Elimdeki usb bellekle beraber heyecanla evin içinde gezerken, hala yaptığıma inanamıyordum. Resmen ona kimliğimi ifşa edecek, kodu teslim edecektim. Şaka gibi geliyordu ama gerçekti.
Üzerimdeki kıyafetleri tekrardan kontrol etmiş, yüzüme tekrar bakmıştım. Gözlüklerimi çıkarmak ne kadar doğru bir karardı bilmiyordum ama görmemde ciddi bir sorun yaratmamıştı, sorun olmazdı. Pantolonumun cebine telefonumu da yerleştirdikten sonra usb belleğe aktarımın devam ettiğini gördüğümde tekrardan sandalyeme oturmuş, sabırsızlıkla beklemeye devam etmiştim.
Fakat tam da o sırada mahalleden bağırma sesleri, burnuma bir yanık kokusu gelmişti. Ne olduğunu anlayamamışken, annem hızlıca odaya girmiş, panik halinde bağırmıştı.
''Çabuk ol, çıkmamız lazım!''
''Anne..''
''Çabuk ol dedim!''
Annem odalarına girip çantasını almış, ardından hızlıca beni kolumdan çekiştirmişti, ben ise tamamlanmış yüklenmesiyle öylece orada duran usb belleğ uzanmıştım ama alamamıştım. Beni sertçe çekiştiren annem yüzünden bellek elimden öylece kaymış,yerle buluşmuştu.
Evden çıktığımızda hala şok içinde içeriye girmeye, belleği tekrardan almaya çalışmıştım ama fayda etmemişti. Polisler ve itfaiye ekiplerinin çabalarıyla evimizin karşısındaki ağacın dibine çökmüş, ağlamaya başlamıştım.
Etrafa baktığımda elinde bidon, kafasında kapüşonla gülümseyen birini görmüştüm. Evin arkasından çıkması beni iyice şüphelendirirken, koşarak oradan koşması şüphelerimi doğrulamıştı.
Her kimse, apartmanımızdaki; bizim evde başlayan, küçük yangını o yapmıştı.
Episode; 18
Nefret bile yok.
(18.54)
@KimV: Hey...Geliyor musun?
@KimV: Yaklaşık bir saat kadar geç kaldın..
@KimV: Kimliğini sakladığının farkındayım,belki de o yüzden gelmiyorsundur..
@KimV: Pekala şöyle yapalım, ben parktaki kaydırakta oturacağım ve sen de salıncağa bırakacaksın!
@KimV: Hey... iki saattir bekliyorum...
(20.35)@KimV: Seni almamı ister misin?
@KimV: İyi misin, geleceğini söylemiştin...
(00.49)@KimV: Sihirli parmak, güneş doğuyor...
(06.04)@KimV: Gelmeyeceksin değil mi?
@KimV: Sana inanan kafama sıçayım.
(07.32)@Yashai: Taehyung, gerçekten tahmin edemeyeceğin aksilikler oldu..
(08.15)
@Yashai: Gelecektim ama gelemedim..
@KimV: Hadi ya, ne oldu?
@KimV: Cidden merak ediyorum.
@Yashai: Bunu söyleyemem, ama inan ki gelmeyi çok istedim..
@KimV: Biliyor musun, artık sana karşı zerre inancım yok.
@Yashai: Eğer gelmek istemesem sana neden teklif edeyim Taehyung?
@KimV: Benimle oynamak için belki de?
@Yashai: Hayır, Taehyung. Bak telefonumun şarjı bitmek üzere ama lütfen bana... Açıklamak için zamanım yok.
@KimV: Senin samimiyetine inanmıştım ben. Beni ilk defa birinin anladığını hissetmiştim.
@KimV: Hatta ilk defa, birine, bir kıza özelimi anlattım ben.
@KimV: Güvendim.
@KimV: Ama şimdi, gerçekten farklı hissediyorum.
@KimV: İçimde nefret bile yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
Fiksi PenggemarOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna