Dcéra 2

57 6 0
                                    

***

Pred siedmimi rokmi...

Dlho mu trvalo, kým sa Rey podarilo zaspať, stále chcela ďalšiu a ďalšiu rozprávku a potom ju veľmi dlho držal za ruku a šepkal jej, že pri nej ostane, že v žiadnom prípade nikam neodíde.

„Mama, musíme sa porozprávať."

„Samozrejme, Ben."

Obrátila sa k nemu znepokojene.

„Kto bola tá žena v lekárni a do akej rodiny to vlastne Rey patrí, že sa ich tak bojíš?" všimol si to, ako veľmi jeho matka zbledla, keď odišli ľudia zo sociálky, bolo mu viac než jasné, že situácia je vážnejšia než si pôvodne myslel.

„Ona je Rey Palpatínová, Ben."

To meno mu vyrazilo dych, musel sa oprieť o stôl, aby to dokázal spracovať.

Palpatín je predsa osobou, ktorá má v podsvetí svoje meno, ešte aj Snoke o ňom hovorí veľmi úctivo.

„Nie, to nie je možné, že práve ona..."

„Je mi to veľmi ľúto, Ben, no je to tak."

Súčasnosť

Prišla mu správa od nej, s polohou, na ktorej sa práve nachádzala. Pochopil to ako signál, že bude musieť odísť.

Čiastočne aj pocítil úľavu, že túto záležitosť môže odsunúť na neskôr.

„Prepáč, mama. Toto je veľmi súrne, budem musieť hneď odísť."

„Čo sa stalo?"

„Nič dôležité," nemal v úmysle jej prezradiť kam ide, posledné čo potreboval bolo, aby sa miešala do jeho záležitostí.

Už ho raz veľmi sklamala a nemal v úmysle sa jej zdôveriť s ničím dôležitým a už vôbec nie hovoriť o nej.

Nastúpil do auta takmer v rekordnom čase, nemal záujem sa ďalej pri čomkoľvek zdržiavať. Vedel, že je to súrne, že inak by mu neposlala polohu s mobilu, ktorý pre ňu kúpil pre každý prípad, platil jej aj dáta, aby mala vždy prístup k internetu.

Adoptovaná (reylo) dokončené bez korektúryWhere stories live. Discover now