''Hey, sakin ol biraz!''
Yuki, davul kadar olmuş karnının üzerine koyduğu mısır gevreklerini tek tek ağzına atıyor, kıkırdıyordu. Ona bakıp kızgın bir ifade sergilesem de yüzündeki gülümseme sönmüyor, kendinden ödün vermiyordu.
''Söylemesi kolay! O kadar aydan sonra Bay Kim'in karşısına çıkmak benim için ne kadar-''
Duyduğumuz korna sesleriyle hamile ve her an gülmeye hazır olan arkadaşım tekrar kahkaha atmıştı. İkimiz de gelenin Taehyung olduğunu biliyorduk.
''Hadi bakalım, Bayan Boo.. İyi şanslar!''
Zorlukla yerinden kalkıp dalga geçer gibi yanağıma bir öpücük kondurmuş, yavaş yavaş odasına ilerlemişti. Ben de üzerimdeki elbiseyi düzeltmiş, kalan bir diğer kornayla cama doğru bağırmış, ardından hızla evden çıkmıştım.
Arabada bana kolundaki saati gösteren Taehyung'a öpücük atmış, kıkırdayarak arabaya binmiştim. Bindiğim gibi gülmüş, yanağına gerçek bir öpücük kondurmuştum. Taehyung ''Şimdi oldu.'' demiş ve yüzündeki kare gülüşüyle arabayı çalıştırmıştı.
Episode; Final
Kim olduğumu da, ne olduğumu biliyorum artık.
(16.40)
''Chaewon-ah, hoşgeldin!''
İçeri geçemeden kollarıma atlayan Bayan Kim'e ben de sıkıca sarılmıştım. Onunla tıpkı anne kız gibi yakınlaşmıştık, özellikle üç ay önce hayatına yeniden başlamak istediğini söyleyip Almanya'ya giden annemin acısını bu kadında dindirmiştim.
''Anne.. Ben çok gerginim.''
Kulağına fısıldadıktan sonra yavaşça ayrılmıştık ve eli direkt olarak sıktığım elime gitmişti. Gülümsemekten kısılan gözleriyle göz kırpmıştı ve ''Sorun yok.'' diye mırıldanmıştı. Kafamı onaylar anlamda sallamama kalmadan Taehyung annesini kucaklamış ve etrafında döndürmüştü.
''Aigoo, yaramaz oğlan!''
İkisi de gülerken ister istemez ben de gülmüş, etrafıma bakınmıştım ama Bay Kim'i görememiştim. Yüksek ihtimalle içerideki koltuğunda oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu. İçimdeki burukluk hissiyle derin bir nefes alıp annesinin beline sarılıp şirinlik yapan sevgilime dönmüştüm.
Ciddi bir anne kuzusuydu.
''Bırak da kızımla ilgileneyim biraz!''
''Yemedik kızını, yani yemiş de olabil-''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanfictionOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna