🌈
"Çıldıracağım artık!"
Göz ucuyla sinirle bacağını sallayan Can'a baktım. "Ne oldu yine?" bana bir iki saniye bakıp yüzümün yakınına girip "Bir planım var ama iznini almam lazım." geriye çekilip yüzüme bakmaya başladı. "Ne planı?" dedim tedirgin sesimle.
"Onu kıskandırıp ortaya çıkaracağım."
"Bence çok abartıyorsun, sıradan korkak birinin teki bence." omuz silkip dudaklarını yaladı gözlerim dilinin hareketine takılırken gözlerimi zorlukla gözlerine çıkardım. "İşte! Ona cesaret vermem lazım, izin veriyor musun?" ellerini önde birleştirmiş gözlerime yalvarır şekilde bakıyordu.
Ben ne cevap vereceğimi düşünürken "Lütfen! Lütfen! Lütfeeen!" tamam şimdi düşmüştüm işte. "Tamam, izin veriyorum." sırıtması genişlerken beni ellerimden tutup ayağa kaldırdı ben onun gözlerinde kaybolmuşken ellerini yanaklarıma yerleştirdi.
Kendimi kaybediyordum buna izin vermemeliydim bu bizim için kötü sonuçlanabilirdi. Kendimi umursamıyordum ama eğer onun kalbi kırılırsa hiç düşünmeden katil olabilirdim.
Hızla bana yaklaşıp dudaklarıma yapıştı. Çivi gibi yere çakılmıştım gözlerim şokla açılmıştı ve büyük ihtimal kızarmıştım bir süre öyle durduktan sonra üst dudağımı emmeye başladı. Hala şoktaydım bu kadar ileri gitmemeliydi.
Zorla da olsa kendimi geriye çekip gözlerine bakarken kantinden tok bir ses duyuldu "Oha ibnelere bak!" kantinde büyük bir uğultu duyulmaya başlamıştı. Can arkasını dönüp hızla kantinden çıkarken ben yerimde kala kalmıştım.
Yanağımda hissettiğim acıyla yere düştüğümde kendime gelip bana vuran çocuğa baktım. Tam üzerime çıkacakken yandan birisi onu yakasından tutup yumrukladı ve uzaklaştırdı. Bu Ömer'di elini bana uzatarak yerden kalkmama yardım etti.
Ömer siyahi bir arkadaşımızdı aynı mahallede oturuyorduk az çok tanıyorduk birbirimizi. İlk geldiği zamanlar ırkçılığa maruz kalsa da şuan herkes ondan çekinirdi. Kolunu omzuma atıp beni kantinden çıkardı ilk kattaki tuvalete girip kapıyı kilitledi.
"Gerçekten büyük cesaret oğlum sizinki!" aynanın karşısında kendime bakarken konuşmuştu hala o sıcak dudakları hayal etmekten kendimi alamıyordum. "Beni öptü." diye mırıldandım kendi kendime Ömer bana dönüp bir iki saniye aynadan süzdü.
"İyi halt yedi amına koyayım, şimdi neler ile başa çıkmak zorunda kalacaksınız bir fikriniz var mı?"
Hızla arkama dönüp Ömer'e sarıldım ve onu iki yanağından öpüp tuvaletten çıktım. Canı bulmam gerekiyordu önce sınıfa çıkıp baktım ancak çantasını almıştı. Tuvaletleri kontrol edip bahçeye çıktım ancak oralarda da yoktu.
Sınıfa dönüp teneffüs bitmeden çantamı omzuma takıp bahçedeki kesik tellere yönelip okuldan çıktım. Onu bulmalıydım cesaretim bir anda geri gelmişti artık zamanı gelmişti karşına geçip 'Ben senden altı yıldır hoşlanıyorum' deyip dudaklarına yapışacaktım. En azından öyle hayal ediyordum.
Şuan neden beni öptükten sonra kaçtığı umurumda değildi.
🌈
-Late night bölümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz [boyxboy]
Romance-Çok iyi bir anlatıma sahip değildir! Argo ve cinsellik içerir.-