Yatakta yaklaşık yüz kere dönüp durduktan sonra aklımdaki düşüncelere yenik düşmüş, sırt üstü yatarak boş boş tavana bakmıştım. Gerçekten Taehyung'dan hoşlanıp hoşlanmadığım konusu kafamda dönüp dolaşırken, Yuki'yle konuşmam pek de iyi olmamıştı.İyice kafam karışmıştı.
Yataktan oflayarak kalkmış, baş ucumdaki saate bakmıştım. Daha erken olduğunu fark etmemle gözüm direkt telefona ulaşmış, Taehyung'a mesaj atıp atmama konusunda arada kalmıştım fakat bu bile kalbimin deli gibi atmasına neden olmuştu.
Şüphe dolu bakışlarım ve elimdeki telefonumla beraber aynanın karşısına geçmiş, kendime bakmıştım. Taehyung'dan hoşlandığımın içten içe farkındaydım, fakat onu kendime yakıştıramıyordum. Her zaman toplu saçlarım, ince kenarlı gözlüğüm ve diğer kızlardan her zaman daha uzunda duran eteğimle tipik bir çalışkan öğrenciydim.
Onu bana çekecek hiçbir özelliğim yoktu, yine de pes etmek gibi bir huyum da yoktu.
Episode; 16
Şimdi beni dinliyorsun!
(19.54)
@Yashai: Taehyung..?
@KimV: Ne var?
@Yashai: İyi misin diye merak ettim, düğünün üzerinden neredeyse dört gün geçti.
@KimV: Ne yapayım yani, ne bekliyorsun?
@Yashai: Sadece nasıl olduğunu merak ediyorum, belli ki iyi değilsin.
@KimV: Ne anlatayım, babamla görüşmeye gittiğimde adamın gözlerimin önünde üzüntüden bayıldığını mı, yoksa amcamın bana baba de demesini mi? Neyi anlatayım?
@Yashai: Anlatma, bu seni üzecekse anlatmak zorunda değilsin Taehyung.
@KimV: Üzmek? Sen beni gözünde ne olarak canlandırdın bilmiyorum ama içimde onlara karşı hiçbir duygu yok,nefret bile.
@Yashai: Peki ya baban, onun için üzülmüyor musun? Tüm sinirin babanı üzgün gördüğün için mi?
@KimV: Sinirim kendime, ama sen ne anlarsın ki.
@Yashai: Yeter artık, şimdi beni dinliyorsun Kim Taehyung!
@Yashai: Amacın amcanın sırlarını ortaya çıkarıp şirketin başına geçmek, babanı ve aileni kurtarmak.
@Yashai: Ama sen, tüm hedefinin amcana ettiğin kötü dileklerin kabul olması gibi davranıyorsun!
@Yashai: Artık kendine gel, babanın o halini aklına getir ve harekete geç.
@KimV: Nasıl harekete geçebilirim? Boş zamanlarımda, hatta neredeyse çoğu zamanımda kodu kırmayı deniyorum ama olmuyor.
@Yashai: Sen bana bir sümüklü beni nasıl geçer demiyor muydun, şimdi de kırabilirsin.
@Yashai: Aslında kırmana da gerek kalmadı..
@KimV: Ne demek bu?
@Yashai: Sana kodu vereceğim demek, Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hack ↯ taehyung
FanfictionOkulun internet sitesini hackleyecek kadar cesurdum, evet. Ama seni sevecek cesareti kendimde bulamıyorum, Taehyung. Yarı Texting, Kim Taehyung. 2020, iSedna