🌈
Can
Burnuma dolan kokusu beni sarhoş etmeye yeterken buna onun vücut ısısı da eklenince dizlerim bedenimi ayakta tutmakta zorlanıyordu. Düşünce ve zamandan ırak bir kaç dakika geçiriyorduk. Onu ne kadar özlediğimi şimdi daha iyi anlıyordum bu basit bir hoşlantı değildi. Bu en derininden aşktı, evet en yakın dostuma aşık olmuştum. Kimin ne dediği de umurumda değildi zaten.
Yavaşça geriye çekilip yüzünü avuçlarımın arasına aldım, gözleri dolmuştu yanakları ve burnu kızarmıştı. Şu hali o kadar güzeldi ki ömrümün sonuna kadar izleme isteği uyandırıyordu. Sadece gözlerimin içine bakıyordu hafifçe atmaya başlayan yağmurun altında gözlerimiz konuşuyordu. Çekimser bir hareketle dudaklarına yaklaştım ve kısa bir öpücük kondurup geriye çekildim. Hemen ardından dudaklarıma eğilip özlemle öpmeye başladı ellerimi ensesinde birleştirip onu kendime çektim.
Ellerini belime yerleştirip kendini bana yasladı. Alt dudağım onun iki dudağı arasındayken boğuk bir şekilde inledim. Geriye çekilip alnını alnıma yasladı "Şuan dünyanın en mutlu insanı olabilirim." dedi gülümseyerek. "Benimle yarışa giremezsin." gülümsemesine karşılık verip ellerimi boynundan çektim. "Hadi, iyi bir uykuyu hak ettik." esnerken konuştuğum için sesim komik çıkmıştı. Yüzündeki gülümseme daha da genişlerken "Bize gidelim o zaman beraber uzun ve güzel bir uyku çekeriz." kafamı sallayarak onu onayladım ve kolumu beline sarıp yanında yürümeye başladım.
Hayatımda yaşadığım en heyecanlı gece bu olabilirdi kalbim hiç yavaşlamayacak gibi atıyordu. Her rüzgar estiğinde burnum kokusuyla doluyordu bu bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyordu. Suratımdaki aptal gülümsemeyle "Seni seviyorum." dedim "Bende seni seviyorum kiraz." konuştuktan hemen beni kendisine çekti.
Bir süre yan yana yürüdükten sonra onun evine gelmiştik hızlıca apartmana girip merdivenleri hızlıca çıkmaya başladı. Arkasından yavaşça çıkıyordum kapının önüne gelince kapıda durup eliyle içeriyi işaret etti. "Aşk yuvamıza hoş geldin." gülümseyerek içeriye girdim "Bence daha yaratıcı olabilirsin Ata." kapıyı kapatıp arkamdan geldi. Beni kendisine çevirip dudaklarıma yapıştı öperken bir yandan da odasına gidiyorduk odanın kapasını açıp dudaklarımdan ayrıldı.
Odasına girip üzerimdeki ceketi çıkarıp çalışma masasının önündeki sandalyeye bıraktım. O da üzerindekini çıkarttı ve yatağa girip yorganı girmem için kaldırdı. Hızlıca yanına girip göğsüne sokuldum. Oda da sadece nefes seslerimiz duyuluyordu dudaklarımı yalayarak "Ne oldu da bana itiraf etmeye karar verdin?" dedim yutkundu "Seni Gizem'in evine giderken gördüm, çılgına döndüm resmen." gülümseyip devam etti "Biliyorum seni takip etmem yanlıştı ama ne yapayım çok seviyorum." doğrulup dudağına bir öpücük kondurdum. "Peki Akın?"
