Znów ta jebana dysfa do mnie przyszła w odwiedziny arghhhh....(typie masz ją 24/7, ogarnij dupe lol ~ja 2021rok)
Ale przez to, że nie mam co robić to trochę tu opiszę na temat dysforii płciowej i też w jakim stopniu mi coś przeszkadza w moim ciele (choć wiem, że nikogo to nie interesuje) sooo...
Let's go!
Dysforia płciowa to to samo, co dysforia?
Nie. To nie jest to samo.
Dysforia płciowa jest uczuciem, który powoduje u nas, że nie lubimy lub też nienawidzimy czegoś w swoim ciele i najczęściej mają ją osoby transpłciowe (choć mogą też ją mieć osoby nie binarne np. genderfluid, bigender, agender, itp. ;3)A dysforia taka, o której najczęściej niektórzy dorośli myślą, czyli ta odczuwana przy np. depresji, to głęboki stan zaniepokojenia lub niezadowolenia, przeciwieństwo euforii.
(fakt czasem się używa tego terminu też jako do dysforii płciowej, bo jest łatwiejszy i krótszy to i tak nie znaczy zazwyczaj tego samego ¯\_(ツ)_/¯)Przez to, że dysforia płciowa może się czasem pojawiać w każdej chwili to czasem ja nazywam ją "trsnsowym okresem" XD
(choć warto też wiedzieć, że każdy ją odczuwa inaczej lub mogą mieć ją cały czas ¯\_(ツ)_/¯) (lub w ogóle lmao~ja 2021rok)Owwww weelllllll... Czas na to jak ja odczuwam dysfe w danej części mnie w ciele, soooo lecimy.
Głos - 5/10 --- mam dość niski głos, który przypomina taki nastoletni męski, lecz przez mój śmiech lub głośną mowę lub mówienie "normalnie" (pamiętajmy nic nie jest normalne ¯\_(ツ)_/¯) strasznie mi się podwyższa głos na nawet taki piskliwy i w ten wolałbym najlepiej się nie odzywać.
Twarz - 7/10 --- mam bardzo gładką i taką no typowo "dziewczęcą", co bardzo mi się nie podoba i chciałbym to zmienić. Choć mogę sobie wydłużyć rzuchwe to i tak na krótką chwilę, bo potem wracam do poprzedniej pozycji :/.
Włosy - 6/10 --- CHCE MIEĆ JE PO PROSTU JESZCZE KRÓTSZE! W praktyce są one krótkie, ale JA CHCE JESZCZE KRÓCEJ GSHSFSHSGSJSGSJWHHAH.(już mam lol~ja 2021rok)
Klata - 10000/10 --- Co tu dużo mówić... NIENAWIDZĘ JEJ CHYBA JAK KAŻDY. Chcę mieć w końcu ją płaską T^T.
Nogi - 8/10 --- jak patrzę w lustro są chude jak męskie, ale jak na nie patrze tak po prostu są tak grube. I łydki. I uda. Nie chcę na nie patrzeć po psrotu. Może i mają włosy, ale mało to daje mi, aby poczuć, że mam "męskie" nogi...
Biodra - 9/10 --- też nie chce ich mieć tak szerokich... Podobnie się z nimi czuje jak z nogami i rękami.
Ręce/dłonie - 7/10 --- mam je krótkie, a dłonie są malutkie. Nie lubię na nie patrzeć, choć nie da się uniknąć od nich wzroku bo wszystko nimi robimy i patrzymy na nie w tym samym czasie :/.
Wzrost - 1000/10 --- jestem bardzo niski, jak jakiś krasnal. No i przez to często jestem nazywany, że jestem słodki lub, że jestem ukesiem, co raz to ignoruje, a raz nie. I przez to źle się czuję z tym. Chciałbym mieć choć ten 1.70 T^T.
Waga - 9,5/10 --- może to wam się wydawać dziwne, a może nie, ale jestem chudziutki i to mi przeszkadza. Przez to czuje się mniej męsko i też chciałbym przytyć, co jest dość trudne w moim przypadku Q^Q.
Oczy - 8/10 --- są duże i takie dziecinne i najczęściej uważane za "dziewczęce" przez to z tym się źle czuje.
Stopy - 11/10 --- małe stupki, co tu dużo mówić. Chcę mieć je po prostu większe, przynajmniej 40/41 cm w nich.
Barki - 9/10 --- nie zwracam na nie zbyt wielkiej uwagi, ale i tak widać, że one są krótkie, a nie długie jak u mężczyzn, więc no.
Więc to chyba tyle z mojej strony.
Ogólnie ciekawi mnie jak wy postrzegacie lub jak się czujecie, kiedy macie/ktoś z waszych znajomych ma/myślicie o/z dysforią płciową :3
Piszcie więc w kom o tym
A ja zmykam spanko (a tak naprawdę na słuchaniu muzyki heh)
~Narazie ;3
2020 roku
CZYTASZ
moje życie z dziwnymi rzeczami jako trans
RandomTakie se duperele będę tu wpisywal z życia i historyjkę, jak wogole odkryłem, że jestem trans. Uwaga! Ta "książka" zawiera przekleństwa i zły polski, więc nie czytaj, jak to ci przeszkadza! I parę faktów o mnie: -mam na imię Natan -jestem tymbarko...