Güzel olarak uyandığım her sabahın ardından üzerime çöken kasvet ve üzüntüyle beraber o güzel günün güzelliği de ölüyordu ve ben işime gitmek üzere hazırlanırken, daha da kötü hissediyordum.
Şirkete girdiğim an çok daha kötü.
"Günaydın!"
Gülen yüzleri ve kısılan gözleriyle gülümseyen çalışanlara verdiğim kısa bir baş selamıyla hızlı hızlı masama ilerlemiş, bir yandan da etrafı kolaçan etmeye çalışmıştım.
O yaptığımız konuşmanın ardından araya giren haftasonu beni biraz daha sakinleştirse de şimdi Taehyung'u görürsem hepsinin boşa gideceğini biliyor, ondan kaçıyordum.
Şimdilik onu görmemenin rahatlığıyla masama yaklaşmış, gördüğüm erkek silüeti ile duraksamıştım fakat hayır, bu adam Taehyung değildi.
Episode; 36
Unutmama izin ver!
(11.54)
"Merhaba?"
Adam yavaşça arkasını dönmüş, gülümseyen ifadesiyle bana bakmıştı. Bu yüz ve bu bakışları nerede olsa tanırdım.
"Jungkook?"
Jungkook gülümseyerek bana bakarken etrafa kısaca bakmış, ardından çekingen bir tavırla "Müsait misin?" diye sormuştu.
"Evet müsaitim, bir sorun mu var?"
"Biraz konuşsak..?"
Vücuduma yayılan merak duygusu ile birlikte hızla arkamı dönmüş, yolu göstererek terasa doğru emin adımlar atmıştım. Jungkook da tam yanımda ilerlerken göz göze geldiğimizde bana gülümsüyor, yine de biraz gergin gibi gözüküyordu.
Fazla düşünmemeye çalışarak ilerlediğim yolda etrafı incelerken kısa bir süre Lurim'in ofisine bakakalmış, sanki hissetmiş gibi o beş saniyenin içinde bana attığı şeytani bakışlarla sabrımı sınıyordu.
Masasının üzerindeki çiçek buketini mutlulukla koklarken göz göze geldiğimiz o andan sonra, kimin gönderdiğini tahmin etmek zor gelmemişti.
Sinirden ellerimi sıkarken sonunda terasa geldiğimizi fark etmemle sakinleşmeye çalışmış, yapay bir gülüşle Jungkook'a dönmüştüm.
"Seni dinliyorum."
Jungkook ilk olarak aşağı bakmış, ardından gülümsemiş ve boğazını temizlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanficOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna