Kulaklığımdan çalan müzikle beraber şen şakrak markete ilerlemiş, giriş kapısını yavaşça ittirerek içeri girmiştim. Gözüme çarpan reyonunun önüne ilerlemiş; elimdeki sütle beraber kasaya giderken birden ayağımın kayması sonucu süt, birden elimden kaymış, yerle buluşmuştu.
Daha doğrusu, uzun ve damarlı eller tarafından tutulmuş, yavaşça yere bırakılmıştı. Gözlerim uzun eli takip ederek yavaşça bedenini süzmüş, o olduğunu anladığında istemsizce ve şokla açılmıştı.
Taehyung ile göz göze geldiğimiz an bana gülümsemiş, ardından sütü yerden alarak bana uzatmıştı.
''Sütünü kurtardım, burada.''
Teşekkür ederek sütü almış, gülümseyen yüzüne bakmıştım. Gerçekten kendinden küçüklere karşı ekstra anlayışlıydı, gülümsemesini asla sakınmıyordu.
Son kez teşekkür etmiş, çalan telefonuyla beraber daha da oyalamamak isteyerek kasaya doğru ilerlemiştim. Kasadan ürünleri geçirirken arkamdan koşarak, telaşlı telaşlı geçen Taehyung beni yere düşürmüş, elimdeki cam şişesiyle beraber yere yapışmama neden olmuştu.
Bana dönerek bakmış, ardından sesli bir küfür savurarak son hız gitmeyi tercih etmişti.
Neden bu kadar telaşlı olduğu sorusu aklımda yankılanırken, kolumu boylu boyunca çizmiş olan cam kırığının orayı ne kadar kanattığını sonradan fark edebilmiştim.
Episode; 12
Sakın bir yere ayrılma!
(22.09)
@Yashai: Taehyung, neredesin?
@Yashai: Bugün hiç yazmadın da, merak ettim.
@KimV: Öşye mi?
@Yashai: Öyle..?
@KimV: Kagam çok karuşık...
@KimV: Kayfamı karştıroyorsjn
@Yashai: Ben mi?
@KimV: Seni buldıum sanıyoprujm ama snorna..
@KimV: Bualmıyorum
@Yashai: Beni buldun sanıyorsun ama sonra bulamıyor musun..?
@Yashai: İyi misin sen? Yazamıyorsun bile.
@KimV: Mükemmeflim ama etkran dönüypr!
@Yashai: Dönen ekran değil de senin başın gibi sanki..
@KimV: Ne alaja kimsenn döhdüğü yok
@Yashai: Aish...
@KimV: Nden amcamjn köjü olduyunu kimse görmiyor!
@Yashai: Belki de yanlış gören sensindir?
@KimV: Bilgisayrında babamn fotığraflarınsn orjinal versiyornunu gördim anneöe göz dikmş pç herif!
@Yashai: Taehyung iyi değilsin, şimdi telefonu kapat ve uyu.
@KimV: Nerjedeyim bwn bilmidorum ki
@Yashai: Nerede olduğunu bilmiyor musun?
@KimV: Evejt
@Yashai: Evet bile yazamıyorsun...bilmezsin tabii.
@Yashai: Olduğun yere otur ve bekle tamam mı, geleceğim.
@KimV: Nasjlö geleceksij kız başina benn aşrılım senş
@Yashai: Daha doğru düzgün yazamıyorsun, beni nasıl alacaksın!
@Yashai: Konumundan bulacağım, konumu aç.
@Yashai: Ayrıca sakın bir yere ayrılma!
@KimV: Açtyım ve bşım çok ağrtyor
@KimV: O shiyrli parmeklarınşa başyımı okşar mısyıhn?
@Yashai: Aish, ne yazdığını anlamıyorum bile!
(22.26)
@KimV: Netede kawdın
(23.42)@Yashai: Taksi bulamadım, yürüyorum.
@KimV: Uyhujm geliyopr...
@Yashai: Sakın uyuma!
(23.45)
@Yashai: Taehyung!
@Yashai: Sakın bana kaldırımda boylu boyunca yatanın sen olduğunu söyleme!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanficOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna