Sonunda kantine geldiğimizde kendimi sandalyeye atmış, belimi sıvazlamış ve sıraya giren Yuki'ye kısa bir bakış atmıştım.
Taehyung'u eve getirmek hiç kolay olmamıştı, onu sırtıma yaslayarak evine kadar zorla götürmüştüm, şimdi de onun ağrısını çekiyordum.
Buruşuk yüzümle Yuki'nin tam arkasındaki sıradan gelen kahkaha oraya dönmüş, Taehyung ve arkadaşlarını gördüğümde kalbim teklemiş ve yüzüm düz bir hal almıştı.
Taehyung, eliyle başını ovarken arkadaşları onunla dalga geçiyor, gülüyorlardı. O ise onların haline gülüyor ardından tekrardan ağrıyan başını sıvazlıyordu.
"Buyrun, suyunuz."
Bana su uzatan Yuki'ye teşekkür etmiş, o oturduktan sonra elimdeki su ile beraber karşı masaya ilerlemiştim.
İçimde zor bulduğum cesaretle Taehyung'a suyu uzatmış, garip bakışlarının ardından konuşmayı başarmıştım.
"Başın ağrıyor gibi gözüküyor, su içip temiz hava almak iyi gelir."
Uzattığım suyu gülümseyerek almış, yüzündeki gülümsemeyi sürdürürek bana bakmıştı.
Yanındaki arkadaşları aramızdaki bakışmaya şaşkınca bakmış, aralarında fısıldaşmışlardı. Ama biz sadece gülümsemiş, birbirimize odaklanmıştık.
Episode; 13
Hatırlamıyor muyum?
(18.35)
@KimV: Beni evime sen mi bıraktın?
@Yashai: Fazlasıyla zorlandım ama evet, ben bıraktım ㅋㅋ
@KimV: Bir dakika...
@KimV: Şimdi ben seni gördüm ve hatırlamıyor muyum..?
@Yashai: Aslında görmedin çünkü uyuyordun..
@KimV: İnanamıyorum...
@KimV: Uyuyor numarası yapıp kim olduğunu görmeliydim!
@Yashai: Maalesef ㅋㅋ
@KimV: Tamam da, sen evimi nasıl buldun ki?
@Yashai: Aslında pek zor olmadı, telefonun parmak iziyle açılıyordu ve açıp konumdan buldum, o kadar.
@KimV: Sen beni nasıl taşıdın peki?
@Yashai: Çok soru soruyorsun, taşıdım işte.
@KimV: Teşekkür ederim sihirli parmak, gerçekten.
@Yashai: Önemli değil Taehyung, gerçekten.
(18.42)
@Yashai: Bunu sormam uygun mu bilmiyorum ama kafama takıldı..
(18.47)@KimV: Dinliyorum..?
@Yashai: Dün bir şeylerden bahsediyordun, amcandan...
(18.47)
@Yashai: Eğer anlatmak istemezsen sorun değil.
(19.04)
@KimV: Amcam olacak herif, yıllardır annemin peşindeydi. Annemle evlenmek istedi, ama babam ile annem birbirine aşık olduğu için onları ayıramadı.
@KimV: O da babamı kötü gösterdi, annemle aralarını bozdu ve belgelerle oynayarak kendi kardeşini hapise attırdı. Ve ben, pazar günü annemle evleneceklerini öğrendim.
@Yashai: Annenin babana aşık olduğunu söylemiştin...
@KimV: Benim de kafam karışık sihirli parmak, hiçbir şey bilmiyorum.
@Yashai: Taehyung...
@KimV: İşte o yüzden kodu ısrarla istiyorum, amcamın kanıtlarla oynadığını gösterip babamı hapisten çıkarmam gerek.
@KimV: Tekrardan ailemi mutlu görmem lazım, mutlu olabileceğime dair inancımı kazanmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
Fiksi PenggemarOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna