Müdüre söylememesi için müdürün odasının önündeki koltuklara yayılmış, Yaejoon denen herifi bekliyordum.
Geçen yarım saatin ardından gelmiş, beni gördüğünde şaşkınlıkla bana bakmıştı. Bana tehditkar bakışlar attığında elimdeki usb belleği iyice kavramış, koridorda birilerinin olup olmadığını kontrol ettikten sonra yangın alarmını çalıştırmıştım.
Alarmın tiz sesi kulağımda yankılanırken sınıflardan çıkan öğrenciler kural dinlemeden koridorda bir sağa, bir sola koşuşturuyordu.
O sırada bana çarpan bir bedenle yere düşmüş, usb bellek bir anda gözümün önünden kaybolmuştu. Panikle etrafa baktığımda Taehyung eliyle usb belleği tutmuş, bana uzatıyordu.
Belleği bana verdikten sonra onu beklemeyerek müdürün odasına girmiş, üzerimdeki bakışlarını hiç hissetmemeyi dilemiştim.
Episode; 10
Neden inanmıyorsunuz?
(20.47)
İtiraf #24: Kamera görüntülerini
gördüm, yangın alarmını Kim Yaejoon çalıştırmış!@Hestia_: Neden böyle yaptı anlamıyorum, çok önemli bir dersteydik...
↳@Sussy: Uwu, kıyamam.
↳@ZMa: Yardım lazımsa buradayım, minik.@MilkyPie: Herkes ilgiye aç gibi.
↳@Sussy: Sinirimi bozuyorsun artık..
↳@MilkyPie: Sana ne oluyor anlamadım.
↳@SoYeon: Tamam, uzatmayın.@SoBoi: Derste sıkılınca yapılan en saçma şey olarak listeye geçmeli.
↳@Ybunn: Sıkılınca yaptıysa eğlence o zaman başlar... ㅋㅋㅋ
↳@LaLaliLa: Ortalaması yirmi olan birinden bahsediyoruz, derslerde tabi sıkılacak.
↳@ZMa: Yirmi mi?
↳@Sussy: Yirmiyi bile zor almıştı, hocalara yalvarması gerekmişti. ㅋㅋ@Rakoon: Bence Yuki'nin ilgisini çekmek için yaptı, ona platonik olduğunu hepimiz biliyoruz.
↳@Sussy: Yangın alarmını çalıştırıp sınıfta işi pişirdilerse...
↳@SoYeon: Yuki ondan kaçmıyor muydu, sevmiyor diye?
↳@Rakoon: Bence Yuki de hoşlanıyor, sınıftan çıktığını görmedim.
↳@theJk: Yuki zaten bahçedeydi, sırasını bulamayınca onu bizim sıraya aldım.
↳@LaLaliLa: Jungkook ve Yuki mi? Şaka mı yapıyorsunuz?@Kkun: Ben yapmadım! Chaewon yaptı, siteyi hackleyen de o zaten!
↳@SoYeon: Çok inandım şuan ㅋㅋ
↳@Sussy: Yalan söylüyorsan biraz inandırıcı olmalısın, Chaewon mu yaptı? ㅋㅋㅋ
↳@Ybunn: Sallama istersen, sen yapmışsın işte.
↳@Kkun: Ben yapmadım! Siteyi hackleyen de Chaewon. Onun kim olduğunu öğrendiğimde müdüre söylerim diye korktu ve kamera kayıtlarıyla oynadı!
↳@Hestia_: Neden yapsın ki bunu..?
↳@ZMa: @Hestia_ İnanma şuna, yalan söylüyor.
↳@Kkun: Yalan söylemiyorum! Bunu yaparak beni müdürün gözünde güvensiz konumuna getirdi, ne desem inanmazlar artık!
↳@LaLaliLa: Hastaneye falan git sen, iyi değilsin.↳@KimV: Dediklerin doğru mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanfictionOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna