Predstava 1

66 7 5
                                    

Hneď šiel do sprchy, už to naozaj potreboval, dať sa trochu do poriadku skôr než bude čeliť ďalšiemu problému.
Mal také nepríjemné tušenie, že kontrola neprišla len preto, že tak to občas robievajú, aby skontrolovali adoptované deti.
Predpokladal, že budú čeliť krížovému výsluchu a možno aj prípadným obvineniam, Ben na to vôbec nemal náladu a vedel, že sa bude musieť pred tými droidmi skutočne dokonale ovládať, aby to zvládol.
Zhodil so seba všetko hneď, otvoril dvere na kúpeľni a vošiel do sprchovacieho kúta.
Cítil sa aspoň čiastočne oslobodený od všetkého toho neúprosne silného tlaku a obáv z toho s čím by ešte tak mohli prísť.
Pustil vodu, nastavil teplotu, ktorú mal najradšej a nechal vodu v príjemnom takmer až masážnom režime stekať po svojom nahom tele.
Pocítil uvoľňujúce teplo, ktorým sa vôbec nesnažil bojovať, prijímal ho ako absolútnu úľavu.
No istý čas sa mu zdalo, akoby cítil prítomnosť inej osoby za sklom, znepokojilo ho to, no zároveň to v jeho tele prebudilo ten dobre známy nepokoj, bolo príjemné si predstaviť, že za tým sklom je osoba, ktorej na ňom záleží,  tá ktorá v ňom dokáže prebudiť len to najlepšie, tá ktorú možno ešte ani len nepozná.
Jeho telo príjemne reagovalo na láskanie kvapiek vody, bol zvyknutý na bolesť aj porážky, víťazstva však vždy boli vykupené návratom do temnoty, túžil po rukách, ktoré by prenikli cez temnou a vzali si ho späť, do bezpečia láskavé ho náručia, tam kam patrí a vždy bude chcieť patriť.
K tej, ktorá zaplní prázdnotu, ktorej musí vždy čeliť sám.

Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúryDove le storie prendono vita. Scoprilo ora