↬Ep; 14

3.6K 290 70
                                    

Oturduğum sandalyede dikleşirken etrafımda oturan insanları süzmüş, ellerimi stresle birbirine geçirmiştim. Güvenlikler bana şüpheyle bakarken ben onlara gülümsemiş, tekrardan önüme dönmüştüm.

Gizli bir şekilde düğüne girmeyi başarmış, beni yakalayan güvenliklere Taehyung'un arkadaşı olduğumu söyleyerek düğünde kalmayı başarmıştım fakat bu ne kadar sürerdi, hiçbir fikrim yoktu.

Birden başlayan müzikle arkama dönmüş, gülerek ilerleyen gelin ve damada bakmıştım. Neredeyse üzerime atlayacak güvenliklerin bakışlarının altında ayağa kalkmış, herkes gibi bende alkışlamıştım. O sırada salona giren Taehyung'u görmüş, direkt olarak yerime oturmuştum.

O ise ne bana, ne de kendine bakanlara aldırmadan arkadaki boş sandalyelerden birine oturmuş, herkes gibi gülümseyerek alkışlamaya başlamıştı.

Sonunda ikisi de kürsüye vardığında alkışlar susmuş, herkes önüne dönmüştü. Evlilik yeminleri edilirken bile gözüm Taehyung'da kalmış, gülümseyen dolu gözlerinde hapsolmuştum.

Gerçekten canı yanıyordu, bunu göremeyecek biri yoktu.

Gerçekten canı yanıyordu, bunu göremeyecek biri yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Episode; 14

Neden buradasın?

(14.07)

''Gelini öpebilirsiniz!''

Kalabalıktan tekrar alkış sesleri yükselirken arkadan gelen şişe kırılma sesiyle bir anda ilgi dağılmış, herkes o tarafa dönmüş ve gülerek anne ve amcasını alkışlayan Taehyung'u görmüştü.Ayağının altındaki şişe kırıkları şişeyi onun kırdığını gösteriyorken dağılan saçları ve yanağından süzülen damla, kalbimi sızlatmaya yetiyordu.

Herkes aralarında fısıldaşmaya, Taehyung'u işaret ederek konuşmaya başlarken Taehyung hızla arkasını dönmüş ve hışımla düğünden ayrılmıştı. Hızlıca peşinden gitmek için kalkarken Taehyung'un annesinin oğlunun arkasından gitmek için atıldığını fakat amcasının kadının kolundan sertçe tuttuğunu, annesinin ona tiksinerek baktığını görmüştüm.

Ne yani, kadın zorla mı evlenmişti?

Bir anda aklıma gelen düşünceleri boş vererek salondan çıkmış, Taehyung'un arkasından ilerlemiştim. Neyse ki ayaklarını sürüye sürüye, yavaş yavaş ilerliyordu. Arada eli yüzüne çıkıyordu, büyük ihtimalle gözlerini siliyordu.

Sonunda bir sokak arasına girmiş, ben de onun arkasından ilerlemiştim. Sonrasında durmuş, duvara yaslanmıştım. Zaten biraz sonra ayak sesleri kesilmişti. Bir an ne yaptığımı sorgulayarak geri dönmüş, ardından yanına gidip gitmemek arasında kalmıştım.

''Şimdi yapmazsan, bir daha yapamazsın Chae..''

Derin bir nefes vermiş, ardından yavaş adımlarla ara sokağa girmiştim. Şaşırmış bir yüz ifadesi takınmış, ardından sıktığım ellerimi serbest bırakarak Taehyung'a yaklaşmıştım.

''Oh...Taehyung?''

Taehyung kafasını kaldırıp bana bakmış, ardından hemen gözlerini silip üzerini düzelterek bana dönmüştü.

''Chaewon? Neden buradasın?''

Bir an duraksasam da gülümsemiş, sakin olmaya çalışarak cevaplamıştım.

''İlerideki postaneye gitmiştim, eve dönüyordum...''

Taehyung anladığını belirtecek şekilde kafasını salladığında yanına oturmuş, yüzünü incelemeye koyulmuştum. Hafif kızaran burnu, dağılmış uzun siyah saçları ve küçük ama bir o kadar da büyük yaşlarla dolu olan gözleri içimde bir şeylerin acımasına neden olmuştu.

''N-Neden ağlıyorsun..?''

Sorduğum soruyla Taehyung'un gözünden bir damla düşmüş, bana bakmıştı. Kaşlarımı çatarak akan damlanın izlediği yolu takip etmiş, ardından gözlerimi onunkilerle birleştirmiştim. Çok şey söyleyecek gibi duran gözleri beni korkutuyordu.

''Annem...Evlendi. Hemde amcamla. Nasıl ama, ilginç değil mi?''

Şaşırmış gibi yaparak kaşlarımı kaldırmış, ağzım açık ona bakmıştım ama o sadece eliyle çeneme baskı uygulayarak ağzımı kapatmış, yüzündeki boş ifadeyle önüne dönmüştü.

Titreyen ellerimle çıkardığım mendile bakmış, ardından gülümsemiştim çünkü bu Taehyung'un mendiliydi, o gün bu mendille yüzümü silmişti.

Mendili yavaşça Taehyung'un yüzüne yaklaştırmış, ardından bir elimle yavaşça çenesini tutarak gözlerini silmiştim. Taehyung şaşkınlıkla bana bakarken gözümü mendilden ayırmadan hızla yüzünü silmiştim.

Mendili çekingence çektiğimde Taehyung bana bakmış, ardından beni kendine çekerek sarılmıştı. Kalbim son hız atarken kafasını boynuma gömmesiyle iyice hızlanmış, tüm vücudum nefesini boynumda hissetmemle titremişti.

hack ↯ taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin