Budúcnosť 2

68 7 0
                                    

Xxx
“Myslíš, že sa Diane podarí ho opraviť?”
Opýtala sa ho Rey, keď vychádzali z obchodu, ktorý patril jednej jeho kamarátke.
“Áno, určite. D urobí všetko, čo bude potrebné, aby si sa  s ním mohla opäť hrať.”
Kamarátka ho upozornila, že vzhľadom na rozsiahle poškodenie to bude trochu drahšie, ale to Bena vôbec netrápilo. Dôležité bolo len to, aby Rey bola spokojná.
Xxx
Súčasnosť
„Urobte všetko čo bude potrebné, Robins. Bez ohľadu na to koľko prostriedkov budete musieť vynaložiť, chcem, aby ste to vyriešili bez toho, aby bola Rey odvedená do domova. Nie, nie, ani pár dní, to neprichádza do úvahy. Pracujte na tom, tak ako sme sa dohodli!“
Zložil telefón potom ako mu právnik prisľúbil, že urobí všetko, čo bude v jeho silách, aby Rey ochránil pred ďalšími komplikáciami.
Zaregistroval sa ako pestún už dávno a urobil si pre istotu aj všetky potrebné kurzy. Bola to len poistka pre prípad, že by sa niečo stalo. Teraz sa ukázalo, že mu to skutočne môže pomôcť, ale ak v dohľadnej dobe matka Rey nepríde späť domov, bude musieť prebehnúť riadny súd. Vedel, že takto to nefunguje, že len preto, že Rey nechce traumatizovať ďalším presunom, úrady nebudú voči jeho žiadosti až natoľko zhovievavé.
No bol pripravený podstúpiť všetko. No nemohol sa len tak ľahko vyrovnať s možnosťou, že sem prídu úradníci, ktorí mu možno opäť nedajú na výber a jediný, kto si to odnesie bude opäť ona.
Pár pohárikov aspoň čiastočne zmiernilo jeho podráždenosť a bezmocnosť, ktorú pociťoval.
Nebol ochotný si pripustiť ani len chvíľku slabosti pred Rey, ale teraz, keď spala vo svojej izbe, mohol si dovoliť aspoň chvíľu dať najavo svoje momentálne pocity.
Xxx
Pomaly prešiel okolo jej izby, Chcel sa ubezpečiť, či je všetko v poriadku. Nebol natoľko opitý, aby si neuvedomoval, čo sa od neho očakávalo.
To, čo počul, ho znepokojilo. Rey nespala tak ako to pôvodne myslel.
Počul ju plakať. A nedokázal len tak odísť od tých dverí, akoby to preňho vôbec nič neznamenalo.
Keď po zaklopaní, pomaly vošiel dovnútra, Rey sa snažila utrieť si slzy.
„Neplač, láska, všetko bude v poriadku. Sľubujem.“
„Ja viem, dôverujem ti ,Ben, ale čo ak nás opäť rozdelia? Ja... chcem ostať tu s tebou. Už sa viac nechcem nikam sťahovať.“
„Neboj sa, to nedovolím. Ty už viac nikam nepôjdeš.“
Sadol si na posteľ k nej a ona sa schúlila do jeho objatia. Držal ju v náručí, cítil je vôňu. Tak neodolateľnú. K nikomu necítil nič tak silné, no bol v pasci, tak ako vždy a vedel, že to nikdy nebude inak.
„Ostaneš dnes so mnou, Ben, prosím ostaň,“ šepkala mu spôsobom, ktorému sa veľmi ťažko odolávalo.
Hladkal ju, tíšil a držal v náručí, bol šťastný a znepokojený zároveň.

Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúryWhere stories live. Discover now