↬Ep; 4

4.4K 285 134
                                    

Sınıfta stresle oturuyor, görevli öğretmenin gelip bizi kontrol etmesini bekliyordum. Tek tek tüm sınıfları Taehyung ile kontrol etmişlerdi ve şimdi de sıra bizim sınıfa gelmişti.

"Günaydın!"

Bay Choi gülümseyerek, Taehyung ise bıkkın bir ifadeyle sınıfa girmiş, hızlı hızlı herkesin çantasını aramaya başlamışlardı. Ellerim stresle terlerken belli etmemek için etrafıma bakınmış, Bay Choi geldiğinde hafif bir tebessümle çantamı uzatmıştım. Taehyung almak için bir hamle yaptığında göz göze gelmiştik.

Heyecanlı heyecanlı ona bakarken Bay Choi çantama bakmasına gerek bile olmadığını söyleyerek yanağımdan bir makas almış ve sıradaki kişiye geçmişti.

Fakat Taehyung ile bakışmamız, gerektiğinden de uzun sürmüştü.

Bu hareketi, kalbimi gerektiğinden fazla attırmıştı.

Episode; 4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Episode; 4

Fazla mı heyecanlandım?

(19.47)

İtiraf #16: İkinci sınıflardan Park Minji, matematik öğretmeni Bay Song'dan hoşlanıyor!

@LaLaliLa: Hocayı kesiyordu zaten, bir-iki kere yakalamıştım.
      ↳@Sussy: İNANAMIYORUM! O KIZ GERÇEKTEN SALAK OLMALI! ㅋㅋㅋ
         ↳@SoYeon: Ben de görmüştüm, gerçekten aşk dolu bakıyordu...


@Hestia_: O adamın nişanlısı yok muydu?
      ↳@ZMa: Karıştırmışsın güzellik, o Tarih hocası :)
        ↳@Sussy: UWU, yeni bir çift geliyor gibi!
           ↳@Hestia_: @ZMa: Teşekkür ederim oppa ^^
             ↳@ZMa: Önemli değil, küçüğüm. ;)

@Yukiki: Kıza biraz fazla yüklenmiyor musunuz?
      ↳@Sussy: Japonya'dan gelip bize burada sallama Yukicik. Sonun iyi olmaz.
       ↳@SoYeon: Ooo reis! ㅋㅋㅋ
       ↳@MilkyPie: Kıza ırkçılık yapmanız hiç hoş değil, böyle "bad girl" olmanın anlamı yok, aptallar.
     ↳@SoBoi: Haklısın *-*
     ↳@MilkyPie: Teşekkürler.
     ↳@SoBoi: @ZMa Başaramadık abi.
      ↳@ZMa: Neyi başaramadın - (Bu yorum küfür veya hakaret içerebileceğinden sansürlenmiştir.)

@theJk: Vay...
      ↳@SoYeon: Son sınıflardan Jeon Jeongguk... Ne kadar ateşli <3
      ↳@TaeOppaFan: Sanırım hesabımın adını TaeKookOppaFan yapacağım ;)
      ↳@LaLaliLa: Sen direkt yok olsan evrenden, olmaz mı?
      ↳@TaeOppaFan: Bunu Taehyung oppanın fotoğraflarını gizli gizli çeken kişi mi söylüyor?
      ↳@Sussy: Bir bomba daha... ㅋㅋ

@Kkun: Benden bir itiraf, Kim Taehyung da Minji'den hoşlanıyor.

hack ↯ taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin