa až tak veľmi tešil.
Alison
Solo, prepáč mi, naozaj som nechcela, aby to tak dopadlo. Zavoláme si, dobre?
Našiel desať ďalších správ od nej, to bolo priam neskutočné, snáď si nemyslí, že teraz sa s ňou bude baviť, akoby sa vôbec nič nestalo.
Phasma
Si cool, Solo. Moja úcta. Ali je ako vždy mimo, ale tentoraz s teba. Prosím, ozvi sa jej, kým ma tu neumučí na smrť.
Ben
Zabudni, drahá, zabudni.
Phasma
Si s5, no sláva, zastavíš sa opäť u nás?
Ben
Nemám čas, idem do práce, ale povedz Huxovi, že mu ďakujem.
Phasma
Odkážem. XOXO *
Ben
XOXO
Finn
Ak nechceš, aby to malo dohru, očakávam od teba ospravedlnenie a čo máš vôbec s mojou priateľkou?
Tak on sa mu ešte pokúša vyhrážať, to teda vôbec nevie s kým si začal.
Ben
Finn, na tvoju priateľku kašlem, a ak máš rozum, mal by si aj ty! Bude pre teba lepšie, ak ma necháš na pokoji, ver mi.
Netušil odkiaľ má naňho kontakt, no ak mu ešte raz napíše, tak to s ním nedopadne dobre, o tom bol Ben pevne presvedčený.
Snoke
Sklad číslo 8 na 25, nástup 10:00
Posledná správa bola presne tým, čo práve teraz potreboval.
Poznámka autorky: XOXO znamená hugs and kisses (bozky a objatia)
YOU ARE READING
Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúry
Teen Fiction"Počas týchto letných prázdnin si nerob žiadne plány. Po celý čas sa budeš starať o Rey."