↬Ep; 11

3.7K 271 109
                                    

Yemek alma sırasının sonunda bana geldiğini gördüğümde yemeğimi almış, gözüme kestirdiğim boş masaya doğru ilerlerken birden tepsiye uygulanan kuvvetle yemek üzerime, tepsi ise yere düşmüştü.

Zorla gözlerimi açtığımda gördüğüm bedenin kızarmış gözleri, dağınık saçları ve açık düğmeleri içimi titretse de, Yaejoon o korkutucu gözleriyle bana derince bakmış, bekleyemeden yakama yapışmış ve sarsarak yere düşürmüştü.

"Senin yaptığını biliyorum, neden itiraf etmiyorsun?!"

Korkuyla yakamdaki ellerini tutup ittirsem de bana dönmüş, yüzündeki ürkütücü ifadeyle beni iyice kendine çekmiş, ardından hızlıca yere atmıştı.

Düşmenin etkisiyle savrulsam da önüme hızlıca dönebilmiş, Yaejoon'u yakasından tutup masalara doğru fırlatan Taehyung'u görebilmiştim.

Dağınık siyah, uzun saçları gözlerini kapatsa da yüzündeki o endişeli ifadeyi kapatamamış; bir anlığına kalbimin teklemesine neden olmuştu.

Yavaşça bana adımlamış, yan masadan aldığı peçeteyle önüme eğilmiş ve ilk yüzümü, ardından boynumdaki yemek artıklarını yüzündeki güven verici gülüşle temizlemeye başlamıştı.

Episode; 11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Episode; 11

Öyle mi?

(23.06)

@Yashai: Üzgünüm Taehyung, mesajlara bakmak için yeni zaman bulabildim.

@Yashai: Küçük bir krizdi ama hallettim.

@KimV: Halledeceğinden emindim zaten, sihirli parmak.

@KimV: Kimin yaptığı hakkında bir fikrin var mı?

@Yashai: Bilmiyorum... Sadece okulda başka böyle işlerle ilgilenen biri yoktu sanıyordum.

@KimV: Eh, yok zaten.

@Yashai: Nasıl yok?

@KimV: Bugün okulda olanlardan haberin var mı?

@Yashai: Bugün hep kütüphanedeydim, ne oldu ki?

@KimV: Yaejoon'u tanıyor musun?

@Yashai: Yaejoon mu?

@Yashai:Taehyung, artık anlatacak mısın?

@KimV: Yaejoon, babası polis. Hatta okula polis arabasıyla geldiği için hava atan velet.

@Yashai: Şimdi hatırladım... Ne olmuş ona? Şüphelimiz o mu?

@KimV: Suçlumuz desek daha doğru.

@KimV: Bugün okulda, bir kızı sen sandığı için kıza saldırdı.

@Yashai: Kime saldırdı?

@KimV: Adını hatırlamıyorum, ama okul birincisi olduğunu söylediler.

@KimV: Onunla ben ilgilendim, biraz korksa da iyiydi.

@Yashai: Peki Yaejoon'a ne oldu? Kıza saldırdı demiştin..

@KimV: Okul birincisine saldırdığı  için müdür ona güzel bir ders verip okuldan atacaktır.

@Yashai: Kız şimdi çok korkmuştur, Ondan özür dilemem gerekiyor.

@KimV: Bırak da kız biraz kendine gelsin, eğer o değilsen iyileşmesini beklemelisin.

@Yashai: Değilim tabii. 

@KimV: Güzel.

hack ↯ taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin