Ja się zacznam zastanawiać nad życiem w Polsce 🤔🤔🤔
W końcu w tym roku przez Kija Smrodek, my osoby z środowiska LGBTQ+ jesteśmy teraz w niebezpieczeństwie.
Mnie naprawdę ciekawi, że dorośli mówią, że są mądrzy po czym takie głupoty rozsiewują, że inni dorośli to wkładają w swoją dupe i mówią, że to prawda.(ej ale nie wkładaj innym kija w dupie, ja rozumiem że kiedyś byłeś bardziej ✨edżi✨ale bez przesady ty plemniku nie do rozwinięty~ja 2021rok)
Nawet nie mają dobrych argumentów w rozmowie z dzieckiem, a o takich tematach to już nie wspomnę ;-;Nadal mnie zastanawia, czy my żyjemy w czasach PRLu bądź średniowieczu, bo to naprawdę zaskakujące jest, że ludzie zamiast zobaczyć informacji w książkach lub artykułach w internacie, aby zobaczyć co jest logicznym myśleniem, a co nie.
Każdy z nas jest teraz oburzony tą sytuacją i to jest wiadome.
Ale najlepiej, by było, aby w końcu ktoś INTELIGENTNY z polityków powiedział coś mądrego, a nie przyjdzie se jakaś baba Smrodek i zacznie klnąć na wszystkie inności fuckami i obrzydliwymi kłamstwami na ich temat, bo to naprawdę boli, a zarazem kurwa śmieszy i złości.
Chciałbym, aby polska się zmieniła i mógł w niej mieszkać, ale no jak widać chyba nie i mój wylot w przyszłości do Hiszpanii się kurwa przyda.
Zastanawia mnie jak by sama Smrodek się poczuła na miejscu nas mniejszości, jakby ktoś ją obrażał za to, że jest inna, przezywają ją od pedofilem, prostytutek, zoofilów, gwałcicieli, morderców?
Lub, że któryś z jej synów jest z LGBT+ i jakby na to zareagowała?
Ja bym chętnie się zapytał tej kobiety, jakby się poczuła na naszym miejscu, bo to naprawdę kurwa ciekawi.
Tak kalkulując to wszystko w całość, można powiedzieć jedno :
TE PÓŁ ROKU JEST DO KITU! (ooo nawet 2 lata mój majorze ~ja 2021rok)
Już nie będę was męczyć moim myśleniem i se pójdę
~Narazie
2020 roku
CZYTASZ
moje życie z dziwnymi rzeczami jako trans
RandomTakie se duperele będę tu wpisywal z życia i historyjkę, jak wogole odkryłem, że jestem trans. Uwaga! Ta "książka" zawiera przekleństwa i zły polski, więc nie czytaj, jak to ci przeszkadza! I parę faktów o mnie: -mam na imię Natan -jestem tymbarko...