Jak zawsze mam rozkminyvo późnych porach, ale no
Jak kolwiek czuje obowiązek, że musze tu coś wpisać, żeby nie było, że zd3chlem :v
Więc tematem, który chce poruszyć to dwójka lub jeśli ktoś woli operacja mienia jaj :v
Ta operacja ma dwie różne sposoby robienia? Tworzenia? W każdym bądź razie dwa sposoby, aby mieć chuja :v
Pierwsza to metoidioplastyka. Jest to właśnie robienie penisa za pomocą łechtaczki pacjenta.
A druga to Falloplastyka (o ile dobrze pisze), czyli zabieranie skóry z przed ramienia i sszywanie go na kształt kutasa.
Jeśli już mamy wytłumaczone w jaki sposób może być robiona ta operacja, to teraz przejdę do mojej opinii na ten temat (przynajmniej moja opinia na tą chwilę kiedy mam prawie 15 lat :b)
Zazwyczaj mam myśl, że ta operacja po prostu nie jest potrzebna. Bo można kupić sobie packera do noszenia, do szczania czy też do stosunku i jest gitówa. Ale też mam czasem myśl, że tego kurwa nie zgubisz czy nikt ci nie ukradnie tego lub będziesz miał packera na szafce a rodzina się spyta na chuj ci dildo. Wtedy to taka myśl, że "Tak kurwa jak już będę mieć pełnoletniość i hajs zrobię sobie to, aby kurwa nie przejmować się ze położę packera na szafce, a rodzice będą mieli wtf" (oczywiście tak pół żartem)
Taaa
Najgorsze jest to, że jak sobie uzbierasz hajs na jedynkę i se nią zrobisz(a to nie małe pieniądze w końcu to od 6000zl do 30000zl), a ci sie zachce też mieć dwójkę to znowu zbieranko do tych 15000 lub znów 30000, ahh...
Bycie trans być drogie...
Też jest czasem problem właśnie w wyborem czy chcemy właśnie mieć robione z łechtaczki czy z przed ramienia.
Bo można wybrać. Chyba że doktor ci powie, że nie mogą zrobić ci z łechtaczki/ przed ramienia to już inna rozmowa.
Też można powiedzieć, że jeśli chcesz mieć kurwa dzieci biologiczne, to nie myśl sobie ze bottom surgery ci w tym pomoże.
Bo jak będziesz już mieć chuja to nie znaczy, że też jesteś płodny i możesz sperma nawalać. Bo tak nie jest.
Taka może śmieszna rzecz, ale to już autorstwa mojego kumpla : _Leo_0
Jak kurna masz wytatuowane oba przed ramienia, a będziesz mieć operacje chuja, gdzie będą ci zabierać skórę z ramienia, to wiedz że twój kutas może mieć tatuaż za jedną opercją. ✨Stonks✨
Ale już tak wracając, no to tyle co chciałem powiedzieć na ten temat
Mam nadzieję, że kogoś to pierdolenie zaciekawiło czy coś
A ja już zmykam :v
~Narazie :3
2021 roku
CZYTASZ
moje życie z dziwnymi rzeczami jako trans
RandomTakie se duperele będę tu wpisywal z życia i historyjkę, jak wogole odkryłem, że jestem trans. Uwaga! Ta "książka" zawiera przekleństwa i zły polski, więc nie czytaj, jak to ci przeszkadza! I parę faktów o mnie: -mam na imię Natan -jestem tymbarko...