"Akın sadece süreci hızlandırmak içindi biliyorsun gözüm senden başkasını görmüyor." elini saçlarıma daldırıp okşamaya başladı. "Hayır, bilmiyorum." dedim gülümseyerek gözlerine baktım. Elleri saçlarımda durdu ve sırıttı "O zamaaan şimdi biliyorsun." dedi ve ardından dudaklarımı öpücük yağmuruna tutmaya başladı. Kahkaha atarken bir yadan da gelen öpücüklere karşılık vermeye çalışıyordum. "Tamam." dedim gelen öpücüklerin arasından "Artık biliyorum." nefes nefese kalmıştım onun da benden geri kalır yanı yoktu.
"Bildiğine sevindim ama şimdi Kirazlar için uyku vakti." dedi bana sarıldı ve burnunu saçlarıma gömüp derin bir nefes aldı. "Hayatımdaki en rahat uykuya hazırım." dedi ve saçlarıma bir öpücük bıraktı. Çok kalmadan onun kokusunun gölgesinde ve onun göğsünde uykuya dalmıştım.
*
Gözlerimi açtığımda karşımda belinde havluyla duran bir Atakan beklemiyordum. "Ata?" dedim sesim yeni uyandığımdan kırık çıkmıştı. Bana dönüp gülümsedi "Okula geç kalmışız bende düşündüm ki yarım gün yok yazılmışken bir kahvaltı eder öyle gideriz." yanıma adımlayıp yatakta yanıma oturdu. "İyi düşünmüşsün" ellerimle yüzümü ovuşturdum "Hala uyanamadım." yüzüme muzip bir sırıtış yerleştirip "Beni uyandırsana." dedikten hemen sonra dudaklarıma yapıştı.
Büyük bir özlem ve sevgiyle öpüyordu dudaklarını yavaş hareket ettiriyordu. Ona karşılık verirken ellerimi göğüsüne yerleştirdim ve okşamaya başladım. Bacağını üzerimden geçirip beni iki bacağının arasına aldı ve öpmeye devam etti. Bu sırada düşen havlusu ne benim ne de onun umurundaydı. Artık öpüşmemiz daha da hırslanmıştı bir yandan da bedenini bana sürtüyordu nefes nefese ayrıldığımızda yorganı yataktan aşağıya itti ve tişörtümü çekerek çıkardı. Bedenime öpücükler kondururken göğüs uçlarımı öpüp dil darbeleri vurmaya başladı.
Saçlarını kavrayıp kafasını bastırdım daha önce böyle bir zevk yaşamamıştım. Tamam başkalarıyla bir iki kez beraber olmuştum ama Atakan ile olmak başka bir şey gibiydi. Öperek aşağıya indi ve eşofmanımı lastiğinden çekti çıkarması için bedenimi havalandırdım. Onu çıkarınca baksırımı da çıkartıp odanın bir ucuna yolladı. Penisime vuran nefesiyle bile boşalabilirdim, bir dil darbesi attı zevkle inlerken bir darbe daha yolladı. "Ata!" diyerek saçlarını daha da sıktım, penisimi dudaklarının arasına aldı ve tamamını ağzına aldı.
Bir yandan git gel yaparken bir yandan da ellerini kendi penisine sarmıştı. Odayı nefes seslerim ve inlemelerim doldururken düşünebildiğim tek şey oydu. Biri bana Atakan ile beraber böyle bir sabaha uyanacağımı söylese ona önce güler sonra da siktiri basardım. Ancak şuan bu gerçekten oluyordu ve ben bundan inanılmaz bir zevk alıyordum. Aşağıda olan basınç artışından geldiğimi anlıyordum, hızla git gel yaparken kafasını kendime bastırdım "Ata! Geliyorum!" diye inledim. Ağzından çıkıp elimle penisimi kavradım ve bir iki git gelden sonra boşalmıştım. Nefes nefese kalmıştık bedenimi sıcak basmıştı o ise üstümden kalkıp yanıma uzanmıştı. Uyandığım en güzel sabahtı.
🌈
Bu hikaye nereye gidiyor bilmiyorum öyle aşık atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz [boyxboy]
Romance-Çok iyi bir anlatıma sahip değildir! Argo ve cinsellik içerir.-