''Chaewon!''
Ağrıyan karnımdaki elimin dakikalardır bastırmaya çalıştığı acıyı saniyeler içinde bastıran o ses kulaklarıma ulaştığında acıyla hafifçe tebessüm etmiş, ardından yanıma hızla ulaşıp bana meraklı gözlerle baktıktan sonra azarlar bakışlarını o adama dikmesini izlemiştim.
Korumalardan biri olan o iri yarı adam usulca kafasını eğmişken Taehyung bana bakmış, yüzümü ellerinin arasına almış ve incelemişti. Bembeyaz olduğumu söyledikten sonra yüzündeki sert ifadeyle korumaya dönmüştü.
''Ne oluyordu burada, Chaewon neden senin yanında ve bu halde?''
Adam ile göz göze geldiğimizde hemen Taehyung'a dönmüş, boğazını temizledikten sonra kurduğu yalana uygun olacak bir masum ifade yerleştirmişti yüzüne.
''Küçük hanımı bahçede karnını tutarken görünce merak ettim; fenalaşınca da odasına getiriyordum ki siz geldiniz, efendim.''
Taehyung bana döndüğünde kafamı sallayarak onaylamış, ona karşı söylediğim yalanlara bir yenisini eklemiştim. Fakat o tüm saflığı ve sevgisiyle gülümseyip onaylamış, beni odama götürürken elindeki çiçekleri vermiş, ne olduğunu sormak yerine beni mutlu etmeye çalışmıştı.
Kalbim sızlamıştı, yakında ayrılmak zorunda kalacağımız için.
Episode; 27
Nasıl baktığını gördüm, merak etme!
↻Giriş yapılıyor, lütfen bekleyiniz...↻
Yuki
Hey, bugün okulda yoktun..
Yuki
Bir sorun yok değil mi?
Hayır, sadece kendimi biraz hasta hissediyorum...
Taehyung da onunla gelmemi kabul etmedi.
Yuki
Neyin var?Yuki
Annemin özel bir çayı var, ondan getirmemi ister misin?Sakin ol... Gerçekten iyiyim ama yorgun hissediyorum.
Yuki
Sana inanmamaya başladım, bana olan şeyleri anlatmıyorsun artık!
Sadece yorgun oluyorum Yuki, yakında her şeyi öğreneceksin zaten.
Yuki
Cidden... Yanına gelmemi ister misin?Yuki
Taehyung eve gelmedi mi hala?Hayır, bu aralar çok meşgul.
Şirkette yapması gereken şeyler olduğunu söyleyip duruyor.
Yüzünü bile görememeye başladım...
Yuki
Senin haberin yok mu?Neyden haberim yok mu?
Yuki
Yakında Kim Security şirketinin yıl dönümü, sunum için çalışıyordur.Ne sunumu, neyden bahsediyorsun hiçbir şey anlamadım Yuki.
Yuki
Aish... Cidden hiçbir şey bilmiyorsun!Ne sunumu bu, anlat hadi!
Yuki
Her sene o sunumda Taehyung'un amcası kalkıp şirketin tüm başarılarını, gelir gider tablosunu ve verdiği burslar ile ilgili bir sunum yapar.Yuki
Bu sunum için çalışıyordur, son senelerde babası ile beraber sunumu Taehyung yapıyordu. Şimdi de amcasıyla beraber yapacak demek ki..Taehyung son günlerde bundan dolayı geç geliyordu..
Yuki
Ve bu sunumdan sonra şirkettekiler için bir parti organize ediliyor.Yuki
Partiye kesinlikle gitmen lazımdı, hasta olmamalıydın!Yuki
Ne kadar eğlendiklerini sadece attıkları gönderilerden bile anlıyoruz ve sen neredeyse partinin sahibi sayılırsın ve gidemiyorsun.Yuki
Herkes çok güzel giyinimli ve iyi eğlenen tiplerdi, yazık oldu..Partiye kadar daha iyi olabilirim aslında!
Yuki
Hey hey hey, yoksa sen Taehyung'u kaptırırsın diye mi korkuyorsun? ㅋㅋㅋHayır, ondan gitmiyorum Yuki...
Yuki
Okulda Taehyung'un sana nasıl baktığını gördüm, senden başkasına bakmaz merak etme!Yuki
Yine de gitmek istersen hazırlanmana yardım etmek için buradayım ;)Yardımına ihtiyacım olacak o halde..
Yuki
İşte benim kızım! Onlara Kim Taehyung'un sevgilisini göster!Onlara daha fazlasını göstereceğim, Yuki.
Yuki
Hey, bu da ne demek?Yuki
Ciddi misin?Yuki
Yine mi?Yuki
En güzel yerinde kesince havalı olmuyorsun! Aish... Kime diyorum?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanfictionOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna