↬Ep; 5

4.2K 291 78
                                    

Sıra arkadaşım, ama son zamanlarda yakın denebilecek bir seviyeye geldiğim arkadaşım Yuki ile beraber yürüdüğümüz koridorda, pek de görmek istemediğim görsellerle karşılaşmıştım.

Matematik hocası Minji ile koridorun kenarında konuşuyor, sınıf arkadaşları da dahil herkes ona acıyarak bakıyor ve gülüyordu.

"Gerçekten bu sayfayı açan kişiye çok sinirliyim!"

"Neden..?"

Yuki sinirle soluduktan sonra sanki ben olduğumu biliyormuş gibi bana dönmüş, yüzüme tükürür bir ifadeyle kafasındaki kelimeleri tek tek sıralamıştı.

"İnsanların özellerini paylaşmayı kendi için özgür kılmış biri, egosu ve bencilliğinden bu kadar insanın üzüldüğünü görmüyor."

Yuki'ye ne diyeceğimi şaşırmış, sadece boş boş bakabilmiştim. O ise sırtımı sıvazlamış, sözleriyle de kalbimi delip geçmeye devam etmişti.

"O, saf kötü."

Episode: 5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Episode: 5

Saf kötü mü, saf bir kötü mü?

(22.57)

@KimV: Şu aşk muhabbeti ile ilgili itiraf atmayı keser misin?

@Yashai: Bu seni neden rahatsız ediyor?

@KimV: İlk ben sordum bayan.

@Yashai: Ama ilk cevabımı ben aldım. 

@KimV: Hey sümüklü, ne bu negatiflik?

@Yashai: Kod dışında bir şeyi önemsiyor musun sen?

@KimV: Anladığım kadarıyla biri sümüklüyü üzmüş, ne oldu bakalım?

@Yashai:Sadece bencil olduğum yüzüme çarpıldı, hak da ettim zaten.

@Yashai: Ayrıca senin bana kızgın olman gerekirdi.

@KimV: Sana neden kızmalıyım? Kodu falan mı kaydetmedin?

@Yashai: Sevdiğin kızı küçük düşürdüm.

@KimV: Sevdiğim kız mı? Kimi seviyormuşum ben?

@KimV: Minji mi?
(23.10)

@Yashai: Ondan cidden hoşlandığını düşünmüyordum.
(23.13)

@KimV: Ondan hoşlanmıyorum zaten, salağın biri yorumda bana iftira atmış.

@KimV: Ayrıca Minji benden küçük.

@Yashai: Kendinden küçüklerle çıkmaz mısın?

@KimV: Tercihim o yönde.
(23.13)

@KimV: Her neyse.. Okul sayfasını popülerleştirip kendin de popülerleşmek istiyorsan büyük bombalar atmalısın ortaya.

@Yashai:Ama kimse bana bomba bir haber söylemiyor, ancak hoşlandıkları kişileri yazıyorlar.

@KimV: Öyleyse kendin bir itiraf yarat, olmaz mı?

@Yashai:Ama bu bir itiraf sayfası, öğrencilerin itirafları dışında yazmam garip olur.

@KimV: Kötüsün.

@Yashai: Biliyorum...

@KimV: Ama garip bir şekilde saf bir kötüsün.

@KimV: İtiraf etmeliyim, bu hoşuma gitti.

hack ↯ taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin