Ako ju mohla opustiť? Pocítil voči tej žene hnev, ktorý len ťažko dokázal ovládnuť. Urobila všetko preto, aby ich s Rey rozdelila, a teraz bola zrazu preč, akoby sa vôbec nič nestalo, hodila Rey späť do rúk štátnych inštitúcií.
No tentoraz má on všetky prostriedky na to, aby jej pomohol. Palpatín je vo väzení a Snoke je už voči nemu omnoho ľahostajnejší než predtým, priveľmi sa dotkol moci na to, aby sa o ňu dokázal opäť deliť a Ben bol pripravený to využiť.
Bez ohľadu na to, čo bude musieť urobiť a kam bude až musieť zájsť, Rey sa odtiaľto ani len nepohne, nebudú ju viac traumatizovať žiadnymi presunmi.
„Urobím všetko, čo bude nutné, aby si ostala pri mne, to ti sľubujem."
„Ďakujem ti, Ben, veľmi si vážim, že mi napriek všetkým tým nepríjemnostiam, ktoré ti moja rodina spôsobila, chceš pomôcť."
„Nemusíš mi ďakovať, to naozaj nie je nevyhnutné."
Mal nepríjemnosti, no stálo to za to, stačilo mu len vidieť ju, len vedieť, že je v poriadku, bol ochotný pre ňu urobiť viac než pre seba samého.
Ešte stále celkom nevedel, kam povedú všetky tie pocity, ktoré boli čoraz intenzívnejšie spojené s ňou.
„Ale ja chcem, ty si pre mňa výnimočný, Ben, mám len teba a nechcem ťa stratiť."
„Nestratíš ma, Rey, to nikdy nedovolím."
Rey sa oňho potom už len spokojne oprela a potom už len ďalej sledovali film. No on sa nemohol zbaviť pocitu, že až teraz naňho čaká ten skutočný boj.
Pred siedmymi rokmi...
Vrátil sa späť po práci od Snoka vyčerpaný tak ako nikdy predtým, no stálo to za to, cítil sa omnoho lepšie, keď boli peniaze Lukovi odovzdané, no musel za to odpracovať viac než to, na čom boli pôvodne dohodnutí so Snokom.
Chcel si už len oddýchnuť a pozdraviť Rey, počas tých piatich dní, keď mal voľno sa jej venoval viac než aktívne, no teraz keď mal opäť prácu, už sa s ňou nestíhal hrať tak často ako predtým, vždy si však našiel čas na to, aby jej aspoň prečítal rozprávku alebo ju uložil do postele, Rey bola stále preňho nesmierne dôležitá a nevedel si predstaviť, čo by sa stalo, keby sa jedného dňa prebudil a ona by u nich už viac nebývala, desilo ho to, mával preto zlé sny, ktoré nedokázal len tak ľahko prekonať. A potom sa stalo aj to, čo nikto z nich neočakával, ten únos, počas jednej akcie, poňho prišli Palpatinovi ľudia, bol v ich rukách len krátko, no dosť na to, aby pochopil s kým má dočinenia, a že tá osoba mu ešte niečo dlhuje.
Preto počas po únose každý ďalší deň odchádzal so strachom, že sa niečo stane, keď nebude doma, no ešte stále veril v tom, že rodičia vedia, čo všetko by na ňu čakalo, keby sa jej vzdali, že dodržia slovo a budú aspoň raz brať do úvahy aj to, čo si želá on.
Vyšiel hore po schodoch, zamieril k izbe, ktorú už on sám tak dôverne poznal a otvoril dvere.
„Mama!"
Jeho hlas znel takmer vydesene, keď si uvedomil, že všetko, čoho sa tak veľmi obával sa stalo skutočnosťou, všetko bolo preč, jej veci, jej hračky.
Matka skutočne do izby prišla, dokonca rýchlejšie než pôvodne predpokladal.
„Čo to má znamenať? Kde je Rey?"
„Prepáč mi to, Ben, no museli sme ju vrátiť jej skutočnej matke, nemali sme na výber."
„Nemali ste na výber! Ako ste mohli niečo také urobiť, mama! Ona je sama a bezbranná s tými ľuďmi! Ako si mohla niečo také dovoliť!"
„Prepáč mi to, Ben, oni sa mi stále vyhrážali, potom únose mi dali jasne najavo, že nabudúce sa už nevrátiš."
„Tak ste sa vzdali, Rey a mňa ste zo všetkého, ako vždy vynechali! Prisahala si mi, že ju neopustíte, mama!"
„Ben, prepáč mi to, veľmi ma to mrzí," chcela ho objať, no on jej to nedovolil.
Bez slova opustil dom a viac sa nevrátil. Nechal tam všetko, všetky svoje spomienky, celý svoj život, hneď ako o pár dní nato dosiahol plnoletosť zmenil si meno na Kylo Ren.
Jediné na čom mu záležalo bolo to, aby pomohol Rey a bol pripravený na to využiť všetky dostupné prostriedky.
DU LIEST GERADE
Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúry
Jugendliteratur"Počas týchto letných prázdnin si nerob žiadne plány. Po celý čas sa budeš starať o Rey."