Nie Jesteś Mniej Trans!

275 18 5
                                    

Tak zauważyłem od pewnego czasu, że dużo osób trans czytając, niektóre historie z dzieciństwa też innych osób trans, mówią, że są mniej trans. A wcale tak nie jest!

Też nie jestem święty, bo też czułem się przy tym tak samo i mówiłem, że czuję się mniej trans.(ale jednak cie oświeciło, gratuluję chodź jednej szarej komórki ~ja 2021rok)

Ale każdy człowiek jest inny, każdy miał inne dzieciństwo i nie można tego zmienić.

To, że ktoś się bawił lalakami i przyjaźnił się z dziewczynami jak był chłopcem lub ktoś się bawił samochodami i przyjaźnił się z kolegami dzieciństwie, to nie znaczy, że jak ty tak miałeś/miałaś to nie znaczy, że jesteś mniej trans.

Naprawdę nic nie jest złego w tym, że w dzieciństwie się zachowywałeś jak  mała dziewczynka, a teraz czujesz się chłopcem lub zachowywałeś się jak chłopiec, a teraz czujesz się dziewczyną.(bo rodzice nam dają takie zabawki czy ubranka i każą nam się zachowywać. Taka mała dopiska ode mnie z przyszłości lol ~ja 2021rok)

W ogóle jak można być mniej trans? Raczej nie ma czegoś takiego, bo w końcu każdy się czymś różni i nie ma dwóch takich samych ludzi na świecie.

Więc jeśli myślisz w ten sposób to możesz o tym teraz zapomnieć, bo to, że nie miałeś takiego dzieciństwa jak ktoś inny nie znaczy odrazu, że jesteś mniej trans.

Ciesz się z tego kim jesteś i żyj tak jak się odpowiednio czujesz. ;3
_______________________________________

Chciałem zrobić z tego ala dygresyjke, bo wiem, że dużo takich osóbek sobie myśli. Choć to nie prawda.

Jeszcze raz powtórzę, TO ŻE MIAŁEŚ/MIALAŚ INNE DZIECIŃSTWO JAK KTOŚ INNY, NIE ZNACZY ŻE JESTEŚ MNIEJ TRANS!

Tak więc to by było na tyle. Mam nadzieję, że co niektórym pomogłem zrozumieć pewne rzeczy ;3

~Narazie :3

2020 roku

moje życie z dziwnymi rzeczami jako transOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz